|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-13, 00:52 | #1 |
2011-09-13 Sheff Utd - Huddersfield (Npower League One)Datum: 2011-09-13 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: England Liga: Npower League One Match: Sheff Utd - Huddersfield Period: ft Spel: Huddersfield Insats: 3.00 Odds: 3.300 Bolag: Expekt Motivering: Syns jeg har funnet et ganske spennende spill fra League One. Serieleder Sheffield Utd tar imot Huddersfield som ligger på 6.plass. Sheffield Utd står med 5-2-0 så langt mens Huddersfield har 3-4-0. Som de fleste vet så rykket Sheffield Utd ned fra Championship etter en skuffende sesong. Huddersfield kom på playoff i League One i fjor, men det holdt ikke hele veien. Sheffield Utd har åpnet sterkt men til denne kampen mangler de viktige Nick Montgomery og Kevin McDonald på midten, venstreback Lescinel Jean-Francois er suspendert. De får kanskje tilbake Lee Williamson og spissen Ched Evans. Huddersfield var League Ones beste bortelag forrige sesong med 13-4-6. De har beholdt stammen i laget og vil nok kjempe om opprykk i år også. Venstreback Gary Naysmith er mest sannsynlig ute, men det er ventet at kaptein Peter Clarke, Damien Johnson, Oscar Gobern er tilbake. Danny Ward, Anthony Kay og Calum Woods skal alle være kvitt småskadene. Det er enda litt usikkert om trener Lee Clarke velger å starte med Peter Clarke, men de kommer med et slagkraftig lag. Fremover har de klasse med Jordan Rhodes som var en av League Ones beste spillere i fjor, Donald McDermott, Lee Novak. Jeg vil rangere Huddersfield minst like høyt som Sheffield Utd. Huddersfield har lenge kjempet om opprykk og beholdt stammen i laget, kanskje kan de klare å rykke opp i år? De er meget gode borte og nå som Sheffield Utd er uten sine to viktige spillere sentralt på midten så mener jeg Huddersfield skal ha mulighet til å stikke av med alle tre poengene i Sheffield. Lykke til om du følger! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikeSkip (+10) |
|
|