Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-31, 10:32   #1
BHF

BHFs avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2030
Standard

Söndag 31-07

Vänskapsmatch:

Alfreton Town FC - Sheffield Wednesday FC

Sheffield Wednesday FC spelade ju igår så det här är B-lag, alltså Sheffield Wednesday FC XI.

Alfreton Town FC vinst, 2,51 är spelat.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 10:59   #2

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Har en fråga till KP angående spelet på Arsenal -1.5.

Sugen på att följa men tänkte höra om du skulle vilja motivera spelet lite kort.. Hittar nämligen inga elvor, lite för tidigt för det antagligen.. Som vi vet kan träningsmatcher gå lite hur som helst beroende på laguttagning, motivation o.s.v.

Med tanke på att både Arsenal och New York spelade igår så bör det roteras lite. Såg att Arsenal lät en hel del spelare få speltid igår, möjligtvis för att kunna starta med stark elva idag?!

Tack, KP!
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 11:03   #3

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 314
Standard

Jitex - Hammarby ska vara klasskillnad trots bottenmöte. 1.62 betalar bet365 och staten har 1.60

Umeå - Ldb Malmö, seriefinal?? ja Umeå har överraskat hittils men är man så bra? Normal klasskillnad och malmö vinner med 2-3 bollar.

Frej - Boden bottenmöte, Frej var lite på gång innnan uppehållet med poöng både mot sirius och umeå, nu tar man tre viktiga poäng hemma mot bortasvaga Boden.
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 11:18   #4
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strateg Visa inlägg
Har en fråga till KP angående spelet på Arsenal -1.5.

Sugen på att följa men tänkte höra om du skulle vilja motivera spelet lite kort.. Hittar nämligen inga elvor, lite för tidigt för det antagligen.. Som vi vet kan träningsmatcher gå lite hur som helst beroende på laguttagning, motivation o.s.v.

Med tanke på att både Arsenal och New York spelade igår så bör det roteras lite. Såg att Arsenal lät en hel del spelare få speltid igår, möjligtvis för att kunna starta med stark elva idag?!

Tack, KP!
Matchen är en cupspel i emirates cup. Emirates cup spelas på arsenals hemmaarena Emirates. Arsenal har vunnit 3 utav 4 säsonger den här cupen.

Arsenal team: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Djourou, Traore, Frimpong, Wilshere, Nasri, Gervinho, Arshavin, Van Persie. Subs: Sagna, Vela, Ramsey, Song, Squillaci, Mannone, Eboue, Gibbs, Chamakh, Afobe, Bartley.
Dvs samma lag som de ställde upp med Boca igår.
Matchen mot Boca ledde arsenal 2-0 för att tappa den till 2-2 sen. Iom att de spelade oavgjort första matchen räknar jag med att det är full fart framåt och överkörning på G utav NY RB. Jag tror matchen slutar 3-0 faktiskt. Vilket gör att de vinner cupen sålänge Boca gör max 2 mål samtidigt som de måste vinna mot PSG.

Poängen räknas lite annorlunda här. 3-1-0 räknas som vanlig vinst/lika/förlust. Men man får även extrapoäng för varje mål laget gör.

Engelskalag är överlägsna amerikanska lag. United vann tex 7-0
Fulham vann över columbus med 3-0
Galaxy som räknas väl som de bästa usa har att erbjuda spelade oavgjort mot City.
Philadelphia spelade oavgjort mot Everton.
Dessa amerikanska lag hade även hemmaplan i vänskapsmatcherna.
Det är stor skillnad mellan MLS och PL. Jag skulle även våga sticka ut hakan och säga att Championshiplagen spelar jämnt mot MLS

Ogiltigt spel-ID: 453665

GO GUNNERS
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 11:30   #5
Super Moderator

dellgrens avatar

Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Matchen är en cupspel i emirates cup. Emirates cup spelas på arsenals hemmaarena Emirates. Arsenal har vunnit 3 utav 4 säsonger den här cupen.

Arsenal team: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Djourou, Traore, Frimpong, Wilshere, Nasri, Gervinho, Arshavin, Van Persie. Subs: Sagna, Vela, Ramsey, Song, Squillaci, Mannone, Eboue, Gibbs, Chamakh, Afobe, Bartley.
Matchen mot Boca ledde arsenal 2-0 för att tappa den till 2-2 sen. Iom att de spelade oavgjort första matchen räknar jag med att det är full fart framåt och överkörning på G utav NY RB. Jag tror matchen slutar 3-0 faktiskt. Vilket gör att de vinner cupen sålänge Boca gör max 2 mål samtidigt som de måste vinna mot PSG.

Poängen räknas lite annorlunda här. 3-1-0 räknas som vanlig vinst/lika/förlust. Men man får även extrapoäng för varje mål laget gör.

Galaxy som räknas väl som de bästa usa har att erbjuda spelade oavgjort mot City.
Det är stor skillnad mellan MLS och PL. Jag skulle även våga sticka ut hakan och säga att Championshiplagen spelar jämnt mot MLS

GO GUNNERS
Regeln med poäng för varje mål togs bort till i år och därför är "full fart framåt" inte lika avgörande längre... Men lycka till - det ser bra ut ändå.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 11:37   #6
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Regeln med poäng för varje mål togs bort till i år och därför är "full fart framåt" inte lika avgörande längre... Men lycka till - det ser bra ut ändå.
Det hade jag ingen aning om faktiskt, tack för påpekandet.

Påverkar inte utfallet för mitt spel ändå, jag fortfarande tror att matchen slutar 3-0. Troligtvis kan de kanske spela mer avslappnat

ny 3
arsenal 1
boca 1
psg 0

ser tabellen ut nu. Vinner arsenal här går de upp till förstaplats med 4p. Då måste Boca vinna sin match med för att ge Arsenal en omgång. Båda ligger på 2-2 i gjorda/insläppta mål. Därför måste Arsenal vinna med 1mål mer än Boca för att ta hem cupen. Dvs 2+ mål totalt och 2+ mål räcker för att -1.5 ska sitta.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 12:13   #7

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg

GO GUNNERS
Okej, tack för bra information, KP!

Eftersom det även är deras egen cup antar jag att de vill vinna den extra mycket.. Dessutom kan Arsenal inte vara nöjda med att ha släppt 2-0 till 2-2 igår, vilket bör göra laget än mer inspirerade.
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 15:24   #8

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BHF Visa inlägg
Vänskapsmatch:

Alfreton Town FC - Sheffield Wednesday FC

Sheffield Wednesday FC spelade ju igår så det här är B-lag, alltså Sheffield Wednesday FC XI.

Alfreton Town FC vinst, 2,51 är spelat.
riktigt snyggt

12-0 efter 67 min haha
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 15:40   #9
BHF

BHFs avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
riktigt snyggt

12-0 efter 67 min haha
13 - 0 81 min

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 16:19   #10
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3902

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Kan ju varit årets spel! Tack BHF
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-31, 17:40   #11
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Den voidas inte nu då för att böckerna trodde att det var A-laget som spelade? Snyggt spel iaf!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td