|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-25, 00:19 | #1 |
2011-08-25 Spartak Trnava - Lokomotiv Moskva (Europa League)Datum: 2011-08-25 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Europa Liga: Europa League Match: Spartak Trnava - Lokomotiv Moskva Period: ft Spel: Lokomotiv Moskva Insats: 3.00 Odds: 2.060 Bolag: SBOBET Motivering: Dette blir kort da jeg ikke besitter noen stor kunnskap om Spartak Trnava. Lokomotiv Moskva vant 2-0 i første kampen. De har et godt resultat fra den første kampen men den portugisiske treneren José Couceiro har uttalt at de ikke vil spille for 0-0 i denne kampen. Han sier de vil forsøke å få et mål slik at de dreper kampen. Lokomotiv Moskva har mange meget gode fotballspillere og ettersom Trnava må fremover tror jeg det vil åpne for rom fremover for noen av de hurtige Lokomotiv spillerne. De har blandt annet kjente spillere som Obinna, Caicedo, Maicon, Sychev, Zapater, Torbinsky, Ibricic, Guilherme og Manuel da Costa. Med andre ord, et ganske så godt mannskap. Til kampen ser troppen slik ut: Keepere: Guilherme, Fils, Amelchenko. Forsvar: Ďurica, Da Costa, Burlak, Ilic, Yanbaev, Shishkin. Midtbanespillere: Loskov, Ignatiev, Tarasov, Glushakov, Ibrichich, Ozdoyev, Zapater. Spisser: Sychev, Maicon, Caicedo, Obinna, Minchenkov. Spartak Trnava er mer ukjent for meg. Men de ligger for øyeblikket på 5.plass i serien med 2-3-1. De endte på 4.plass forrige sesong og de avsluttet sesongen ganske svakt. Formen er ikke så alt for bra og de må fremover på banen mot Lokomotiv. Jeg syns et spill på Lokomotiv er spennende med tanke på de kvalitetspillerne de har spesielt fremover. Flere av dem er meget hurtige og når trener Couceiro har sagt at de ikke vil spille for et 0-0 resultat så syns jeg oddsen er forsvarlig. Men jeg satser ikke hus og hjem på denne kampen da jeg ikke vet så mye om Spartak Trnava, men spillet er basert på den sterke troppen til Lokomotiv og trener José Couceiro uttalelser. Lykke til om du følger! |
|
|