Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-13, 21:22   #61

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Baggio Visa inlägg
Eller hur? , men det ska mycket till att den går in, men hade jag haft Betfair hade jag kunnat sälja av ganska fint
Du måste inte ha Betfair för att kunna spela live.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 21:36   #62

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Standard

2-2, hahah det var ganska bra odds på oavgjort.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 09:51   #63

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 26
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
2-2, hahah det var ganska bra odds på oavgjort.

Japp. Spelade oavgjort till 6.2 på Betfair.
fenix92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 10:24   #64

kimpoes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 411
Standard

Motivation slår klass,som min gamle tränare alltid sa.
Italienska topplag kan man aldrig räkna bort.
kimpoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 10:38   #65

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 297
Standard

Varför stiger United? 1.72 för 2 timmar sedan, 2 nu @ bet365. Är det bara för Rios avhopp eller har det framkommit mer?
Gervais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 11:27   #66

knasbolls avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 445
Standard

Jag undrar detsamma. Varför stiger United? Jag spelade dem på 1.95 och var helt säker på att det skulle sjunka till cirka 1.75 eller något sådant
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 11:38   #67

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gervais Visa inlägg
Varför stiger United? 1.72 för 2 timmar sedan, 2 nu @ bet365. Är det bara för Rios avhopp eller har det framkommit mer?
2.10 nu på Pinnacle. Förväntade mig också att den skulle ner, det gjorde väl alla. Rio's avhopp vore imo knappast motiverat på en 0,20 höjning.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 12:20   #68

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
2.10 nu på Pinnacle. Förväntade mig också att den skulle ner, det gjorde väl alla. Rio's avhopp vore imo knappast motiverat på en 0,20 höjning.
Nej tänkte detsamma, även om jag uttryckte mig slarvigt.
Blev lite orolig efter detta. Kanske bör avvakta startelvor.
Gervais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 12:36   #69

MrHanssons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 973

Standard

har spelat united att vinna hörnorna mot benfica då jag tror att UTD kommer föra matchen rätt så ordentligt och anfalla mycket längs kanterna! 1.78 @ NB

även madrid -1.5 hörna då jag tror att zagreb kommer få det rikgti tufft idag, mittbackarna är osäkra och ytterbackarna likaså som hels ligger på offensiven, tror madrid kommer rinna igenom rätt mycket och zagreb lyckas få undan i sista stund! 1.80 @ NB

även lirat CSKA X2 borta mot lilla som jag tror kan få problem mot ett starkt ryskt defensivt lag som gärna är nöjda med X:et och kan ligga på konringar med tosic och vagner love. 1.98 @NB
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 12:45   #70

Sharp$: 1169

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gervais Visa inlägg
Nej tänkte detsamma, även om jag uttryckte mig slarvigt.
Blev lite orolig efter detta. Kanske bör avvakta startelvor.
enligt aftonhoran så ska Giggs-Carick-Fletcher spela från start, vore inte otippat om även Park fick springa lite på kanten också.
Troligtvist sätter han Young och Anderson på bänken om de spelar en rak 4-4-2.
Dessa två har haft en bra start på säsongen så det vore något märkligt.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 12:55   #71

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
har spelat united att vinna hörnorna mot benfica då jag tror att UTD kommer föra matchen rätt så ordentligt och anfalla mycket längs kanterna! 1.78 @ NB

även madrid -1.5 hörna då jag tror att zagreb kommer få det rikgti tufft idag, mittbackarna är osäkra och ytterbackarna likaså som hels ligger på offensiven, tror madrid kommer rinna igenom rätt mycket och zagreb lyckas få undan i sista stund! 1.80 @ NB

även lirat CSKA X2 borta mot lilla som jag tror kan få problem mot ett starkt ryskt defensivt lag som gärna är nöjda med X:et och kan ligga på konringar med tosic och vagner love. 1.98 @NB
Tänk dock på att CSKA åkte på stryk senast borta mot Dinamo Moskva med 0-4 samt att dom saknar målvakten Igor Akinfeev, försvararna Viktor Vasin och Shennikov, mittfältarna Honda och Gonzalez samt anfallaren Tomas Necid.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lunkan (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 13:21   #72

MrHanssons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 973

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Tänk dock på att CSKA åkte på stryk senast borta mot Dinamo Moskva med 0-4 samt att dom saknar målvakten Igor Akinfeev, försvararna Viktor Vasin och Shennikov, mittfältarna Honda och Gonzalez samt anfallaren Tomas Necid.
ja, är ju lite de som är de som talar mot. honda och akinfeev som är största avbräcken, men har en liten feeling att ryssarna kommer slita från slut till start med tanke på att dom inte har lika bra lag och sen spelar dom nog lite för sina landsmän i yaroslavl ()
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:04   #73

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
enligt aftonhoran så ska Giggs-Carick-Fletcher spela från start, vore inte otippat om även Park fick springa lite på kanten också.
Troligtvist sätter han Young och Anderson på bänken om de spelar en rak 4-4-2.
Dessa två har haft en bra start på säsongen så det vore något märkligt.
United åker inte till Portugal för att spela oavgjort i första gruppmatchen. Giggs-Carrick-Fletcher-Park är ju ett ganska trevligt mittfält om man frågar 99% av världens klubbar

Vi får se - oddssvängningarna har ju inte nödvändigtvis något med troliga startelvor att göra.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 14:32   #74

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Standard

Frågan är när ManU når sin topp på betfair så att man kan pumpa in lite innan public sänker oddset några tics före matchstart.

Fast mittfältet med de gamla rävarna lär inte generera en explosion i mål för United precis. Kan bli en tight historia där United drar det längsta stråt i ett sista ryck i matchen. Förmodligen pga ett taffligt misstag av Benfica. Ganska så typiskt United att vinna en match när det gäller CL.

Inter borde vinna mot Tranzborspor som har sin tränare avstängd till denna matchen. Men, jag tror att Gasperini kommer misslyckas totalt i europa med sin 3-backslinje filosofi. De läcker redan som ett såll under inledningen av säsongen. Åker Sneijder på en skada så är Inter inte speciellt vassa. Forlan får inte spela för Inter i CL. Positivt på ett sätt också för då får duktige Pazzini chansen att bevisa varför han borde ha en plats i startelvan. Men just idag är jag kluven. Men jag tror och hoppas för italiensk fotbolls skull att Inter vinner idag. kanske en -1,5 asian på dem?
Gammal 2011-09-14, 14:55   #75

Sharp$: 1169

Standard

Man. United 0-0 Rangers

Valencia 0-1 Man. United

Man. United 1-0 Bursaspor

Bursaspor 0-3 Man. United

Rangers 0-1 Man. United

Man. United 1-1 Valencia

Marseille 0-0 Man. United

Man. United 2-1 Marseille
Aggregate: 2-1

Chelsea 0-1 Man. United

Man. United 2-1 Chelsea
Aggregate: 3-1

Som jag erinrade mig så spelade inte United den mest glänsande fotbollen i champions league förra säsongen, de som har lirat över 2.5 får hoppas på att det "nya" United får fortsatt förtroende.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td