Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-26, 15:46   #1

dablos avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 886
Standard

2011-08-26 Gornik Zabrze - Lech Poznan (Ekstraklasa)

Datum: 2011-08-26
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Polen
Liga: Ekstraklasa
Match: Gornik Zabrze - Lech Poznan
Period: ft

Spel: Lech Poznan
Insats: 4/5
Odds: 2.00
Bolag: Betsson

Motivering:
I den här matchen möter Gornik, Lech Poznan en av kandidaterna till att vinna ligan i år. Gornik som verkar helt ur form får det riktigt tufft mot ett riktigt formstarkt Lech som för övrigt ligger först i tabellen.

Gorniks senaste matcher:

H vs Belchatow 1 - 0 W
A vs Legia Warsaw 3 - 1 L
H vs Widzew Lodz 1 - 1 D
A vs Slask Wroclaw 1 - 1 D

Vinsten sist kom i typ 93:e minuten och de imponerade inte ett dugg i matchen för övrigt.

Lechs senaste:

H vs Ruch Chorzow 3 - 0 W
A vs Belchatow 0 - 3 W
A vs Zaglebie 1 - 1 D
A vs LKS Lodz 0 - 5 W

Gornik får se upp med spelglada Artjons Rudnevs som är stekhet med 8 mål på 4 matcher!

Värt att notera är också att under de senaste 10 mötena lagen emellan har Gorni vunnit EN match.

Något att fundera på till kvällen.
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 16:29   #2
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag sitter på andra sidan här faktiskt, du kanske ser matcherna och har kännedom om polska ligan?

Men Lech har ju trots allt vunnit mot två nedflyttningskandidater, kryssat borta mot Zaglebie och vunnit mot Belchatow precis som Gornik gjorde.

Gornik å andra sidan har förlorat borta mot ett annat topplag, Legia och kryssat borta mot Slask vilket inte är fy skam i mina ögon.

Gornik tar ju merparten av sina poäng hemma och var fjärde bästa hemmalaget förra året medan Lech var rent ut sagt usla borta förra året för ett lag med deras kaliber.

Troligen är Lech bättre i år, men jag tror inte på en enkel match här.

Gornik+0.25 @ 2.17 är mitt spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
j.houston (+2), Soap (+2)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 16:29   #3
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Nog så viktigt att veta är att Polska ligan är en av de mest hemmadominerade ligorna i Europa.
Gammal 2011-08-26, 16:52   #4

dablos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nog så viktigt att veta är att Polska ligan är en av de mest hemmadominerade ligorna i Europa.
Det kan jag inte säga emot, men denna matchen är för mig dagens säkraste. Lech är glödheta nu och dom har som sagt vunnit 9 av 10 möten. Sen formen i lagen är ju som dag och natt.

Citat:
Jag sitter på andra sidan här faktiskt, du kanske ser matcherna och har kännedom om polska ligan?
Jag ser en hel del av dessa matcher ja

Senast redigerad av dablo den 2011-08-26 klockan 16:53.
Gammal 2011-08-26, 17:04   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Värt att tänka på är att ifjol hade Poznan tankarna på Europa League större delen av säsongen vilket fick ligaspelet att bli lidande.

Som Robin dock påpekar är polska ligan väldigt hemmadominant och det skall icke underskattas.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 17:04   #6

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas:

Artoms Rudnevs gör mål för Lech Poznan 2.55@Expekt

Jag avstår att spela på något av lagen. Istället spelar jag på att den lettiske landslagsmannen Artoms Rudnevs (4/8 ligamål) gör mål i matchen. Rudnevs har gjort fem mål på de två senaste ligamatcherna och är onekligen het. 2.55 duger gott för mig.

Singeln spelas med medelinsats.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 19:51   #7

dablos avatar

Standard

Ja vad ska man försvara sig med? Har inte sett dom så här handlingsförlamade någon gång. Hade mest boll, men va helt ofarliga. Efter straffen emot sig, så va det inte längre intressant... Mål i 91:a minuten hjälper liksom inte... Total flopp! Fy!
Gammal 2011-08-26, 20:59   #8

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Spoiler:

Men Lech har ju trots allt vunnit mot två nedflyttningskandidater, kryssat borta mot Zaglebie och vunnit mot Belchatow precis som Gornik gjorde.

Gornik å andra sidan har förlorat borta mot ett annat topplag, Legia och kryssat borta mot Slask vilket inte är fy skam i mina ögon.

Gornik tar ju merparten av sina poäng hemma och var fjärde bästa hemmalaget förra året medan Lech var rent ut sagt usla borta förra året för ett lag med deras kaliber.

Troligen är Lech bättre i år, men jag tror inte på en enkel match här.

Gornik+0.25 @ 2.17 är mitt spel.
RobinD, ska verkligen andra spel än det rekade ligga i respektive REK-tråd? Tror detta varit uppe på tapeten tidigare.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 22:51   #9
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
RobinD, ska verkligen andra spel än det rekade ligga i respektive REK-tråd? Tror detta varit uppe på tapeten tidigare.
Andra spel och andra spel, inte så att jag slängde upp en rek i rektråden.

Kom med argument om motsatsen, kom med andra synvinklar. Diskussioner kring reken måste få finnas oavsett om man håller med eller inte, vi är ju trots allt här för att hjälpa varandra bilda oss bra uppfattningar om objekten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), Piturek (+1)
Svara

td