![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#46 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 | |
![]() Citat:
![]() Barcelona har redan demolerat Villareal denna säsongen samt spelat ut Porto och vunnit dubbelmötet med Real Madrid. Jag vet inte hur man ska förklara för er som fortfarande tror att Milan har en chans här. Det är bortkastade pengar. Det är ert val men seriöst. Milan är INTE tillräckligt bra. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 | |
![]() Citat:
Marseille saknar tyngd defensivt ikväll och har börjat ligan halvdant, Olympiakos har värvat smart och Yeste kommer bli otroligt nyttig, både på fasta situationer och som framspelare och med sin rutin. DNB till 1.87 tog jag, finns säkert högre. Det är inte lätt att spela borta i Grekland, det vet alla. Men vad beträffar CL så är det som med landskamperna, man vinner alltid i längden på att spela underdogs, har väldigt svårt att se någon som gått med fint plus om man enbart ser på CL och Landskamperna genom att spela favoriter. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 | |
![]() Citat:
Backlinjen med en otränad Puyol och en Piqué som saknas är inte världens bästa. Räcker att Pato får upp farten i 1-2 anfall så har du mål kanske. I mitt tycke är det mer värde i "Milan vinner båda halvlekarna" till 75.00 än att spela -1 på Barcelona till 1.70. Det är bara min åskikt, även om jag tror Barca vinner med 3,4-0 |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Sorry litt off topic men er ikke vits å åpne ny tråd(?):
Bolton 2 mot Arsenal 2 idag kan være et knallspill til 3.90 @ Nordicbet. Bolton kommer med mange fra A-laget. Jeg kjører 6 units! Info her: http://www.bwfc.co.uk/page/General/0...449991,00.html Arsenal spiller jo kamp idag mot Dortmund borte så de har sine beste A-spillere i den stallen. Hva syns folket om Benfica - Man Utd i morgen? Tror dere Sir Alex kommer til å rotere mye på laget? Senast redigerad av Fake den 2011-09-13 klockan 19:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 | |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
Barca krossar Milan, bara titta på Milans tröga backlinje... hur ska dom hänga med?
Sitter med Barca -1.5 @ 2 ggr sen lång tid tillbaka, känns vettigt nu när oddset är 1.65 ![]() Varning för mycket underskattade Arsenal mot ett Dortm som inte riktigt fått till det än iår, Gunners kan ligga o fiska efter kontringar o har en målis i mkt bra from vad jag läst, DnB där ger mkt fint odds. Kan bli dagens rysare för många, lirar Dnb Gunners |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 | |
![]() Citat:
På Spanien eller Rumänien? Samtidigt tror jag att mitt spel går in minst 1 gång av 75 möjliga, alltså anser jag att det finns ett bra spelvärde i det. Alla värderar vi olika, men Milan är ett topplag i Europa och Barcelona kör med två mittfältare i backlinjen. Vi får se, men det är inget omöjligt. Milan vann mot Real borta här om året... Senast redigerad av Baggio den 2011-09-13 klockan 20:38. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Men det är väl ändå klart att det finns värde i spelet även om det inte skulle sitta, värdeodds är ju det man eftersträvar när man bettar ffs. Nu kanske inte detta var det bästa exemplet men i alla fall.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Baggio (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
Bara hoppas Barca vänder på steken, och att Gunners håller
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|