|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-11, 14:53 | #31 |
Härlig match var det Fake, fick de till 1.7 men det var bra det med
|
|
2011-09-11, 15:00 | #32 | |
Citat:
inte för jag hade cash på matchen men... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FrankieJr (+5) |
||
2011-09-11, 18:55 | #33 |
vad tror ni om palermo - inter ikväll?
tvpeng på inter säger magen Mvh |
|
2011-09-11, 18:58 | #34 |
Inter bör vinna. Men trots att Palermo har tappat Pastore så är man inget uselt lag. Och min magkänsla säger att man aldrig ska lita på ett italienskt bortalag. Så för mig kan det sluta precis hur som helst.
|
|
2011-09-11, 19:58 | #35 |
Själv plockar jag Inter. Nackdelen är backlinjen som har sett lite ostabil ut på slutet. Bra spelare framåt dock och dessa spelare bör anses vara ett hot mot vilken backlinje som helst. Inter ser säkert också läget nu när Milan tappade poäng mot Lazio i fredags.
Palermo sparkade sin tränare Stefano Pioli redan innan säsongens början: http://forzaitalianfootball.com/2011...lis-dismissal/ Ungdomstränaren Devis Mangia tar över som huvudtränare tills vidare. Utöver detta har som sagt Palermo tappat Javier Pastore och inte hittat någon bra ersättare enl. mig. Med denna motivering går jag in på Inter med 10 units. |
|
2011-09-11, 20:27 | #36 |
Da er lagene klare:
Spoiler:
Det er sesongens første kamp og mye nytt på begge lag. Selv forsøker jeg 3 units på Palermo +0.5 til 1.80 @ 188Bet. Palermo er forstatt spennende fremover med Ilicic, Miccoli og Hernandez. De kan stille i stand litt trøbbel på hjemmebane mot Inter og jeg syns oddsen er litt vel høy på hjemmelaget etter å ha sett hvem som spiller, samt at det er tidlig i sesongen. |
|
2011-09-11, 20:46 | #37 |
Jag har spelat Inter till 2.31 samt @ Pinnacle vilket jag känner är aningen för högt.
Som någon skrev tror jag Inter kommer ta sin chans då Milan tappade poäng i fredags. Sen har Palermo tappat alldeles för stor grund av sitt lag för att man ska kunna ge dom förtroende. Pastore är ju självklart den största förlusten men även Nocerino, landslagsbacken Cassani och backklippan Bovo har man tappat och enligt mitt tycke har man inte alls värvat in några ersättare i samma klass. Man har sparkat sin tränare samt åkt ur Europa League i kvalet mot Thun från Schweiziska ligan. Blir mer övertygad att Inter tar detta ju mer jag skriver. |
|
2011-09-11, 22:52 | #38 |
Fi fan, det där var otäckt att se för mitt Inter. Pazza Inter och trebackslinje sicken kombination, nog är det galet. Att Benitez var helt fel efter Mou var ju solklart, den här gången hade nog Bielsa varit intressantare val i mitt tycke.
Vart det tar vägen återstår att se men usch vad obehagligt det var att se formeringen när de ställde upp för att försvara. Tyvärr kändes det inte helt genomtänkt framåt heller. |
|
|