![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]() Allsvenskan omgång 24
Mina spel i nästa allsvenska omgång om ungefär två veckor:
Örebro - AIK Örebro pk @ 1.7+ 6/10 AIK utan Bangurorna får det tufft på Behrn Arena och över 1.70 och pengarna tillbaka på kryss är ett mycket fint spel tycker jag! Örebro har väl inte rosat någon marknad men hemmafördelen ska ändå vara stark här! Örebro - AIK Under 2,5 @ 1.7+ 4/10 Samma motivering som ovan. AIKs försvar fortsatt starkt men utan samma spets där framme. Känns fint! Häcken - Helsingborg Under 2,5 @ 1.7+ 5/10 Förmodligen en suckerside, men när Chibbe, Ranegie och Rasmus Jönsson saknas är det lite ont om målskyttar. Varken Häcken eller HIF gör man mål på bara så där. Elfsborg - GAIS GAIS +1 @ 1.85+ 5/10 Patetiskt odds på Elfsborg som förmodligen kommer släppa nåt mål på GAIS. Elfsborg backlinje är ingen höjdare och GAIS offensiv är bra! Hemmalaget får svårt att göra tre baljor också, så +1 handikappet ser mycket fint ut! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
Måste bara lägga in ett spel till!
Elfsborg - GAIS Över 2.5 @ 1.85+ 6/10 Känns riktigt bra denna. Elfsborg försvar har svajat under året, inte heller GAIS är betongstarkt där bak direkt. Däremot ser båda lagen mycket fina ut framåt och jag tror det kan bli en hel del mål här. Oddsen är dessutom smaskiga och jag går in! Och för er som inte spelat HIF som allsvensk vinnare till 1.6 @ 188bet är det väl läge att göra det. 6 poäng upp + ganska rejält bättre målskillnad. Riktigt fint spel och ett surebet mot många bookies. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+1) Senast redigerad av axelroos den 2011-09-08 klockan 13:35. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Själv har jag spelat DNB Malmö i en dubbel med DNB Helsingborg
3,31 odds Häcken blivit av med spelarna som stått för ca 70 % framåt medan Malmö får tillskottet Ranegie till laget. Mvh |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
4 senaste matcherna mot Gais har man vunnit utan att släppa in mål. Gör 2.36 mål hemma, släpper in 0.91. Obesegrade hemma i år med 9 vinster och två oavgjorda. Levererar mycket jämnt och måste vinna för att ha chans på titeln. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Paaso (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Spelade malmo -0.25 till 1.9 direkt ibcbet slappte oddsen och hade forvantat mig att det skulle vara nere pa 1.77-1.8 nar matchen borjar men nu har oddsen vant och man kan fa 1.96!
Kanns anda som att malmo -0.25 kommer tryckas ner till iaf 1.85-1.9 innan matchstart sa tror nu ar basta laget att spela om man vill spela malmo.
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Tycker snarare att Elfsborg har fått nån form av maximal poängskörd under året. Visst, det är starkt att avgöra matcher sent, men man har samtidigt haft ett jävla flyt! I just den här typen av matcher tror jag folk stirrar sig lite för blint på hemmafacit tidigare under säsongen, och värdet på +1 är fint!
(glöm inte att IFE trots allt kan får vinna matchen, men bara med en balja) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Oddset på Elfsborg tycker jag inte är patetiskt! Att komma till Borås Arena och spela på konstgräs är bland det svåraste som finns för de andra allsvenska lagen!
Statistik mellan just Elfsborg och Gais är att på Borås Arena har Elfsborg vunnit 5, spelat lika en och förlorat NOLL! I 3 av dessa 6 matcherna har Gais inte gjort mål, så jag vet inte om jag är så säker på överspelet. Fullt möjligt att den går in, men jag tror att Elfsborg kommer vinna relativt enkelt och 1.57 är spelvärt enligt mig. Får se om det blir något lir från min sida, men isf blir det spel på Elfsborgs vinst, kanske -1.5 AH. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Man måste ta hänsyn till hur lagen såg ut förr om man ska ta hänsyn till varför GAIS inte gjorde mål för 5 år sedan.
Elfsborg har i mitt tycke Allsvenskans bästa trupp och ser ändå ut att förlora SM-guldet. GAIS är dock bättre än på länge och framförallt är de inte snålspelande och defensiva som de varit hela 2000-talet. Inbördes är således av ytterst liten vikt om ni frågar mig. Värde på +1 på GAIS håller jag med om. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
Motsatte mig mest på att oddset på Elfsborg var "patetiskt" vilket jag inte tyckte att det var, snarare aningen lågt. De fyra matcher jag hänvisade till spelades för övrigt 2010 & 2011. Senast redigerad av FrankieJr den 2011-09-09 klockan 12:33. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Orkar bara inte se oddsen på ÖSK mot AIK och fyller på med 2 units till @ 1.85.
Anser att ÖSK har nog så bra trupp som AIK, och lägg där till hemmaplan och konstgräs och man ska vara rätt stor favorit. Enligt mig borde oddset på -0.25 vara i princip samma som dagens odds på dnb är. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|