![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-08-31 Corinthians - Gremio (Campeonato)![]() Datum: 2011-08-31 Tid: 23:00 Sport: Fotboll Land: Brasilien Liga: Campeonato Match: Corinthians - Gremio Period: ft Spel: Corinthians Insats: Odds: 1.60 Bolag: Motivering: Corinthians Från toppform till "droppen"form. Publiken börjar bli irriterade och derbyförlusten mot Palmeiras i förramatchen var droppen. Idag finns det inget annat än vinst. Laget är skadefritt och allt finns för en vinst men målskyttet har slutat producera. Men Liedson, Emerson och Willian ska fixa det idag mot Gremio. Gremio fick en fin vinst mot Internacional i förra matchen (2-1) men härvar i de nedre regionerna och det lag som imponerat minst på mig iallafall. Gremio har även lite bekymmer i truppen. Gilberto Silva och Adriano skadade samt mittbacksgiganten Mario Fernandes avstängd. Gremio har dock haft rätt fina resultat borta mot Corinthians, 2 vinster av 4 men har i ligan 2 vinster av 6 på de senaste matcherna. Men idag har Corinthians press, 1 vinst på de 6 senaste och nu kan de kan förlora första platsen och fortsätter de utan vinst så kommer publiken att börja reagera. Jag kommer köra raka 1.an samt en chansning på -1 Corinthians till 2.60 För de som gillar lite "natta-fotboll" ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Tack så mycket
Kul med nån som har koll på Brasilianarna ![]() Kommer spela raka 1.an |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
Kommer antagligen aka dit och kolla matchen live om tiden tillater! Ska sagas att det regnat en del under morgonen men har avtagit, tror planen kommer bli perfekt till ikvall.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Såg inte att du huserar i Sao Paulo Får man säga grattis? Hoppas du får se massa bra fotboll! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
Basta stunden va nar jag kollade pa Corinthians i Januari och sag Roberto Carlos live skruva in en horna direkt i mal hehe. Mycket fotboll helt klart! sak forsoka fa igang min blogg igen som varit nere ett bra tag!
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Har gjort lite fler reckar i min blogg for den som ar sugen pa lite mer nattafotboll!
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Vem är Adriano och vad hände med din dagbok trillion?
Samma sida på denna. Ordinarie Mb (Mario Fernandes) och Hb (Gabriel) borta och lite avbräck på mitten med så det lär bli 4-2-3-1 uppställning och spela på en pinne för mitt Gremio. Det kommer aldrig hålla som bortaspelet sett ut i år och svårt att ladda om efter segern i derbyt mot Internacional där Gremio ville mer. 2-0 el 2-1 Corinthians. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Jadu, min blogg, kandes som ingen laste den xD Bara for ingen skriver eller ger sharps betyder de inte att nagon inte laser den men samtidigt vet man aldrig, kandes lite sisadar sa tog ett break men kommer att starta nu igen. ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Var hittar jag din blogg/dina tankar kring brassefotboll? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Du klickar pa Forum sen Speldagbocker sa hittar du olika bloggar.(denna hemsidan)
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]() Jag läser och jag garanterar att det finns andra som gör det och är intresserade av Brasiliansk fotboll och din dagbok. Jag ska ge dig några sharp$ där som uppmuntran men lägg inte ner och smit med dem då ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Dina Sharps gjorde mig pigg pa rekar! ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Lite dumt att Corinthians har dratt på sig 2 röda kort nu med 10 min kvar :S
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Ja, ska man behöva vara nervös dom sista 10 typiskt...
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|