|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-02-04, 16:56 | #31 |
RKC Wal. - Feyenoord @1.5
Charleroi - St.Liege @1.95 Både som singlar och till en dubbel = 2.95(värt).. Funderar även på kryss i Roma-matchen. |
|
2010-02-04, 20:19 | #32 |
Roma-Udinese 1 1.62 @ bwin
Insats: 3u Tror mycket på Roma ikväll trots att det är en cupmatch. Udinese är otroligt svaga på bortaplan och har inte lyckats vinna en enda (!) bortamatch än under ligaspelet. Tror inte att de lyckas vinna borta i cupen heller, inte mot Roma som är alldeles för stabila på hemmaplan. Enligt rapporter kommer Totti få starta tillsammans med Vucinic. Ranieri kan trots detta välja att vila sina nyckelspelare såklart, men med tanke på att det är semifinal och hemmaplan så kommer han med stor chans att spela med minst 6-7 nyckelspelare. |
|
2010-02-04, 20:50 | #33 | |
Citat:
Över ett stort antal matcher kan du sedan härleda om dina analyser verkar vara korrekta eller felaktiga pga hur bra det går. Det är liksom grunden för betting. Lycka till! |
||
2010-02-04, 23:10 | #34 | |
Citat:
Statistik är ju även något som kan tolkas på olika sätt beroende hur man vrider och vänder på det, om oddsättarna baserat på statistik bedömer en match över pga att 5/5 senaste matcherna lagen har spelat är över så kan jag ju likförbannat bedömma den som under pga att 5/5 senaste mötena lagen emellan är under. Det bästa är ju att ha kontakter i lägre divisioner, att veta att Flollby IF's målkung Pelle K har problem med kärringen och var ute och söp som ett as dagen innan och inte kommer leverera... sådan info får man ju aldrig på de stora ligorna.... Avslutar med att önska dig lycka till, brukar kolla in din hemsida ibland, snygg och stilren sådan
2010-02-05, 06:43 | #35 | |
Citat:
Absolut! - men problemet med sådana matcher är att spelbolagen inte riskerar något. Försök att lägga ett 5000:- bet på Nordicbet på en Divison 3-match så får du själv se Själv spelar jag mycket efter mina egna bedömningar av timing och motivation. Om det är så att mina bedömningar är korrekta eller vinnande vet jag först i det långa loppet. Det är första gången jag spelar så här diciplinerat, och gör det därför publikt, för att skärpa mig och inte impuls-spela helt enkelt. Tack, men kommer kanske 4-5 affiliate-länkar snart |
||
|