Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-13, 18:38   #46

Mr.DEEs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Baggio Visa inlägg
Sjukt vad bolagen värderar bort Milan.

OM Milan vinner båda halvlekarna, ger det 75.00 pengarna på NB. Löjligt!

Räcker fan att Barca tar en frilägesutvisning i första halvlek på Valdes där Milan får staff t.ex.

Skulle inte Milan klara detta 1 gång på 75 försök? Löjligt som sagt.

Jag sätter en liten peng i alla fall på grund av värdet. Det är inte någon bottenlag vi snackar om.
Jag håller med! Det är löjligt vilka underdogs Milan är! Och DnB till 13x känns något högt det med. X i Olympiakos Piraeus - Marseille känns bra. Både i HT samt HT/FT. Känns som en mål snål match
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 19:05   #47

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Jag håller med! Det är löjligt vilka underdogs Milan är! Och DnB till 13x känns något högt det med. X i Olympiakos Piraeus - Marseille känns bra. Både i HT samt HT/FT. Känns som en mål snål match
Nej det är inte löjligt att Milan är sådana underdogs. Milan är knappt top 10 i världen. Deras serie startade nyss. Dom har inte många matcher i benen. Dom möter världens bästa lag. Milan åkte ut mot Tottenham förra året. Ett Tottenham som var bra mycket sämre än United. Barca spelade ut United i finalen.

Barcelona har redan demolerat Villareal denna säsongen samt spelat ut Porto och vunnit dubbelmötet med Real Madrid.

Jag vet inte hur man ska förklara för er som fortfarande tror att Milan har en chans här. Det är bortkastade pengar. Det är ert val men seriöst. Milan är INTE tillräckligt bra.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 19:07   #48

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
I den matchen känns det klart fördel för Olympiakos. Folk kan snacka om att de inte har börjat ligan, men detta gör dem bara ännu mer tända snarare, och det blir första matchen framför hemmafansen som kommer sjunga halsarna av sig.

Marseille saknar tyngd defensivt ikväll och har börjat ligan halvdant, Olympiakos har värvat smart och Yeste kommer bli otroligt nyttig, både på fasta situationer och som framspelare och med sin rutin.

DNB till 1.87 tog jag, finns säkert högre.

Det är inte lätt att spela borta i Grekland, det vet alla.

Men vad beträffar CL så är det som med landskamperna, man vinner alltid i längden på att spela underdogs, har väldigt svårt att se någon som gått med fint plus om man enbart ser på CL och Landskamperna genom att spela favoriter.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 19:11   #49

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Nej det är inte löjligt att Milan är sådana underdogs. Milan är knappt top 10 i världen. Deras serie startade nyss. Dom har inte många matcher i benen. Dom möter världens bästa lag. Milan åkte ut mot Tottenham förra året. Ett Tottenham som var bra mycket sämre än United. Barca spelade ut United i finalen.

Barcelona har redan demolerat Villareal denna säsongen samt spelat ut Porto och vunnit dubbelmötet med Real Madrid.

Jag vet inte hur man ska förklara för er som fortfarande tror att Milan har en chans här. Det är bortkastade pengar. Det är ert val men seriöst. Milan är INTE tillräckligt bra.
Jag har inte sagt att Barcelona inte kommer vinna, jag tror själv det blir något i stil med 3-0 eller 4-0 till Barcelona, men oddsen är på tok för höga på Milan. Milan är inget mittenlag i Belgien precis. Tyngden på Milans mittfält och snabbheten i anfallet kan mycket väl ställa till det för kortväxta Barcelona.

Backlinjen med en otränad Puyol och en Piqué som saknas är inte världens bästa. Räcker att Pato får upp farten i 1-2 anfall så har du mål kanske.

I mitt tycke är det mer värde i "Milan vinner båda halvlekarna" till 75.00 än att spela -1 på Barcelona till 1.70.

Det är bara min åskikt, även om jag tror Barca vinner med 3,4-0
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1), henke111 (+1)
Gammal 2011-09-13, 19:21   #50

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Sorry litt off topic men er ikke vits å åpne ny tråd(?):

Bolton 2 mot Arsenal 2 idag kan være et knallspill til 3.90 @ Nordicbet. Bolton kommer med mange fra A-laget. Jeg kjører 6 units!

Info her: http://www.bwfc.co.uk/page/General/0...449991,00.html

Arsenal spiller jo kamp idag mot Dortmund borte så de har sine beste A-spillere i den stallen.

Hva syns folket om Benfica - Man Utd i morgen? Tror dere Sir Alex kommer til å rotere mye på laget?

Senast redigerad av Fake den 2011-09-13 klockan 19:28.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 19:24   #51

Mr.DEEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg

Alltså har jag sagt att Milan kommer vinna? Jag syftar på värde där jag anser att värdet ligger på¨Milans sida! Att Milan är mycket sämre än Barcelona är ingen raketforskning utan fakta. Det är CL och det har inträffat större skrällar än att Milan skulle få med sig en pinne eller att ev täcka spreaden.
Pacman (+1)
Gammal 2011-09-13, 19:28   #52

Mr.DEEs avatar

Standard

Citat:
I den matchen känns det klart fördel för Olympiakos. Folk kan snacka om att de inte har börjat ligan, men detta gör dem bara ännu mer tända snarare, och det blir första matchen framför hemmafansen som kommer sjunga halsarna av sig.

Marseille saknar tyngd defensivt ikväll och har börjat ligan halvdant, Olympiakos har värvat smart och Yeste kommer bli otroligt nyttig, både på fasta situationer och som framspelare och med sin rutin.

DNB till 1.87 tog jag, finns säkert högre.

Det är inte lätt att spela borta i Grekland, det vet alla.

Men vad beträffar CL så är det som med landskamperna, man vinner alltid i längden på att spela underdogs, har väldigt svårt att se någon som gått med fint plus om man enbart ser på CL och Landskamperna genom att spela favoriter.
Jo klart håller med. Det är inte lätt att spela där och klart fördel för hemma laget. Tror dock det blir mål snålt.
Gammal 2011-09-13, 19:57   #53

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Barca krossar Milan, bara titta på Milans tröga backlinje... hur ska dom hänga med?
Sitter med Barca -1.5 @ 2 ggr sen lång tid tillbaka, känns vettigt nu när oddset är 1.65

Varning för mycket underskattade Arsenal mot ett Dortm som inte riktigt fått till det än iår, Gunners kan ligga o fiska efter kontringar o har en målis i mkt bra from vad jag läst, DnB där ger mkt fint odds. Kan bli dagens rysare för många, lirar Dnb Gunners
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 20:19   #54

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Standard

Citat:
Jag har inte sagt att Barcelona inte kommer vinna, jag tror själv det blir något i stil med 3-0 eller 4-0 till Barcelona, men oddsen är på tok för höga på Milan. Milan är inget mittenlag i Belgien precis. Tyngden på Milans mittfält och snabbheten i anfallet kan mycket väl ställa till det för kortväxta Barcelona.

Backlinjen med en otränad Puyol och en Piqué som saknas är inte världens bästa. Räcker att Pato får upp farten i 1-2 anfall så har du mål kanske.

I mitt tycke är det mer värde i "Milan vinner båda halvlekarna" till 75.00 än att spela -1 på Barcelona till 1.70.

Det är bara min åskikt, även om jag tror Barca vinner med 3,4-0
Hur kan du säga att det är mer värde i det när du tror mer på det andra? Vinner inte Milan båda halvlekarna är det lika med 0 i värde. Det är väl inget värde i spelet om det inte sitter? Och att de ska vinna båda halvlekarna känns högst osannolikt, har det ens hänt att Barca förlorat båda halvlekarna hemma någon gång?
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 20:36   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Hur kan du säga att det är mer värde i det när du tror mer på det andra? Vinner inte Milan båda halvlekarna är det lika med 0 i värde. Det är väl inget värde i spelet om det inte sitter? Och att de ska vinna båda halvlekarna känns högst osannolikt, har det ens hänt att Barca förlorat båda halvlekarna hemma någon gång?
Om Spaniens landslag möter Rumänien och Spanien har 1.01 i odds, men Rumänien har 50.0 i odds, vart ligger värdet då anser du?

På Spanien eller Rumänien?

Samtidigt tror jag att mitt spel går in minst 1 gång av 75 möjliga, alltså anser jag att det finns ett bra spelvärde i det.

Alla värderar vi olika, men Milan är ett topplag i Europa och Barcelona kör med två mittfältare i backlinjen.

Vi får se, men det är inget omöjligt. Milan vann mot Real borta här om året...

Senast redigerad av Baggio den 2011-09-13 klockan 20:38.
Gammal 2011-09-13, 20:39   #56

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Men det är väl ändå klart att det finns värde i spelet även om det inte skulle sitta, värdeodds är ju det man eftersträvar när man bettar ffs. Nu kanske inte detta var det bästa exemplet men i alla fall.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Baggio (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 20:52   #57

Sharp$: 6076

Standard

Citat:
Om Spaniens landslag möter Rumänien och Spanien har 1.01 i odds, men Rumänien har 50.0 i odds, vart ligger värdet då anser du?

På Spanien eller Rumänien?

Samtidigt tror jag att mitt spel går in minst 1 gång av 75 möjliga, alltså anser jag att det finns ett bra spelvärde i det.

Alla värderar vi olika, men Milan är ett topplag i Europa och Barcelona kör med två mittfältare i backlinjen.

Vi får se, men det är inget omöjligt. Milan vann mot Real borta här om året...
hehe Pato 1'.. har inte spelat å skrattar inte åt ngn, bara lite komiskt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 20:58   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
hehe Pato 1'.. har inte spelat å skrattar inte åt ngn, bara lite komiskt
Eller hur? , men det ska mycket till att den går in, men hade jag haft Betfair hade jag kunnat sälja av ganska fint
Gammal 2011-09-13, 21:29   #59

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Bara hoppas Barca vänder på steken, och att Gunners håller
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 21:37   #60

Rilles avatar

Sharp$: 436

Standard

Vet inte om det stämmer men på flash score står det att Barca har 68% boll i ht så dom borde ju vända.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td