|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-12, 00:36 | #1 |
2011-09-13 Genk - Valencia (Champions League)Datum: 2011-09-13 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Internationell Liga: Champions League Match: Genk - Valencia Period: ft Spel: Valencia Insats: 6.00 Odds: 1.750 Bolag: Nordicbet Motivering: Da er det klart for Champions League igjen! Genk har havnet i en tøff gruppe med Valencia, Leverkusen og Chelsea. De aller fleste tror at Genk havner sist i gruppen og kun må ta til seg erfaringen fra spill i CL denne sesongen. Oddsen er på vei ned på Valencia og det er ikke uten grunn! Laget har nå forsterket forsvaret, som var det der det var størst mangler. Nå ser laget meget spennende ut. De har startet med å vinne sine to første kamper i La Liga mot henholdsvis Racing Santander 4-3 hjemme og Atletico Madrid 1-0 hjemme. I første kampen mot Racing så var laget klart best, de førte spillet men Racing kontret inn må og det så lenge stygt ut. Valencia fortsatte å kjøre på og fikk til slutt seieren etter mål i 88 og 90(?) min. Kampen mot Atletico Madrid var også overbevisende og laget kunne fort ha vunnet med flere mål. Spillemessig ser det veldig bra ut om dagen og nå som Victor Ruiz, Ramis og Barragan har kommet inn i forsvar så har de forsterket der hvor de hadde sine største svakheter. Soldado har kommet sikkelig igang på sesongen, han står allerede med 4 mål i serien etter kun to spilte kamper. Kampen mot Genk kommer til å bli viktig å vinne i og med at de andre i gruppen er meget sterke. Genk har skuffet i starten av den belgiske serien hvor de kun ligger på 8.plass med 9 poeng på seks kamper. De har sluppet inn 9 mål mot ganske svak motstand. Sist ble det 4-3 seier mot Sint-Truiden som ligger nest sist. Jeg tror Genk virkelig skal få kjørt seg mot et Valencia som spiller meget god fotball om dagen. Valencia ser sterke ut i år og spesielt nå etter at dem hentet inn enda mer forsterkninger i forsvar rett før overgangsvinduet stengte. Valencia kommer til å sette press på Genk umiddelbart og med så mange kvikke og teknisk gode spillere som Valencia har så tror jeg ikke Genk klarer å stå i mot. Genk er heller ikke overbevisende bakover i hjemlig serie og nå møter de spillere med et annet kaliber. Jeg forsøker meg med 6 units på Valencia! Lykke til om du følger! Senast redigerad av Fake den 2011-09-12 klockan 00:37. |
|
|