Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-04, 16:56   #31
fml

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

RKC Wal. - Feyenoord @1.5
Charleroi - St.Liege @1.95
Både som singlar och till en dubbel = 2.95(värt)..

Funderar även på kryss i Roma-matchen.
fml är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-04, 20:19   #32

mangofreaks avatar

Sharp$: 538
Standard

Roma-Udinese 1 1.62 @ bwin
Insats: 3u

Tror mycket på Roma ikväll trots att det är en cupmatch. Udinese är otroligt svaga på bortaplan och har inte lyckats vinna en enda (!) bortamatch än under ligaspelet. Tror inte att de lyckas vinna borta i cupen heller, inte mot Roma som är alldeles för stabila på hemmaplan. Enligt rapporter kommer Totti få starta tillsammans med Vucinic.

Ranieri kan trots detta välja att vila sina nyckelspelare såklart, men med tanke på att det är semifinal och hemmaplan så kommer han med stor chans att spela med minst 6-7 nyckelspelare.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-04, 20:50   #33

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Givetvis, mitt inlägg var endast ett svar på mitt första inlägg där jag skrev att en av dagens intressanta matcher var den mellan A. Madrid och Racing.

Oddsättarna har valt 1.90 vs 1.90 så det verkar som de är osäkra på hur det slutar, det är jag också, min poäng var endast att statistiken lagen emellan pekade marginellt åt över men formen åt under

Har du några spelförslag idag portugisen?
Jag menar bara att sådan där information, som inte ens är till för tolkning sitter ju spelbolagen också på. Att hitta odds som är spelvärda handlar ju om att du vet (eller iallafall tror dig veta) något om matchen som gör att du tycker att oddset är för mycket.

Över ett stort antal matcher kan du sedan härleda om dina analyser verkar vara korrekta eller felaktiga pga hur bra det går. Det är liksom grunden för betting.

Lycka till!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-04, 23:10   #34

Betongbarns avatar

Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jag menar bara att sådan där information, som inte ens är till för tolkning sitter ju spelbolagen också på. Att hitta odds som är spelvärda handlar ju om att du vet (eller iallafall tror dig veta) något om matchen som gör att du tycker att oddset är för mycket.

Över ett stort antal matcher kan du sedan härleda om dina analyser verkar vara korrekta eller felaktiga pga hur bra det går. Det är liksom grunden för betting.

Lycka till!
Givetvis, men sen kan man ju fråga sig hur många spelare som lirar på Barcelona och Real Madrid som vet något inte bolagen vet. Även en idiot kan sätta en högoddsare, men precis som du säger är det i det långa loppet det gäller att leverera.

Statistik är ju även något som kan tolkas på olika sätt beroende hur man vrider och vänder på det, om oddsättarna baserat på statistik bedömer en match över pga att 5/5 senaste matcherna lagen har spelat är över så kan jag ju likförbannat bedömma den som under pga att 5/5 senaste mötena lagen emellan är under.

Det bästa är ju att ha kontakter i lägre divisioner, att veta att Flollby IF's målkung Pelle K har problem med kärringen och var ute och söp som ett as dagen innan och inte kommer leverera... sådan info får man ju aldrig på de stora ligorna....

Avslutar med att önska dig lycka till, brukar kolla in din hemsida ibland, snygg och stilren sådan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 06:43   #35

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg

Det bästa är ju att ha kontakter i lägre divisioner, att veta att Flollby IF's målkung Pelle K har problem med kärringen och var ute och söp som ett as dagen innan och inte kommer leverera... sådan info får man ju aldrig på de stora ligorna....

Avslutar med att önska dig lycka till, brukar kolla in din hemsida ibland, snygg och stilren sådan

Absolut! - men problemet med sådana matcher är att spelbolagen inte riskerar något. Försök att lägga ett 5000:- bet på Nordicbet på en Divison 3-match så får du själv se

Själv spelar jag mycket efter mina egna bedömningar av timing och motivation. Om det är så att mina bedömningar är korrekta eller vinnande vet jag först i det långa loppet. Det är första gången jag spelar så här diciplinerat, och gör det därför publikt, för att skärpa mig och inte impuls-spela helt enkelt.

Tack, men kommer kanske 4-5 affiliate-länkar snart
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td