![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
2-2, hahah det var ganska bra odds på oavgjort.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Motivation slår klass,som min gamle tränare alltid sa.
Italienska topplag kan man aldrig räkna bort. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Varför stiger United? 1.72 för 2 timmar sedan, 2 nu @ bet365. Är det bara för Rios avhopp eller har det framkommit mer?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]()
Jag undrar detsamma. Varför stiger United? Jag spelade dem på 1.95 och var helt säker på att det skulle sjunka till cirka 1.75 eller något sådant
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
2.10 nu på Pinnacle. Förväntade mig också att den skulle ner, det gjorde väl alla. Rio's avhopp vore imo knappast motiverat på en 0,20 höjning.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |
![]() Citat:
Blev lite orolig efter detta. Kanske bör avvakta startelvor. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 |
![]()
har spelat united att vinna hörnorna mot benfica då jag tror att UTD kommer föra matchen rätt så ordentligt och anfalla mycket längs kanterna! 1.78 @ NB
även madrid -1.5 hörna då jag tror att zagreb kommer få det rikgti tufft idag, mittbackarna är osäkra och ytterbackarna likaså som hels ligger på offensiven, tror madrid kommer rinna igenom rätt mycket och zagreb lyckas få undan i sista stund! 1.80 @ NB även lirat CSKA X2 borta mot lilla som jag tror kan få problem mot ett starkt ryskt defensivt lag som gärna är nöjda med X:et och kan ligga på konringar med tosic och vagner love. 1.98 @NB ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 | |
![]() Citat:
Troligtvist sätter han Young och Anderson på bänken om de spelar en rak 4-4-2. Dessa två har haft en bra start på säsongen så det vore något märkligt. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]() Citat:
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lunkan (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
![]() Vi får se - oddssvängningarna har ju inte nödvändigtvis något med troliga startelvor att göra. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
![]()
Frågan är när ManU når sin topp på betfair så att man kan pumpa in lite innan public sänker oddset några tics före matchstart.
Fast mittfältet med de gamla rävarna lär inte generera en explosion i mål för United precis. Kan bli en tight historia där United drar det längsta stråt i ett sista ryck i matchen. Förmodligen pga ett taffligt misstag av Benfica. Ganska så typiskt United att vinna en match när det gäller CL. Inter borde vinna mot Tranzborspor som har sin tränare avstängd till denna matchen. Men, jag tror att Gasperini kommer misslyckas totalt i europa med sin 3-backslinje filosofi. De läcker redan som ett såll under inledningen av säsongen. Åker Sneijder på en skada så är Inter inte speciellt vassa. Forlan får inte spela för Inter i CL. Positivt på ett sätt också för då får duktige Pazzini chansen att bevisa varför han borde ha en plats i startelvan. Men just idag är jag kluven. Men jag tror och hoppas för italiensk fotbolls skull att Inter vinner idag. kanske en -1,5 asian på dem?
![]() ![]() |
![]() |
#75 |
![]()
Man. United 0-0 Rangers
Valencia 0-1 Man. United Man. United 1-0 Bursaspor Bursaspor 0-3 Man. United Rangers 0-1 Man. United Man. United 1-1 Valencia Marseille 0-0 Man. United Man. United 2-1 Marseille Aggregate: 2-1 Chelsea 0-1 Man. United Man. United 2-1 Chelsea Aggregate: 3-1 Som jag erinrade mig så spelade inte United den mest glänsande fotbollen i champions league förra säsongen, de som har lirat över 2.5 får hoppas på att det "nya" United får fortsatt förtroende. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|