![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-09-03 Hudiksvall ABK - Östersund FK (Division 2, Norra)![]() Datum: 2011-09-03 Tid: 16.00 Sport: Fotboll Land: Sverige Liga: Division 2, Norra Match: Hudiksvall ABK - Östersund FK Period: ft Spel: Östersund FK Insats: 100 Odds: 2.37 Bolag: Bet365 Motivering: Ja utan vidare motivering än att Östersund har överlägsen trupp i division 2 norra och är för första gången på säsongen så gott som skadefria. Normalt kör det över vilket motstånd som helst bara den rätta inställningen infinner sig. Det bör den göra idag då de möter tvåan och den egentligen enda konkurenten om avancemang. De har en fullgod trupp för division 1 och vid vinst idag är klivet tillbaka väldigt nära. Vet att de har ett par tvivelaktiga resultat i ryggen men det har enbart handlat om inställning och underskattning i mina ögon, sånt händer under en hel säsong. Men de är för bra för denna serien och det ska idag bevisas! För de som inte vet så satsar ÖFK otroligt på denna säsong och har nästan en hel elva med utländska nyförvärv knytna över två år. Det kryddat med jämtländsk stomme i fryklund, fredrik olsson, martin johansson ger en otroligt stark division 2 trupp. Lägg där till att Hudiksvall, förutom är ett sämre lag, varken har kapital, spelare eller vilja att ta klivet upp i år. Nystartad förening. I min mening vinner de alla gånger 3/5 av dessa matcher, vill tro än fler, så oddset 2.37 sätts fel. Spelar själv rätt hårt här och håller tummarna att Wake gör ett nytt hatrick idag. God lycka! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frosch (+5), capital-pb (+3), matlagning (+5), Lunkan (+1), Kalle (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Snyggt rekat, bara att tacka och ta emot!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Gillar också den här typen av rekar så testar och ryggar.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Dock är matchen slut för flera timmar sedan, Östersund vann med 3-2.
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Så långt gick de med andra ord....
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
apekatt66:
Gick du under jorden, eller? /Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Yes ![]() Nej satt på telefonen och läste det här. Gillade vad jag läste...så tänkte att jag skulle lägga spelet när jag kom hem till en vettig dator(typ nu). Tyvärr för min del så är jag ju inte lärt mig klockan... Edit: Citat:
Min E-penis på den här sidan är dessutom väldigt liten..tror i stort sett alla skiter i hur de går eller inte för mig. Framförallt nu när mitt hockeyintresse ligger på is och jag inte längre har kunskapen för att plocka fram några som helst egna spel.
Finska killar sover de också! Senast redigerad av apekatt66 den 2011-09-04 klockan 09:07. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|