![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Grattis till spelet dock! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Jag är ny här som sagt. Efterhandsspel= att man postar efter att spelet är avgjort? Ursäkta dumma frågor men jag vill gärna vara med här på sharps då alla pratar gott om forumet. Vill absolut inte trampa någon på tårna. Sorry än en gång Men när ska man tacka för en bra analys till TS då? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Citat:
I ditt fall så räcker det ju med att skriva ex "Tack för en fin rek" , alltså utelämna vad du har spelat - i efterhand. Sedan får man också ge sharps-dollar, det gör du genom att klicka på "ge sharps" på rek-inlägget. För övrigt välkommen till forumet, hoppas att du ska trivas! ![]()
performance (+2) |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Har du frågor är det bara att fråga som sagt, hjälper gärna nya själar på traven. ![]() Tacka kan du göra enkelt genom att ge TS sharp$ på inledningsposten. Mycket smart funktion! ED: Givetvis är fanskapet kingscania före! Jävla praktexemplar FFS. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Tack
Nu blev jag klokare. Jag lade mitt bett när det stod 2-0 i halvtid eller var det 3-0? Då kanske jag skulle skrivit att jag kommer att köra över 5.5 mål? Men nästa gång tackar jag bara efter matchen då Får läsa hur ni andra gör Tack för ett bra forum/sida |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Tack allihopa det var skönt att debutreken satt, jag hoppas kunna leverera mera vinstgivande tips framöver
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|