Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-31, 14:23   #31
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Oddset på Montenegro sjunker! Igår innan jag gick och la mig låg det på 2.40, nu nere på 2.25 - sugna så ta det i god tid! Likaså England!
Sjunker på nöjesbolagen ja men båda pinny och SBO har höjt oddsen till öppningsoddsen.

Detta på 1x2 marknaden, samtliga Asien linor höjs tillbaka mot lppningsoddsen på Montenegro just nu.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 20:07   #32

Sharp$: 64
Standard

Bosniens startelva för er som är nyfikna.

Formation: 4-2-3-1

A. Begovic

S. Lulic D. Pandza E. Spahic (K) S. Papac

E. Rahimic H. Medunjanin

M. Pjanic Z. Misimovic S. Salihovic

E. Dzeko
Mirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 11:42   #33

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Spontant utöver spela singlar så känns ändå en trippel med

*Sverige 2a
*England 2a
*Montenegro X2

som ett ganska vettigt spel med mindre insats. 4 ggr degen.

Tycker som många andra att Sverige har stora möjligheter att vinna denna kampen. Pga att vi har en väldigt bra trupp imo. Känslan säger att det är bra stämning i landslaget vilket ökar moralen. Tror Sverige vill visa att dom inte bara kan vinna med Zlatan i sista minuten mot Ungern. Sen blir det ju inte sämre förutsättningar för oss när Ungern dessutom saknar tongivande spelare.

England måste ju bara vinna borta mot Bulgarien. Om dom ska vinna gruppen vill säga. Poängtapp idag och risken är stor att Montenegro går om dom. Med dom spelarna England besitter så ser jag inget annat att vinst, speciellt i detta läget dom befinner sig i nu i tabellen.

Ja och Montenegro då. Som dom allra flesta har dom spelat 0-0 borta mot England. Och har lika många poäng som England i tabellen. Även om dom inte kanske kommer vinna Gruppen så har dom stora möjligheter att få play-off platsen om deras andra placering har tillräckligt med poäng. Tror knappast att dom ger upp denna chansen på förhand. Men för att jag inte litar på dom tar jag med ett X. Dom gör inte många mål i sina matcher. 1-0 mot Wales, 1-0 mot Schweiz, 1-1, 0-1 mot Bulgarien och 0-0 mot England.

Det va mitt spel för dagen. Lycka till
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 13:49   #34

Sharp$: 87
Standard

Ingen som tror på Irland ?
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 14:39   #35

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mirre Visa inlägg
Bosniens startelva för er som är nyfikna.

Formation: 4-2-3-1

A. Begovic

S. Lulic D. Pandza E. Spahic (K) S. Papac

E. Rahimic H. Medunjanin

M. Pjanic Z. Misimovic S. Salihovic

E. Dzeko
Bosnien är dock usla borta (kryssa i Albanien 1-1, förlora i Rumänien 0-3) och Vitryssland har förbättrats oerhört mycket de sista året. Dessutom är Misimovic slöare än Anders Svensson
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 16:05   #36

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolognese Visa inlägg
Bosnien är dock usla borta (kryssa i Albanien 1-1, förlora i Rumänien 0-3) och Vitryssland har förbättrats oerhört mycket de sista året. Dessutom är Misimovic slöare än Anders Svensson
Bosnien har bra chans ikväll.

Belarus without 7 players as Yurevich, Rodionov, Hleb, Tigorev, Amelchenko, Molosh & Kutuzov out injured.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 16:06   #37

Tobys avatar

Sharp$: 59
Standard

Tyskarna är ju redan klara,någon som vet vad dom startar med för trupp......jag var lite sugen på överspel i matchen men över 3,5 ger bara 1.97...känns för dåligt....dock finns Österrike över 0,5 mål till 2.10 på NB, om Tyskarna luftar reserver och inte tar så allvarligt på uppgiften borde väl 2.10 vara spelvärt på att Österrike gör 1 mål iaf ?
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 16:39   #38

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toby Visa inlägg
Tyskarna är ju redan klara,någon som vet vad dom startar med för trupp......jag var lite sugen på överspel i matchen men över 3,5 ger bara 1.97...känns för dåligt....dock finns Österrike över 0,5 mål till 2.10 på NB, om Tyskarna luftar reserver och inte tar så allvarligt på uppgiften borde väl 2.10 vara spelvärt på att Österrike gör 1 mål iaf ?
Löw lär spela sin numera patenterade och världsövertagande 4-2-3-1. Manuel Neuer står som vanligt i mål. En fyrbackslinje med Lahm till vänster, Mertesacker-Hummels och sedan Träsch till höger. En variant centralt är Boateng.

Då Khedira inte spelar så misstänker jag att det blir ett Bayerskt central-mittfält med Schweinsteiger-Kroos, med varning för Rolfes, som startat året på ett övertygande sätt.

Tre stycken anfallande mittfältare med Özil centralt, Podolski och Müller på kanterna. Möjligtvis kan Schürrle ta Podolskis plats, med Poldi är ju en av Löws större favoriter så det lär nog inte ske. Vad händer med Götze? Med Özil tillbaka, så finns möjligtvis plats för Götze på högerkanten, men flytta på Müller? Intressanta grejor för Längst fram Klose.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td