Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-15, 02:54   #1

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-09-15 Birmingham - Braga (Europa League)

Datum: 2011-09-15
Tid: 21:05
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Europa League
Match: Birmingham - Braga
Period: ft

Spel: Braga DNB
Insats: 8.00
Odds: 2.000
Bolag: VictorChandler

Motivering:
Her syns jeg bookmakerne er ute med en alt for høy odds på Braga DNB. Birmingham rykket overraskende ned fra Premier League. Etter nedrykket forlot de fleste av lagets profiler klubben og de som har kommet inn er ikke av samme kaliber. Braga er et godt lag, de slo Liverpool 1-0 sammenlagt i Europa League i fjor og kom helt til finalen hvor de tapte 1-0 mot Porto. Samme året spilte de i Champions League og slo Arsenal 2-0 hjemme, men tapte hele 6-0 borte. I år har Braga startet bra i den hjemlige serien og står med 3-1-0 så langt. De har riktignok mistet spillere som Silvio og Pizzi, men de har beholdt stammen i laget og det er mange teknisk gode spillere.

Det er ifølge Birminghams hjemmeside så kommer trener Chris Hugthon til å gjøre flere bytter til kampen mot Braga. De har et tøft kampoppsett og Europa League er ikke første prioritet denne sesongen. Braga satser på å gjøre det best mulig i Europa League. De er et veldig bra lag og slo i fjor ut lag som Liverpool, Dinamo Kiev, Lech Poznań. De kommer med denne troppen til dagens kamp:

Spoiler:
1- QUIM
2- RODRIGO GALO
3- EWERTON
8- MOSSORÓ
9- PAULO CESAR
10- HELDER BARBOSA
15- BAIANO
17- FRAN MÉRIDA
18- LIMA
20- ELDERSON
21- NUNO GOMES
22- DJAMAL
23- IMOROU
25- SALINO
26- P. VINÍCIUS
30- ALAN
32- BERNI
44- DOUGLÃO
45- HUGO VIANA
83- CARLÃO

De har flere spillere som holder høy klasse og flere kjenner kanskje til Fran Merida som spilte hos Arsenal/Spania u21, Hugo Viana som spilte for Newcastle og Valencia for flere år siden og den gode gamle spissen Nuno Gomes. Det er mange teknisk gode spillere.

Jeg må si at jeg ikke skjønner bookiesene som har Birmingham som favoritt i denne kampen. Hva er det som tilsier at Birmingham skal kunne slå Braga? Uansett om Birmingham hadde stilt sitt beste lag så syns jeg Braga er langt bedre og bør være favoritter i denne kampen. Det som taler imot spillet er at Braga har slitt når de har spilt borte i Europa. Syns dette virker som et meget godt spill og setter hele 8 units på portugiserne som tross alt kom helt til finalen i Europa League i fjor.

Kom gjerne med innspill.

Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
j.houston (+1)

Senast redigerad av Fake den 2011-09-15 klockan 02:55.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td