Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-11, 03:20   #1

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-09-11 Randaberg - Sandefjord (Norwegian Division 1)

Datum: 2011-09-11
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Norge
Liga: Norwegian Division 1
Match: Randaberg - Sandefjord
Period: ft

Spel: Sandefjord
Insats: 10.00
Odds: 1.500
Bolag: Bet365

Motivering:
Maxspill! Totalt forskjellige situasjoner hos disse lagene. Randaberg er omtrent klare for spill i 2 div. De ligger helt fortapt i bunn av tabellen med kun 12 poeng etter 22 kamper. De har seks strake tap og denne sesongen har utviklet seg slik mange hadde spådd på forhånd. Ting blir ikke bedre når to av spillerne har fått sparken etter at en ganske spesiell sitasjon oppsto: På vei til toppkamp for 2. laget fant to Randaberg-spillere ut at de ville drikke øl. Episoden skjedde under en biltur til bortekamp mot Staal Jørpeland sitt 2. lag. Begge spilte og Randaberg vant, men en slik oppførsel kunne ikke klubben godkjenne. Michael Andrè Bekke(8 kamper) og Trond Kenneth Kindervåg(15 kamper) fikk dermed sparken og en tredje spiller, Mathias Raade Olsen, er gitt en skriftlig advarsel av klubben for en mindre forseelse etter samme kamp.

RANDABERG SKADER: Johan Kärlefjärd (mb) og Daniel Berntsen (mb), Trond Kindervåg (mb) og Bjarte Lunde Aarsheim (mb) er alle skadd. KARANTENE: Ezekiel Bala (a) soner to kampers karantene fra 11/9 for rødt kort. Dette er den første.

Når laget da i tillegg sliter med flere frafall på nøkkelspillere så er troppen meget tynn og svak.

Sandefjord som var en av favorittene til opprykk staret sesongen svakt, men har den siste tiden kommet voldsomt. De ligger nå på 2.plass og laget har fått en ny giv etter at Arne Sandstø tok over. Trener Arne Sandstø sier til Sandefjords hjemmeside:

- Dersom vi gjenskaper prestasjonene fra treningene på torsdag og fredag vil det bety at vi vinner søndag.

Det sier Arne Sandstø, uten å være for selvsikker og lite ydmyk. Treneren forklarer hva han mener.

- Hvis Randaberg skal slå oss må det være gjennom entusiasme og løpskraft. Matcher vi de på de to områdene, og det skal vi, så er vi et mye bedre fotballag enn de.

Og Sandstø går langt i å garantere at entusiasmen og løpskraften vil være der hos oss, slik at hjemmelaget ikke får noe gratis.

- Så langt jeg det er mulig kan jeg garantere det. Randaberg skal ikke få noe gratis, forsikrer Sandstø.

SANDEFJORD SKADER: Samir Saric (a) er langtidsskadd. Også Petter Magnusson (f) står i fare for å miste resten av sesongen.

Det ser lyst ut på skadefronten. Saric har vært ute hele sesongen.

Dette er David mot Goliat! Det er stor forskjell på disse to lagene og Randaberg har ingenting å spille for. De har en dårlig inngang til kampen med spillere borte og negativ omtale. Sandefjord er sterke om dagen og fosser fremover i kampen om opprykk. Etter min mening er det klasseforskjell og et maxspill!

Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 18:09   #2

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 168
Standard

Utan att ta ut något i förskott så måste jag säga. Bra jobbat!
Larzcen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 19:59   #3

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Heldigvis gikk maxspillet inn på en dårlig dag.

Jeg må bli flinkere til å bruke unit skalaen. Skal prøve å skjerpe meg der. Jeg fortsetter med samme spreadsheet, men skal prøve å justere bruken av units og være litt grundigere i å finne de rette spillene.

Hepp hepp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Soap (+1), zlotys (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 22:34   #4

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man tackar

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/fotboll/8806-2011-09-11-randaberg-sandefjord-norwegian-division-1-a/
Postat av For Type Datum
Division 1 Norge | Min tusenlapp - Spelblogg, speltips, tankar & statistik This thread Refback 2012-10-20 21:31
Speltips: Allsvenskan & Division 1 | Min tusenlapp - Spelblogg This thread Pingback 2011-09-11 13:45

td