|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-25, 02:07 | #1 |
2011-08-25 Sochaux - Metalist (Europa League)Datum: 2011-08-25 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Europa Liga: Europa League Match: Sochaux - Metalist Period: ft Spel: Metalist Insats: 4.00 Odds: 4.500 Bolag: WilliamHill Motivering: Her syns jeg bookmakerne er ute med alt for høy odds på Metalist. Det endte riktignok 0-0 i første kamp i Ukraina, men jeg mener at Metalist forstatt er like store favoritter som Sochaux, hvis ikke enda større. Sochaux har endel spennende unge spillere, Marvin Martin og Ryad Boudebouz er kanskje de mest spennende. Sochaux har åpnet med 1-1-1 i Ligue 1. Trener Mehmed Bazdarevic har før lagene møttes uttalt at han ser på Metalist som favoritter og at han har stor respekt for de mange individualistene hos Metalist. Sochaux har med dette mannskapet: Richert, Camara - Peybernes, Corchia, Mikari, Carlão, Perquis, Sauget, Duplus - Anin, Nogueira, Roudet, Boudebouz, Martin, Dias, Poujol - Privat, Maïga. Det er litt usikkert rundt Anin som det spekuleres i om ikke ville spille forrige kamp mot Nancy uten gyldig grunn. Maiga som har vært linket til Newcastle var også ute mot Nancy. Metalist på sin side ønsker å avgjøre kampen innen 90 minutter ifølge trener Myron Markevych. De kommer til Frankrike for å vinne kampen. Metalist kommer med følgende spillere: Keepere: Startsev, Goryainov, Denchuk Forsvarspillere: Romanchuk, Berezovchuk, Vilyahra, Fininho, Torsihleri, Obradovic, pappa Gueye, Pshenychnykh Midtbanespillere: Bordian, Javier, Edmar, Tkachev, Shelayev, Sosa, Torres, Valyayev Spisser: Devic, Cristaldo, Tyson En viktig brikke i laget er Josе Ernesto Sosa som ble hentet fra Napoli. De har en sterk tropp og det er flere gode tekniske spillere som kan skape trøbbel for Socahux. De er 12 kamper uten tap og laget ligger på 3.plass i serien bak Shakhtar og Dynamo Kiev, 4-3-0 er status i hjemlig serie. Jeg syns oddsen på Metalist er satt alt for høyt og setter derfor 4 units på denne kampen som jeg mener er mer åpen enn hva oddsen tilsier. Lykke til om du følger! |
|
2011-08-25, 08:52 | #2 |
Tack!
Tack för att du rekar en "ointressant" match! Kommer rygga med en liten slant Kul att du besitter kunskaper om ett lag jag aldrig hört talas om Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+1) |
|
2011-08-25, 20:57 | #4 |
Man tackar. Ser ju bra ut med 0-2 och inte ens kvarten spelad.
|
|
2011-08-25, 21:05 | #5 |
Tck för denna rek! Hoppas det håller sig.
2011-08-25, 22:08 | #6 |
Mycket fin rek, tack för den! Vågar ta ut vinsten redan nu med 20 minuter kvar !
|
|
2011-08-25, 22:34 | #7 |
Tack för reken! Skulle haft en större insats.
|
|
|