Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-11, 10:17   #1

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 59
Standard

Champions Leauge 13 & 14 September

Tänkte att det kan vara drags att dra igång den här tråden nu

13 september:

Apoel Nicosia - Zenit St Petersburg

Barcelona - Milan

Borussia Dortmund - Arsenal

Chelsea - Bayer Leverkusen

KRC Genk - Valencia

Olympiakos Piraeus - Marseille

Porto - Shakhtar Donetsk

Viktoria Plzen - Bate Borisov

14 september:

Basel - Otelul Galati

Benfica - Manchester U

Dinamo Zagreb - Real Madrid

Inter - Trabzonspor A.Ş.

Lille - CSKA Moskva

Manchester City - Napoli

Villarreal - Bayern München

Dom matcher som jag ser högst spelvärde i så här några dagar innan är:

Porto - Shaktar Donetsk, jag är sugen på ettan på den här matchen då Porto enligt mig just nu är inne i en otrolig form, dom vann Europa Leauge utan större svårigheter förra året och har i år inte förlorat en enda match i portugisiska serien. Har ingen jätte koll Shaktar så upplys mig gärna om ni har några synpunkter!

Benfica - Manchester U, här har jag redan spelat tvåan till 1.95 på unibet. United har inlett säsongen helt otroligt med stora vinster och jag ser verkligen inte hur Benfica ska kunna stoppa dom i den här matchen. Det som kan sätta käppar i hjulet skulle väl vara om United spelar på kryss i den här matchen för att sedan försöka vinna hemma, men tror ändå att dom borde ta den här segern!

Så nu vill jag höra era synpunkter och tankar om matcherna!

Det här är också min första trådstart här på sharps så go easy on me

Senast redigerad av Zingo den 2011-09-11 klockan 10:19.
Zingo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 23:37   #2

iniestaones avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Att spela en rak etta på Porto är riskfyllt då man tappat både tränaren till Chelsea och Falcao..
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 00:52   #3

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker inte det finns något värde alls i Porto. De ligger runt 1.65 nu och verkar droppa ännu mer. Porto har inte bevisat särskilt mycket sedan de tappade sin stora målskytt Falcao samt Villas-Boas. Att de fortfarande vinner stabilt hemma i Portugisiska ligan är inte något som överraskar nämnvärt. Sjakthar är absolut inget dåligt lag, man slog Roma på bortaplan i våras t.ex. 4 ggr pengarna på Sjakthar DNB!?

Sedan kommer jag spela Barcelona -1,5 hårt. Möjligen -2 också. Jag tror Barca kommer köra över Milan här. Dels är man nog ruskigt sugna att sätta Zlatan på plats efter allt tjafs som har varit. Sedan känns det inte så värst troligt att Abate-Silva-Nesta-Antonini Van Bommel kommer hänga med i svängarna på Camp Nou. Hade man problem med gamle Cisse och Klose i fredags så kommer detta bli helt brutalt för gamle Nesta o grabbarna om Barcelona bara har viljan att utklassa. Det är ENORM klasskillnad här. Jag är 90% säker på att stackars Zlatan kommer bli stillastående och viftandes uppgivet medans Barca rullar sönder Milan. Milan håller inte på denna nivån, det är någonting jag sagt länge, och på tisdag kommer det bli mer tydligt än på länge.

Senast redigerad av vessl123 den 2011-09-12 klockan 01:07.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 01:22   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Standard

är inne på några överspel, genk-valencia och lille-cska. För valencia är detta ngt av en nyckelmatch, som jag ser det står det mellan valencia och leverkusen om andraplatsen då jag tror att chelsea är numret större (nu dessutom med Valencias kanske bästa spelare i sin trupp) och då skulle en vinst borta mot ett ganska svagt Genk ge andrum i den kampen. Genk har släppt in 9 mål mot mkt sämre motstånd i den belgiska serien, men man gör åxå mycket mål (11 st på 6 matcher) vilket leder mig till att tro att det kan bli målrikt.

Genk är med för att se och lära och jag tror att det är främst defensiven som man kommer att behöva lära sig på. Genk gjorde flest mål av alla i belgiska ligan förra året (64 på 30 matcher, över 2 i snitt alltså).

spelar över 2.5 till 1.925

Sen har vi lille-cska, bet365 erbjuder höga 2.2 på över 2.5 mål och jag anser att det finns bra chanser att även denna match går över linan; tittar man på lagens 6 senaste matcher så har både lille och cska spelat över linan 4 resp. 3 gånger, ingen av matcherna har slutat mållösa och på dem 6 matcherna vardera har lagen i fråga hållit nollan en enda gång (CSKA) hemma mot uddlösa Tom Tomsk.
Cska snittar nästan 2 mål per match i ryska ligan (som vad jag förstår är en rätt tajt liga, rätta mig om jag har fel) och Lille har på 5 matcher gjord 9 och släppt in 6 i år, man var bäst i hela ligue 1 förra året med ett snitt på 1.8 gjorda mål per match och över 2 på hemmaplan. Kommer även att lira rak 1 på Lille då man är väldigt bra hemma (13-5-1 facit förra året )

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 01:45   #5

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 30
Standard

kommer nog att spela man city till det nuvarande oddset på 1.44 hos ladbrokes. förväntar mig en ganska markant oddssänkning innan match, så lägger redan nu.
gussi91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 02:20   #6

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Mange morsome kamper som venter i CL nå. Jeg har tro på at hjemmesterke Olympiakos slår Marseille som sliter om dagen. Kan ikke helt skjønne den høye oddsen på grekerne. Helt enig med vessl om at det ikke ligger noen verdi på Porto. Har lagt ut tips om begge kampene, så hvis noen har noen synspunkter eller mer info rundt kampene så gi gjerne tilbakemelding.

Jeg vurderer også å spille på Zenit, men skal sjekke opp litt info først. Håper på mange mål og morsom fotball!
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 02:21   #7

Standard

Efter lite mer kikande tycker jag mig ha hittat ett kanondrag:

Olympiakos Pireus - Marseille: Marseille @ 2.9
Marseille har startat säsongen katastrofalt i Ligue 1 med endast 3 poäng på 5 matcher. Men något säger mig att det kommer vända snart. I Champions League har man tidigare presterat väldigt stabilt, för att inte nämna förra året då man tog sig till åttondelsfinal. 0-0 hemma mot United för att sedan åka ut på Old Trafford med 2-1 är absolut inte dåligt. Man vann även i gruppspelet 1-0 hemma mot Chelsea, 3-0 vinst borta mot Spartak Moskva, 7-0 vinst borta mot Zilina, vilket visar att det absolut finns potential i detta lag.

I år måste man säga att man hade relativt tur med CL-lottningen. Arsenal, Dortmund och Olympiakos är absolut inga omöjliga motståndare. Poängen kommer dock vara otroligt viktiga och för att ha en rejäl chans till slutspel måste man nog vinna mot gruppens svagaste lag - Olympiakos.

Men nu till det riktigt intressanta. Tack vare att de två grekiska klubbarna Olympiakos Volou och Kavala förlorade sin "licens" till att spela i Grekiska högstaligan, skjöts ligapremiären upp drygt en månad vilket gör att Olympiakos inte startat sin säsong ännu. Deras senaste tävlingsmatch spelade man den 17 APRIL (!!!) Alltså nästan 5 månader sedan. Man har spelat några träningsmatcher hit & dit utan några särskilt imponerande resultat (t.ex OFI Creta 0-0 senast). Detta bör vara en ENORM fördel för Marseille, som redan har många matcher i benen.

2.9 på Marseille här synar jag utan att blinka.
Gammal 2011-09-12, 02:34   #8

Fakes avatar

Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Ikke enig De har møtt ganske gode lag i treningskampene så jeg tror de skal være i ganske god form. Så noen ENORM fordel for Marseille tror jeg ikke det er. Hvis man vrir på det så er nok Olympiakos spillerne veldig tente på å komme i gang, mens Marseille kommer i dårlig form og mye press på seg. I mine øyne skal et forsterket Olympiakos ha meget gode muligheter.

Lykke til vessl, får håpe det ikke blir uavgjort!

Senast redigerad av Fake den 2011-09-12 klockan 02:35.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 21:11   #9

FrankieJrs avatar

Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Uniteds bortafacit i CL är riktigt imponerande. Trots att den droppar är 1.96 för högt.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 23:51   #10

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 98
Standard

spelar X på porto -shaktar då jag håller lagen jämbördiga med en viss fördel till shaktar med tanke på att de har kvar sin målskytt i eduardo samtidigt som falcao är borta. Shaktar har varit svårslagna i europa samtidigt som jag vet att porto är ett tillräckligt bra lag för att inte förlora hemma. X till fina 3.40 på Unibet.

Spelar även X på olimpiakos - marsielle då olimpiakos trots den långa väntan på seriestart alltid visat sig svårslagna på hemmaplan. Marseille har inte varit något extra i ligan nu i upptakten och håller även dessa lag relativt jämbördiga. X till fina 3.30 på Unibet.

Peace!
Eloo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 00:10   #11

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Standard

Lirar att båda lagen gör mål i två st matcher, Porto - Shakhtar @ 1.83 och Ajax - Lyon @ 1.72.

Porto och Shakhtar producerar båda otroligt mycket mål. Att Porto ska näta hemma tvivlar jag inte på. Shakhtar gjorde i förra årets CL mål i samtliga matcher förutom det ena mötet mot Barca. Alltså två målglada lag som trycker gasen i botten direkt.

Ajax - Lyon tror jag blir en jämn match. Ajax är grymt starka hemma på Amsterdam Arena medan Lyon har Gomis och Källströms vänsterfot. Jag tror på 1-1 alt. 2-1 till något av lagen.

Spelar även över 2.5 i Man City - Napoli. Skrivit en rek om detta, men som alla vet så pepprar City in mål och har otrolig offensiv bredd. När det gäller Napoli är det även här fullfart framåt med Lavezzi, Cavani och Hamsik. Jag tror på City-vinst men jag tror även att Napoli gör mål och i så fall är spelet i hamn!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 00:56   #12

Standard

Senaste nytt från Barcelona - Milan är att Zlatan tydligen ska ha skadat sig på en träning innan avresa till Barcelona och ska därför ha stannat kvar hemma i Milano. Är Zlatan skadad eller är han bara rädd för att bli förnedrad i Barcelona och visa att han verkligen "bytte ner sig"? Tycker detta verkar väldigt märkligt. :S Robinho, Flamini och Inzaghi saknas också.

Förmodade laguppställningar:

Milan:

Abbiati
Abate - Thiago - Nesta - Antonini
Ambrosini - van Bommel - Aquilani
Boateng
Cassano -Pato

Barca:

Valdés
Alves - Mascherano - Puyol - Abidal
Busquets - Xavi - Iniesta

Messí
Pedro Villa

Milan känns inte särskilt starkt.

Senast redigerad av vessl123 den 2011-09-13 klockan 00:58.
Gammal 2011-09-13, 07:45   #13

FrankieJrs avatar

Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg

Spelar även över 2.5 i Man City - Napoli. Skrivit en rek om detta, men som alla vet så pepprar City in mål och har otrolig offensiv bredd. När det gäller Napoli är det även här fullfart framåt med Lavezzi, Cavani och Hamsik. Jag tror på City-vinst men jag tror även att Napoli gör mål och i så fall är spelet i hamn!
Mancini är ju egentligen ingen förespråkare av run'n'gun... Tror att han vill göra två mål och sen stänga matchen, kanske bara blir ett, men vara säker på att inte släppa in något.

Jag tycker att Man City + Under 2.5 till 3.40 är ett riktigt bra odds hos Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flex (+1)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 09:12   #14

Mr.DEEs avatar

Sharp$: 1033
Standard

Tror Dortmund kommer köra över arnsenal. 2,25 känns bra, Tror dock det kommer höjas ännu mer under dagen
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 09:26   #15

Mr.DEEs avatar

Sharp$: 1033
Standard

[QUOTE=
Sedan kommer jag spela Barcelona -1,5 hårt. Möjligen -2 också. Jag tror Barca kommer köra över Milan här. Dels är man nog ruskigt sugna att sätta Zlatan på plats efter allt tjafs som har varit. Sedan känns det inte så värst troligt att Abate-Silva-Nesta-Antonini Van Bommel kommer hänga med i svängarna på Camp Nou. Hade man problem med gamle Cisse och Klose i fredags så kommer detta bli helt brutalt för gamle Nesta o grabbarna om Barcelona bara har viljan att utklassa. Det är ENORM klasskillnad här. Jag är 90% säker på att stackars Zlatan kommer bli stillastående och viftandes uppgivet medans Barca rullar sönder Milan. .[/QUOTE]

Och Barcelona hade "problem" med I. Agirretxe och A. Griezmann från Real Sociedad och Zlatan spelar ej. Tror inte detta kommer bli någon walk in the park. Kommer bli jämnare än vad folk tror
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td