![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Angående Ungern - Sverige.
Ungerns skyttekung och lagkapten Zoltan Gera - fotskadad och kommer inte att medverka! Balasz Dzsudzsak - Ungerns bästa spelare? Brutit nyckelbenet - ej med mot Sverige! Större möjligheter för Sverige utan dessa två! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Blir inget nytt konto på Tipico idag så lägger mitt spel på Bet365 @ 1.85. Asian -0.5 ligger lite högre än den raka tvåan 1X2.
Med Ungerns kanske två bästa spelare borta så tror jag att en lagmaskin som Sverige tar hem detta! Inte på övertid denna gång. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Sverige ökar nu. -0.5 till 1.90 @ Bet365 - vad händer? Ska man vara girig eller hugga den nu? Känns inte som om den kan gå mycket högre?
Edit: vet att den finns högre på andra siter men har bara pengar på B365 just nu... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Backlinjen ser minst sagt intressant ut.. Sen förra kvalet har vi fått Mujdza som högerback! Rangers spelaren Sasa Papac är tillbaka i landslaget efter flera års bojkott och lär bilda mittbackspar med Spahic.. Till vänster har vi Salihovic eller Lulic..
Backlinjen som dem senaste åren varit Bosniens största bekymmer ser ut att vara en av de starkare lagdelarna för tillfället.. Hoppas ni blev lite klokare! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rille (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
funderar faktiskt på att köra en trippel på detta Sverige, England & Tyskland som vinnare ? vad säger ni ? känns för min del som 3 säkra kort.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Ang. tyskland så såg ja deras match senast mot österrike, skulle med den matchen i åtanke aldrig röra tyskland under 1.6-1.7 och absolut inte till de pinsamma oddset 1.15 som unibet har
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Ingen större koll på Löws filosofi gällande betydelselösa matcher men tycker det verkar läge att få rotation i truppen i matcher som denna. Som sagt 1.20 låter helt ospelbart.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
Sverige, som sagt tror jag vinner, skrivit det tidigare i inlägget, även en rek om det. England kommer vinna, måste-match mot Bulgarien, poängtapp skulle innebära att troligen seglar Montenegro upp i ledningen. Tror på kross av England. Tyskland vinner alltid hemma! Spelat 3 hemmamatcher i EM-kvalet och vunnit samtliga med minst 3 mål. 3-0 mot Turkiet som jag anser är ett bättre landslag än Österrike imponerar! Tror Tyskland vinner ganska enkelt, lirat -2.0. Har otrolig bredd på den offensiva sidan och jag antar att Österrike inte direkt kommer föra spelet. Lycka till ! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Ser att du spelat Montenegro rak? Motivation på den? Har också kikat där men känner att det är något man missar. Wales är iofs ganska dåliga, matchen mot England havererade ju totalt. Individuellt sett har de ju spelare som absolut kan leverera ett resultat Senast redigerad av FrankieJr den 2011-08-30 klockan 15:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Hur kan Lichtienstens odds ligga på 17 gånger pengarna mot Litauen när dem vann hemma med 2-0? känns ju lite chansvärde i det oddset
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
Men jag har ingen koll på skador och litar inte fullt på Montenegro, därför håller jag ner siffrorna. Men 2.40 är alldeles för högt enligt mig, i denna situationen bör Montenegro vinna i alla fall hälften av matcherna? Kom gärna med andra tankar för er som vet något mer? ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|