Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-30, 11:11   #16

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Angående Ungern - Sverige.

Ungerns skyttekung och lagkapten Zoltan Gera - fotskadad och kommer inte att medverka!

Balasz Dzsudzsak - Ungerns bästa spelare? Brutit nyckelbenet - ej med mot Sverige!

Större möjligheter för Sverige utan dessa två!

raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 11:36   #17

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2389
Standard

Blir inget nytt konto på Tipico idag så lägger mitt spel på Bet365 @ 1.85. Asian -0.5 ligger lite högre än den raka tvåan 1X2.

Med Ungerns kanske två bästa spelare borta så tror jag att en lagmaskin som Sverige tar hem detta! Inte på övertid denna gång.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 11:41   #18

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Sverige ökar nu. -0.5 till 1.90 @ Bet365 - vad händer? Ska man vara girig eller hugga den nu? Känns inte som om den kan gå mycket högre?

Edit: vet att den finns högre på andra siter men har bara pengar på B365 just nu...
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 12:13   #19

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 520
Standard

Backlinjen ser minst sagt intressant ut.. Sen förra kvalet har vi fått Mujdza som högerback! Rangers spelaren Sasa Papac är tillbaka i landslaget efter flera års bojkott och lär bilda mittbackspar med Spahic.. Till vänster har vi Salihovic eller Lulic..

Backlinjen som dem senaste åren varit Bosniens största bekymmer ser ut att vara en av de starkare lagdelarna för tillfället.. Hoppas ni blev lite klokare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rille (+10)
Ado86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 13:11   #20

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 67
Standard

funderar faktiskt på att köra en trippel på detta Sverige, England & Tyskland som vinnare ? vad säger ni ? känns för min del som 3 säkra kort.
phillewee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 13:38   #21

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av phillewee Visa inlägg
funderar faktiskt på att köra en trippel på detta Sverige, England & Tyskland som vinnare ? vad säger ni ? känns för min del som 3 säkra kort.
Redan klara gruppvinnaren Tysklands odds tycker jag är helt ospelbart.
Gammal 2011-08-30, 13:47   #22

Vurpans avatar

Sharp$: 2511

Standard

Ang. tyskland så såg ja deras match senast mot österrike, skulle med den matchen i åtanke aldrig röra tyskland under 1.6-1.7 och absolut inte till de pinsamma oddset 1.15 som unibet har
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 13:58   #23

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Ang. tyskland så såg ja deras match senast mot österrike, skulle med den matchen i åtanke aldrig röra tyskland under 1.6-1.7 och absolut inte till de pinsamma oddset 1.15 som unibet har
Ingen större koll på Löws filosofi gällande betydelselösa matcher men tycker det verkar läge att få rotation i truppen i matcher som denna. Som sagt 1.20 låter helt ospelbart.
Gammal 2011-08-30, 14:31   #24

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Någon som har en Rek redan nu ?
https://www.sharps.se/forums/fotboll/...ifying-stages/
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 14:42   #25

raaabins avatar

Standard

Citat:
Jag tror på det!

Sverige, som sagt tror jag vinner, skrivit det tidigare i inlägget, även en rek om det.

England kommer vinna, måste-match mot Bulgarien, poängtapp skulle innebära att troligen seglar Montenegro upp i ledningen. Tror på kross av England.

Tyskland vinner alltid hemma! Spelat 3 hemmamatcher i EM-kvalet och vunnit samtliga med minst 3 mål. 3-0 mot Turkiet som jag anser är ett bättre landslag än Österrike imponerar! Tror Tyskland vinner ganska enkelt, lirat -2.0. Har otrolig bredd på den offensiva sidan och jag antar att Österrike inte direkt kommer föra spelet.

Lycka till !

Gammal 2011-08-30, 14:56   #26

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Jag tror på det!

Sverige, som sagt tror jag vinner, skrivit det tidigare i inlägget, även en rek om det.

England kommer vinna, måste-match mot Bulgarien, poängtapp skulle innebära att troligen seglar Montenegro upp i ledningen. Tror på kross av England.

Tyskland vinner alltid hemma! Spelat 3 hemmamatcher i EM-kvalet och vunnit samtliga med minst 3 mål. 3-0 mot Turkiet som jag anser är ett bättre landslag än Österrike imponerar! Tror Tyskland vinner ganska enkelt, lirat -2.0. Har otrolig bredd på den offensiva sidan och jag antar att Österrike inte direkt kommer föra spelet.

Lycka till !

Kul med input - men jag tycker värdet i så fall ligger på +2 för Österrike. Österrikes enda chans till något är att ta poäng i Tyskland. Får de ett tidigt mål - finns hungern, viljan, motivationen till fyra mål från tyskarna?

Ser att du spelat Montenegro rak? Motivation på den? Har också kikat där men känner att det är något man missar. Wales är iofs ganska dåliga, matchen mot England havererade ju totalt. Individuellt sett har de ju spelare som absolut kan leverera ett resultat

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-08-30 klockan 15:03.
Gammal 2011-08-30, 15:01   #27

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 67
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Jag tror på det!

Lycka till !

tack ! baserad på dina ord satsar jag väl en större summa denna gång på trippeln även fast jag brukar hålla igen lite
phillewee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 18:31   #28

Sharp$: 6084

Standard

Hur kan Lichtienstens odds ligga på 17 gånger pengarna mot Litauen när dem vann hemma med 2-0? känns ju lite chansvärde i det oddset

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 19:06   #29

raaabins avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Kul med input - men jag tycker värdet i så fall ligger på +2 för Österrike. Österrikes enda chans till något är att ta poäng i Tyskland. Får de ett tidigt mål - finns hungern, viljan, motivationen till fyra mål från tyskarna?

Ser att du spelat Montenegro rak? Motivation på den? Har också kikat där men känner att det är något man missar. Wales är iofs ganska dåliga, matchen mot England havererade ju totalt. Individuellt sett har de ju spelare som absolut kan leverera ett resultat
Har ingen större motivation på den, kör bara 2 units. Men det kändes som att jag skulle ångra mig om jag inte tog den. Montenegro åker till Wales med ett enda krav - 3 poäng! tappar man poäng, tappar man troligen mark på England som bör vinna mot Bulgarien. Dessutom glider man längre ifrån "bästa 2:a-placeringen" som man nog strävar efter. Jag tror dom ligger 2:a efter Sverige ang. det? (rätta mig om jag har fel).

Men jag har ingen koll på skador och litar inte fullt på Montenegro, därför håller jag ner siffrorna. Men 2.40 är alldeles för högt enligt mig, i denna situationen bör Montenegro vinna i alla fall hälften av matcherna?

Kom gärna med andra tankar för er som vet något mer?
Gammal 2011-08-31, 12:28   #30

raaabins avatar

Standard

Oddset på Montenegro sjunker! Igår innan jag gick och la mig låg det på 2.40, nu nere på 2.25 - sugna så ta det i god tid! Likaså England!
Svara

td