Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-10, 20:09   #1

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 158

Fotbollsmagi
Stats: 6 - 4 - 0
ROI: 137.87%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

2011-08-10 Tyskland - Brasilien (Landskamp)

Datum: 2011-08-10
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Tyskland
Liga: Landskamp
Match: Tyskland - Brasilien
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 8.00
Odds: 1.880
Bolag:

Motivering:
Gillar att spela över på vänskapsmatcher. Känns mer öppet då av förklarliga skäl. Brukar dock avvakta tills startelvorna släpps och till denna match så tycker jag att lagen ställer upp med två elvor som kommer att bjuda på en offensiv fotboll med många mål.

Brasiliens elva: Julio Cesar; Dani Alves, Lucio, Thiago Silva, Andre Santos; Ralf, Ramires, Fernandinho; Robinho, Alexandre Pato, Neymar

Tysklands: Neuer, Träsch, Hummels, Badstuber, Lahm, Schweinsteiger, Kroos, Müller, Götze, Podolski, Gomez

Brasiliens är iofs kanske inte den mest offensiva men den har ändå ett litet mer kreativt mittfält idag än de hade i Copa America. Tyskland i sin tur ställer upp med två anfallare och det brukar båda gått när de kommer till målproduktionen. Visserligen saknar man Özil men jag tror ändå att de har tillräckligt med kvalité för att täcka den förlusten någorlunda bra. Götze kan nog ersätta Özil på ett bra sätt.

Samtidigt är Hummels och Badstuber inte de snabbaste mittbackarna vilket kommer ge lite ytor för Brasiliens kvicka anfallare. Tänker främst på Pato och Neymar.

Tysklands senaste fem matcher har alla gått över 2.5 mål, iofs ibland mot ett sämre motstånd.

Brasilien har visserligen varit ganska målsnåla åt både håll men idag känns det som den trenden kan brytas eftersom jag tror att de gärna vill bjuda på en offensiv och sprudlande fotboll efter CA fiaskot.

Mycket spekulationer från min sida men känslan säger att den match borde gå över 2.5 mål.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+2), Lunkan (+3)
Fotbollsmagikern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 20:18   #2

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 121
Standard

Finns 1.91 @ Pinnen.
1.96 @ Ladbrokes.

Senast redigerad av lagavulin den 2011-08-10 klockan 20:19.
lagavulin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 22:02   #3

Sharp$: 65
Standard

1-0 Tyskland

2-1 ;/ 15 min kvar

3-2 Phew...

Hände ju inte lite saker i slutet

Senast redigerad av paffe den 2011-08-10 klockan 22:37.
paffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 22:12   #4

Sharp$: 158

Fotbollsmagi
Stats: 6 - 4 - 0
ROI: 137.87%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Härligt. Trög start men det löste sig.
Fotbollsmagikern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara