Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-13, 16:14   #31

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Först lutade det åt att jag skulle spela Dortmund men nu börjar jag mer o mer fundera över Arsenal. Oddsen stiger rejält och i skrivande stund får man 4,43 på Arsenal-seger, eller 3,29 på Arsenal +0.

Visst gjorde Dortmund en grym säsong och man har ett riktigt bra stöd på hemmaplan men behöver detta vara till ens fördel just i denna situationen? Dortmund-spelarna borde känna en hel del press och detta tror jag absolut passar Arsenal med den situation de just nu befinner sig i. Man är inne i en tung period och idag har de ingen press alls på sig för en gångs skull och de flesta förväntar sig att Dortmund ska vinna här idag. Jag tror det kommer gynna Arsenal.

Dessutom har inte Dortmund alls visat samma form som föregående säsong om man bortser från premiärmatchen mot krislaget Hamburg där man vann med 3-1. Förlust 1-2 mot Hertha senast samt förlust mot Hoffenheim och 0-0 mot Leverkusen. 4,40 kan jag nog inte hålla mig ifrån.
Det där med pressen kommer nog utifrån. Jag tror knappast brittisk media, Arsenals ägare och Wenger förväntar sig att de ska förlora idag. Men visst kan det kanske gynna dem att vara underdogs.

Håller mig nog borta jag. G'luck
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 16:38   #32

Danilós avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 33

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13616085.ab
Enligt artikeln

Chelsea bankar:
Lampard
Anelka
Terry

Skador:
Drogba
Avstangning:
Ramires
stammer detta kommer jag testa+1 Leverkusen till 2.50. Mer for spanningensskull
Forstar dock inte riktigt varfor han skulle banka dom i en CL match.
Vet inte hur mycket man ska lita på aftonbladet. Även om Chelsea möter United på söndag kommer man nog troligvis lira med både Terry och Lampard, får vi hoppas..
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 16:50   #33

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 754
Standard

Trilion: Vart hittar du Leverkusen +1 till 2.50?
Govahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 16:52   #34

Mr.DEEs avatar

Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Det var ett riktigt dåligt argumentet Barcelona har ingenting att bevisa till skillnad från Milan som är ljusår ifrån Barcelona spelmässigt. De som hävdar att denna matchen kommer bli jämn är antagligen de som säger fortfarande säger att Serie A är "världens bästa liga".
Om du nu tror att denna matchen kommer bli jämn så får du gärna säga varför?Finns inte särskilt mycket som tyder på det.

Milans långsamma lag kommer bli sönderspelat. Det vi har fått lära oss av Real Madrids försök att besegra Barca är att man bör försöka bekämpa dom med sin 'egen medicin'. Alltså pressa högt och snabbt hela tiden. Ligga på och stressa REJÄLT. Inte låta Barca rulla igång sitt spel. Men tror ni på allvar att Milan kommer lyckas med detta? Kommer Cassano, Nesta, Van bommel orka detta? Deras mittfält är totalt undermåligt på denna nivån. Den enda chansen för Milan som jag ser det är att man gör en taktiskt perfekt uppgift, grisar till matchen rejält och spelar försvar, försvar och återigen försvar, och hoppas på 0-0 lååångt in i matchen. Försöker man spela offensivt så är det Bye bye..
Ja asså att Barca är mkt bättre är det inget snack om, men jag tycker dock att Milan är ett bättre lag nu än för några år sen. Man har bra balans i form av snabbhet rutin och styrka. Är det något Italienska lag är bra på så är det att spela tight. Säger inte att Barcelona inte kan/kommer vinna med 2-3 mål men tror bara att det kan bli en tight match ( inte målsnål ) och att leta värde i dem känns fel.

Kommer lira Dortmund -0.75. Tror däremot här att Dormund vinner med 2-3 mål. DEM ÄR SJUKA PÅ HEMMAPLAN! Dem har ett av Europas bästa fans! Av det som ja har sett av Arsenal nu i år så har det set riktigt dåligt ut. Man kommer få det svårt mot dortmund
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+1)

Senast redigerad av Mr.DEE den 2011-09-13 klockan 17:09.
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 17:38   #35

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Ja asså att Barca är mkt bättre är det inget snack om, men jag tycker dock att Milan är ett bättre lag nu än för några år sen. Man har bra balans i form av snabbhet rutin och styrka. Är det något Italienska lag är bra på så är det att spela tight. Säger inte att Barcelona inte kan/kommer vinna med 2-3 mål men tror bara att det kan bli en tight match ( inte målsnål ) och att leta värde i dem känns fel.

Kommer lira Dortmund -0.75. Tror däremot här att Dormund vinner med 2-3 mål. DEM ÄR SJUKA PÅ HEMMAPLAN! Dem har ett av Europas bästa fans! Av det som ja har sett av Arsenal nu i år så har det set riktigt dåligt ut. Man kommer få det svårt mot dortmund
Det intressanta är att med mängder av nyförvärv så vet man inte hur Arsenal spelar idag, de kanske spelar som ett världslag? Förvisso saknar man ju Wilshere och Vermaelen men man vet aldrig.

Jag tror Arsenal är på sin uppåtväg nu efter lite självförtroende från senaste 1-0 vinsten.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 17:40   #36

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Hur som helst känns det som om oddsen i Arsenal-Dortmund känns ganska korrekt satta nu.
2-3.6-4.2 på Pinnacle nu

@mattiaspolanco - det var ju inte världens mest övertygande vinst...men 3 poäng likväl. Kanske var det som behövdes. Saknas fortfarande mycket känns det som...

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-09-13 klockan 17:42.
Gammal 2011-09-13, 17:50   #37

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Hur som helst känns det som om oddsen i Arsenal-Dortmund känns ganska korrekt satta nu.
2-3.6-4.2 på Pinnacle nu

@mattiaspolanco - det var ju inte världens mest övertygande vinst...men 3 poäng likväl. Kanske var det som behövdes. Saknas fortfarande mycket känns det som...
Jo jag håller med dig... men jag tror mycket beror på all turbulens kring Wenger om hans förluster av Nasri & Fabregas och att han inte värvade någonting tills den sista dagen. Nu har all turbulens lagt sig, man har fått 3 pinnar mot Swansea även om det var ett löjligt mål så var det en skön boost som fick hela laget att andas ut efter all press från media.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 17:53   #38

Mr.DEEs avatar

Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
Det intressanta är att med mängder av nyförvärv så vet man inte hur Arsenal spelar idag, de kanske spelar som ett världslag? Förvisso saknar man ju Wilshere och Vermaelen men man vet aldrig.

Jag tror Arsenal är på sin uppåtväg nu efter lite självförtroende från senaste 1-0 vinsten.
Såg matchen mot Swansea och dem spelade ruttet rakt igenom. Att dem kanske spelar som ett världslag kan inträffa. Men innan dem har gjort det kommer jag inte att lägga en enda krona. Tror att det kommer bli en del hörnor funderar på att lira Ö 12.5 till 3.25. Känns som att det kan bli betydligt fler
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 17:58   #39

trilions avatar

Sharp$: 764

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Govahill Visa inlägg
Trilion: Vart hittar du Leverkusen +1 till 2.50?
jadu, var nog bet365 som hade det oddset. hade bade +1 samt X2 pa 2.50.
Gammal 2011-09-13, 18:06   #40

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
Jo jag håller med dig... men jag tror mycket beror på all turbulens kring Wenger om hans förluster av Nasri & Fabregas och att han inte värvade någonting tills den sista dagen. Nu har all turbulens lagt sig, man har fått 3 pinnar mot Swansea även om det var ett löjligt mål så var det en skön boost som fick hela laget att andas ut efter all press från media.
Vill nog ändå påstå att jag inte alls skulle vara så säker på att den där pressen har släppt på grund av ett skitmål och tre poäng mot nykomlingarna. Finns mycket att bevisa och all press är på dem. Mertesacker och Arteta känns väl som två hyffsade värvningar och kan säkert bli tongivande i framtiden. Men tills dess så passar jag.
Gammal 2011-09-13, 18:11   #41

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Nej, Arsenal såg inte alls bra ut mot Swansea, men det var en match som nykomlingarna stängde och Wengers mannar hade svårt att luckra upp försvaret.

Borta mot Dortmund lär det vara en helt annat matchbild, och den tror jag kan gynna Arsenal. Med det sagt menar jag inte att det blir en enkelt match, inte alls. Tyskarna är väldigt bra, men de saknar viktige Barrios idag. Dessutom spelar de en snabb fotboll, offensiv sådan som jag tror kan gynna engelsmännen som har vassa kontringsspelare.

Nej, oddset är för högt, blev en Arsenal pk till 3.19!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 18:14   #42

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
jadu, var nog bet365 som hade det oddset. hade bade +1 samt X2 pa 2.50.
+1 Trevägs dvs Leverkusen +0.5 som finns till 2.75@Pinnacle.

Inte första eller femtonde gången jag ser förvirring kring det där,kan inte alla bara skriva Hcp som asian blir enklare så?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 18:18   #43

trilions avatar

Sharp$: 764

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
+1 Trevägs dvs Leverkusen +0.5 som finns till 2.75@Pinnacle.

Inte första eller femtonde gången jag ser förvirring kring det där,kan inte alla bara skriva Hcp som asian blir enklare så?
ber om ursakt for de, ska ta tag i det dar!
Gammal 2011-09-13, 18:20   #44

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 288
Standard

Sjukt vad bolagen värderar bort Milan.

OM Milan vinner båda halvlekarna, ger det 75.00 pengarna på NB. Löjligt!

Räcker fan att Barca tar en frilägesutvisning i första halvlek på Valdes där Milan får staff t.ex.

Skulle inte Milan klara detta 1 gång på 75 försök? Löjligt som sagt.

Jag sätter en liten peng i alla fall på grund av värdet. Det är inte någon bottenlag vi snackar om.

Senast redigerad av Baggio den 2011-09-13 klockan 18:22.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 18:35   #45

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Borta mot Dortmund lär det vara en helt annat matchbild, och den tror jag kan gynna Arsenal. Med det sagt menar jag inte att det blir en enkelt match, inte alls. Tyskarna är väldigt bra, men de saknar viktige Barrios idag. Dessutom spelar de en snabb fotboll, offensiv sådan som jag tror kan gynna engelsmännen som har vassa kontringsspelare.

Nej, oddset är för högt, blev en Arsenal pk till 3.19!
+1
Sedan tycker jag inte man ska underskatta saknaden av Lucas Barrios och Nuri Sahin. De gjorde nästan hälften av Dortmunds mål förra säsongen och Barrios är Dortmunds store målskytt. Kagawa i anfallet har enligt rapporter inte alls hittat fjolårsformen heller.

Arsenal har en del potentiella matchvinnare så visst kan det gå vägen!
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td