Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-20, 07:58   #1

gufimuses avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 476

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens fotboll 20/8

Godmorgon!

Tänkte dra igång dagen med ett par tips på, för mig bra spel, för dagen.

Till att börja med så spelas Lyon borta mot förra årets nykomling Brest, som dras med skadeproblem. 2.05 betalar bet365 för ett Lyon som iofs saknar Gourcoff, Cris, Mensah och Ederson. Ingen av dessa lirare var med när rubin Kazan besegrades med 3-1 på Stade Gerland i veckans CL-kval. Jag håller Rubin Kazan som ett bättre motstånd än Brest och med spelare som Lloris, Reveillere, Bastos, Briand och Lisandro Lopez bör Lyon avfärda Brest med all enkelhet. Men som alla vet är bollen rund och motivation slår klass så vi får hoppas att Lyon inte är alltför omotiverade inför denna drabbning som Brest säkert ser fram emot. Att göra en bra match på hemmaplan mot ett lag som Lyon vill väl alla? 19.00 startar matchen och jag går in med 8 units.

Nästa match känns ännu lite bättre och där går jag in med full kraft, 10 units.
Vet ingenting om skadelägena i lagen då ingen av mina källor gått ut med en preview ännu, men jag tycker statistiken talar för sig självt idag. Charlton - Scunthorpe är matchen och Charlton liras till det fina oddset 1.75 på -0,5 asian.
Charlton har 7-1 i målskillnad och har inlett säsongen med 3 raka segrar. Scunthorpe som kom dyngsist i The Championship förra säsongen lär vara besvikna med att ha inlett säsongen med 2 oavgjorda och 1 förlust. 3-4 i målskillnad där. Jag tror att ett Charlton som går hårt för seriesegern blir en alldeles för tuff uppgift för ett Scunthorpe som verkar vara ett hopplöst fall även denna säsongen..

Lycka till om ni ryggar! Kom med egna förslag nu så gör vi det här till en bra dag

Senast redigerad av gufimuse den 2011-08-20 klockan 07:59.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 08:39   #2

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Tänk på att lag som lirat i cl/Europa i veckan ofta får en reaktion till helgen. En färsk nykomling (en säsong i ryggen är inte mkt) som till varje pris vill slå storlaget som kommer på besök är lite vågat att gå emot. Jag avstår och önskar dig lycka till med det spelet!

Senast redigerad av Piturek den 2011-08-20 klockan 08:41.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 08:46   #3

gufimuses avatar

Standard

Håller med dig Piturek, men jag ser spelvärde i det oddset och kan inte motstå att testa. Man kan tänka sig att Lyon kanske roterar lite i dagens match men det ser jag inte som en större nackdel heller då Lyons bänk består av en hel del talang som behöver luftas. Håller tummarna för det bästa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piturek (+1)
Gammal 2011-08-20, 10:50   #4

perrys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4222

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Någon som vet varför Sunderland höjts så?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 11:01   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Nej, kan inte förstå det med tanke på följande;

Possible starting XIs
Sunderland: Mignolet, Bardsley, Brown, Ferdinand, O'Shea, Larsson, Cattermole, Colback, Richardson, Sessegnon, Gyan.

Newcastle: Krul, Simpson, S Taylor, Coloccini, R Taylor, Cabaye, Barton, Tiote, Gutierrez, Ameobi, Ba.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 18:23   #6

gufimuses avatar

Standard

BAH! Det som länge såg ut att bli en lysande speldag blev en horribel sådan! Både Charlton och Brighton tappade 2-0 till 2-2, frusterande! Hejar på Lyon som bänkat Bastos mfl...
Svara

td