Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-17, 06:09   #16

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här avstår jag spel direkt. Man ska inte göra det för svårt för sig
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 08:56   #17

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
mars, nope. Är inte emot de blåa. Hade jag inte spelet på denna matchen hade jag hållit på Malmö. Måste vara realist och jag förstår inte hur Malmö kommer orka stå emot tunga Dinamo Zagreb... hemma.

Oddset droppar en aning, lär väl fortsätta lite till neråt under morgondagen...
Hoppas ni hann ta oddset så tidigt som möjligt, öppnade på bl.a. 1,75 hos unibet.

Väl mött
Om du anser att 1.75 vara ett alldeles för högt odds på Zagreb, vad ger du då Malmö för chanser att i varje fall plocka en poäng?

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 10:00   #18

Fishjuttas avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 599

Standard

Kommer bli en rolig match att se, hoppas Malmö vinner så vi får ett svenskt lag i CL. Någon som vet om Zagreb är bra på huvudet? Såg ganska darrigt ut i Malmö försvaret på den delen mot Rangers, som tur var gick det bra endå
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 14:29   #19

TheDarkKnights avatar

Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Jag är MFF;are och Di Blåe in i själen så jag tippar med hjärtat och har gjort min analys där efter. Givetvis håller jag nere insatsen och huvudmålet är att inte att tjäna pengar i denna match det är bara en bonus.

Mitt spel inför kvällens match blir X2. Till oddset 2,20 är det taget alla dagar i veckan. Zagreb har misslyckats flera år att kvala in till CL, och ja Zagreb är ett bättre lag än Malmö och man är favoriter. Däremot har man en enorm press på sig och kniv mot strupen, som ni nämnt i tråden så är en läsk på pressbyrån dyrare än biljett till matchen ikväll och Zagreb har problem med sina hard-core fans. Och den "kokande grytan" dem skulle skapa med sin plan? För det första så har dem löparbanor runt hela planen och för de andra så är första raden rätt högt upp, mycket folk men man kommer knappast få de trycket som MFF har möjlighet till på sin himmaborg.

Lägg där även till att detta Zagreb åkte ut redan i tredje omgången förra året mot Sheriff Thiraspol! Och ni som kommer dragandes med Zagrebs form mot MFF. Jämför motståndet, nu har jag inte stenhård koll på kroatiska ligan, men rent generellt känns de som att Malmö kommer spela med ett snabbare tempo än vad Zagrebs motståndare har gjort senast.

Jag tänker mig de här Scenariot, Danne Larsson springer i djupled och han tillsammans med Wilton skapar oro i Zagrebs försvar. Ett tidigt mål, och jag tror och hoppas på att de blir lite irrigt och panikslaget i Zagreb. Troligt med oavgjort? Hyffsat, troligt med Mff-Seger? Inte direkt. Värt att chansa med en liten peng på ett odds på 2,20. ABSOLUT!

Kom ihåg, jag är inte objektiv i min analys eller mitt spel ikväll. Oddset är taget ifrån Bet365.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:07   #20

marlings avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3129
Standard

Jag tror mer på total dominans av Zagreb som vet att de måste stänga igen denna omgång redan på deras hemmaplan.
3-0 Dinamo Zagreb?
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:10   #21

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Standard

Båda lagen gör mål 2,20@Bet365 Mff bör göra mål på bortplan, kan va bra och ha i ryggen i returen, att Zagreb gör mål känns rätt säkert.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 17:27   #22

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Jag tror mer på total dominans av Zagreb som vet att de måste stänga igen denna omgång redan på deras hemmaplan.
3-0 Dinamo Zagreb?
Om du anser att 1.75 vara ett alldeles för högt odds på Zagreb, vad ger du då Malmö för chanser att i varje fall plocka en poäng?

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 20:13   #23

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Kollade in spreadbetting linorna så här en halvtimme innan avspark och de ger följande goal linor 1,8 - 0,6.

Mao 66,38% - 21,85% - 11,76% på 1x2.
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 21:57   #24
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Vilken idiotmålvakt!!!!!! Hade ju inget för att fälla honom där - mycket orutinerat!!! Han hade ju bara att täcka ut spelaren och bollen - var ju inte mycket till vinkel där... Sopa!!!

Jag hade varit galen om jag spelat eller var coach/medspelare...

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-08-17 klockan 22:04.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:11   #25

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Vilken idiotmålvakt!!!!!! Hade ju inget för att fälla honom där - mycket orutinerat!!! Han hade ju bara att täcka ut spelaren och bollen - var ju inte mycket till vinkel där... Sopa!!!

Jag hade varit galen om jag spelat eller var coach/medspelare...

/Badass
Inte bara målvaktens fel..
Orutinerat av de 5 spelarna som de/han dribblade sig förbi och dåligt att inte rensa iväg bollen ordentligt. Ska det va så ska det va, inga fjuttrensningar.

Imo..
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:30   #26
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Inte bara målvaktens fel..
Orutinerat av de 5 spelarna som de/han dribblade sig förbi och dåligt att inte rensa iväg bollen ordentligt. Ska det va så ska det va, inga fjuttrensningar.

Imo..

Visst är det så men som sista utpost så måste man kunna begära mer än dennes agerande - han hade bara kunnat stå rakt upp och ner och tagit bollen - istället överarbetar han situationen och ser inte att målskytten inte har någon vinkel att tala om...

Dåligt!

/Badass
Gammal 2011-08-17, 22:38   #27
Banned

Trav

Standard

Katastrofalt försvar kan verkligen tilläggas...!

/Badass
Gammal 2011-08-17, 22:40   #28
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Det är ändå för dåligt av Dusan att orsaka två mål. Killen e bra på att rädda skott men han har fan verkligen inget spelsinne, tragiskt me dessa felbeslut.. fyfan va man saknar Dahlin.

Snyggt ni som lira both teams to score och över.
Gammal 2011-08-17, 22:43   #29

marlings avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3129
Standard

Tråkigt att det gick som det gick för Malmö, men annars en ruskig skön vinst för Dinamo Zagreb.
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 22:47   #30

phekstroms avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1615

Standard

Detta visar ännu en gång att allsvenskan inte står sig så bra emot andra ligor Europa. Det är fantastiskt så dålig den är.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td