![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
"Vilmos Vanczák, with four goals already in this season's Swiss Super League, and captain Roland Juhász miss the Sweden game through suspension. " |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Onekligen ett intressant synsätt. ![]() ![]() ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Testar -1hcp till 3.32, hoppas på 2-0 seger till Sverige vilket inte borde vara omöjligt
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Har börjat fundera på och lira över 2.5 mål i denna match istället för den raka 2an, Delvis för att oddset är bättre, även med motiveringen att utan Olof Mellberg där bak så kan försvaret skaka till sig ett baklänges mål.
Eller varför inte testa Över 3.5 mål till 3.35. Över 2.5 mål ligger på 1.92 jämfört med 1.80 på raka 2an på betsson. 2/3 Bortamatcher för Sverige har slutat just 1-2 till Sverige. 4/7 matcher totalt lagen emellan har slutat över 2.5 mål. 5/5 av Sveriges Senaste matcher har slutat över 2.5 mål. 4/5 av Sveriges Senaste matcher har slutat över 3.5 mål. 5/5 Av Ungerns Senaste matcher har slutat över 2.5 mål 3/5 Av Ungerns Senaste matcher har slutat över 3.5 mål Jag gillar Sveriges anfall nu under Hamrén, Vi producerar mycket mål. Vi har även Toivonen som nybliven lagkapten i PSV och han växer sig bekvämare i landslaget efter varje landskamp känns det som. Båda lagen har sina Lagkaptener och backklippor borta. Roland Juhasz och Olof Mellberg, kan det båda för en målrik match? Att Bajrami är borta ser jag inte som ett jättestort avbräck, vi har ju flera spelare som kan lira på den positionen. Chippen, Martin Olsson (är han uttagen?) han har kanske inte lirat så mycket landskamper men jag tror inte han skulle vara sämre än Bajrami, Hysén har vi även sett lira där, och en annan tanke skulle kanske vara att ha ner Elmander på en av ytterpositionerna, S.Larsson kan lira på både kanterna även fast Högersidan är optimalast, Vi har ju alla sett målet han gjorde mot Pool i premiären från vänsterkanten. Även Kim kan ju få chansen att springa ut på vänsterkanten för att ge plats till Wernbloom på innermittfältet som nätade 2 gånger senast mot Ungern. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
X till 3.670 på pinnen lockar mig väldigt mycket.
Sverige har vunnit de 6 senaste matcherna mot Ungern, men på bortaplan så har de inte vunnit med mer än ett mål sedan 0-2 vinsten våren '93.
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
![]() Mellan raderna i mitt huvud: Sveriges grundklass + deras motivation att ta sig till ett slutspel efter missat VM senast samt deras grundförmåga att hantera och föra en match mot ett desperat spelande Ungern tycker jag talar FÖR spelet. Vad betyder förresten "en black om foten"? Är från Värmland... Senast redigerad av FrankieJr den 2011-08-31 klockan 17:23. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Jag har längtat efter att få använda den här länken.
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Wagner: ser inget fel med att säga att Sverige är motiverade och Ungern desperata.
Ungern måste ju vinna för behålla sin realistiska chans att gå till EM vid liv medan Sverige har ett bättre utgångsläge och givetvis är motiverade till att ta alla 3 poäng men inte på samma sätt desperata eftersom de fortfarande skulle ha goda chanser även vid förlust. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
För övrigt tror jag Zlatan-faktorn är långt större än många av oss svenskar tror. Först när man pratar med folk från andra land i Europa som man fattar hur stor han egentligen är... Iallafall - ni som tycker att folk spelar Sverige pga att man är färgad - jag skulle vilja säga tvärtom. Det finns få landslag som gjort mig så besviken (duuh) som Sveriges - och spelar extremt sällan på dem. "Kan det verkligen gå..." tänker man vilket iallafall i mitt fall håller igen på optimismen när jag värderar dem. Wagner: OK men om den finns med i DN's språkskola under "ålderdomliga uttryck" ger jag mig själv en fribiljett på den. ![]() http://www.dn.se/kultur-noje/spraket...gga-en-i-fatet Senast redigerad av FrankieJr den 2011-08-31 klockan 19:05. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
I mina ögon är 1,95 överodds som fan. 1,65-1,7 känns mer rimligt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Det låter konstigt? Men googlar du så står det på flera sidor att Zoltan Gera - Ungerns Lagkapten. ![]() Hur som helst så saknas lagkaptenen och det blir ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Men det stämmer att Roland Juhasz, ordinarie mittback, är avstängd - kanske är han andravalet som kapten (?), hur som helst så enligt Kjell Jonevret så är detta ett stort avbräck då han scoutat en del och upptäckt att det finns stora luckor mellan Ungerns nya mittbackspar. Han säger även att Dzsudzsak inte har någon naturlig ersättare och därför kan det bli att man ruskar runt i laget på fler positioner.
Låter som det råder kaos i Ungern! Hela Ungern kommer skita ner sig varje gång Zlatan rör bollen! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Inga one liners, snicksnack och andra droppade spel utan motiveringar i en rektråd dessutom. Håll er till ämnet! /mod
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |