Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-02, 16:00   #31

Lawios avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1771
Standard

Sveriges startelva: Isaksson - Lustig, Granqvist, Majstorovic, Wendt - Svensson, Källström - Larsson, Elmamder, Wilhelmsson - Ibrahimovic.

Avbytare: Pär Hansson - Behrang Safari, Tobias Hysén, Pontus Wernbloom, Jonas Olsson, Ola Toivonen, Rasmus Elm.

På läktaren på Ferenc Puskás-stadion utan möjlighet till spel finns: Mikael Antonsson, Emir Bajrami, Alexander Gerndt, Martin Olsson.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 21:49   #32

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Jag skulle inte underskatta tappet på Olof Mellberg som så många gör. Risken är att försvaret blir lika darrigt som mot Holland, jag tror på något sätt att Mellberg där bak inger stabilitet i hela backlinjen. Får Ungern kommandot i matchen kan det alltså bli väldigt hårt.

Med detta sagt tror jag fortfarande att Sverige vinner, och har själv spelat på det. Tycker bara att Mellberg är en avsaknad värd att tänka på.
Du har rätt - alla vi andra har fel - en av de värsta defensiva insatserna jag skådat...

FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:11   #33

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 67
Standard

ni som tippade Ungern som vinnare i denna matchen, gratulera...
phillewee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:13   #34

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 264
Standard

Citat:
linkin22
- 2011-09-02 22:15:22
10 k in på kontot nu blir det fest tack för kaffet och alla som lita på mig mig.. wiland saknad och det såg ni och även jag!!!
Wiland alltså :P
xLellx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:14   #35
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Det var Ungern mot Oscar Wendt! Vad fan gör han på plan egentligen - vilket djävla rundningsmärke...! Sopa är att vara snäll i sina omdömen kring denne nolla!

/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perry (+1)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:15   #36
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Om inte Oscar Wendt spelat hade vi vunnit hur lätt som helst!!!

Fy, fan vilken klåpare...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:33   #37

Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av phillewee Visa inlägg
ni som tippade Ungern som vinnare i denna matchen, gratulera...
Tror ingen här spelade ungern, däremot avstod jag spel då jag tyckte att sveriges odds var alldeles för låga..

Tråkigt att dom inte kunde göra fler mål, och det är nog bara att inse att vi inte är världsmästare..

...än
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:48   #38

junhagers avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 358
Standard

Var är Martin Olsson?
Ja, just det, han är på läktaren...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 22:56   #39

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Inte bara Wendt. Hela backlinjen liknande en sandlåda tyvärr.

Lite tröst är ju att spelet totalt gick bra idag ändå. Men bara en liten tröst som sagt.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 23:15   #40

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 800
Standard

Oscar Wendt gör en riktig skitmatch men han har faktiskt varit helt ok tidigare så valet av honom som vänsterback tycker jag är fullt naturligt. Däremot tycker jag att Andreas Granqvist varit mindre stabil i sina landslagsframträdanden tidigare och Jonas Olsson hade varit roligare att se som mittback. Granqvist var ju helt borta i markeringen på 2-1 målet nu också. Hoppas han blir fjärdeval som mittback framöver...
Själv satt jag med ett underspel som kändes kallt sett till de chanser som blev.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 02:11   #41

j.houstons avatar

Sharp$: 420
Standard

den svenska backlinjen skämde ut sig som en 18åring på ayia napa. hade inga stora pengar på sverige men att prestera så dåligt i en så viktig match är pinsamt, man vill ju ändå se sverige i em.
j.houston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 03:01   #42

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man ska absolut kritisera backlinjens insats men samtidigt ifrågasätter jag Hamréns val att spela med Granqvist och Wendt som båda var fullständigt värdelösa idag. Självklart är det lätt att vara efterklok men personligen har jag sedan länge tyckt att Martin och Jonas Olsson ska få chansen i landslaget. Wendt har inte spelat en minut sedan han lämnade Köpenhamn och jag förstår verkligen inte hur man INTE kan ge Martin Olsson chansen då som är given i PL, ganska enkelt val i mina ögon... ELLER!?

Granqvist gör det bra i sitt klubblag och har förtroendet där men jag har inte sett honom göra många bra framträdanden i landslaget. Jonas Olsson har imponerat på mig och att även han är given i sitt lag i PL tycker jag är ännu en självklar anledning att ge honom mer speltid i landslaget. Att varken Bajrami eller Kennedy Bakirciouglu var uttagna är även det en gåta för mig, eller att bänka Wernblom fram till 85e minuten!?

Hur tar Hamrén ut sin trupp? Han kan ju knappast gå på prestationer eller folk som visar framfötterna i Europa med tanke på dagens uttagning. Tycker fan synd om dessa herrar som faktiskt gör det riktigt bra och ändå får köa bakom spelare som varken imponerat eller ens har någon match i kroppen. Pinsamt Zlatan ska ju absolut få spela hela matchen för att Hamrén är så otroligt optimistisk och tror att han ska avgöra på övertid igen. Hysén o Gerndt var det absolut inte på tal om trots en Zlatan som knappast är på 100%.

Saknaden av Mellberg idag var otroligt mycket större än vad jag trodde den skulle vara. Majstorovic såg ut som en vilsen lite hundvalp utan sin mittbackspartner. Eller om det var de i andra backlinjen som fick Majstorovic att se så dåligt ut. Svårt att avgöra..

Senast redigerad av vessl123 den 2011-09-03 klockan 03:15.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 17:31   #43

sirmickes avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 195
Standard

Som vanligt är det lätt att vara efterklok...
Mycket kritik här som vanligt
Jag vill passa på och ge Källström, Elmander och Wilhelmsson ett stort +
Chippen har jag gillat länge och det var kul att se hans energi som man är van att se den.
Elmander var hungrig som få och Källström satte ett par fina pass och visade att han visst kan sikta

Visst var backlinjen som en huvudlös kyckling, det kommer vi inte ifrån.
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 20:21   #44

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirmicke Visa inlägg
Som vanligt är det lätt att vara efterklok...
Mycket kritik här som vanligt
Jag vill passa på och ge Källström, Elmander och Wilhelmsson ett stort +
Chippen har jag gillat länge och det var kul att se hans energi som man är van att se den.
Elmander var hungrig som få och Källström satte ett par fina pass och visade att han visst kan sikta

Visst var backlinjen som en huvudlös kyckling, det kommer vi inte ifrån.

Det är ofta folk som ska kritisera efter förluster eller leka förbunskaptener men efter en sån här förödande förlust MÅSTE man få kunna kritisera. Jag är väldigt kritisk till laget man ställde på banan och jag undrar verkligen hur Erik Hamrén tar ut sin trupp samt väljer startelva. Jag skrev här ovan om att det är fel att välja Wendt som inte spelat på flera månader framför Martin Olsson som är ordinarie i PL. Sedan såg jag nu att även Granqvist har gått o blivit bänknötare i Genoa där vi även där har en en kille utan tävlingsmatcher i kroppen. VARFÖR väljer man då dessa framför spelare som t.o.m gör det riktigt bra i "världens bästa liga" PL!? Att ha matcher i kroppen är sååå viktigt och det har man ju sett tydligt på många lag nu under försäsongen att dom inte riktigt hänger med. Då är det en VÄLDIGT stor chansning att ha med dessa spelare i startelvan då man faktiskt inte riktigt vet om dom kan prestera på 100%.

Sedan måste man kritisera valet av Anders Svensson som börjar bli till åren, samt valet att spela en underpresterande Zlatan i 90 minuter. Byt ut fanskapet om han inte presterar, även om det är sveriges största namn. Det var ju så tydligt att han inte presterade på 100 % heller. Knappt 50 om jag ska vara ärlig.

Jag vill se mitt landslag spela EM och få de rysningar ett sådant evenemang kan framkalla när man hejar fram dom. Att gambla med att ta ut de spelare han gjorde, kommer vara ett dyrbart misstag tyvärr. Och jag anser att detta var en alldeles för viktig match för att chansa med Wendt, Granqvist m.m.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
j.houston (+1)
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 20:53   #45

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2251
Standard

Släpp den här matchen nu.

Beträffande Zlatan är det märkligt att han oftast presterar hyggligt då både motstånd och medspelare är bättre. Så vems är felet att det går knackigt i landslaget (inget frågetecken då frågan närmast är retorisk.)
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td