![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Söndag 31-07
Vänskapsmatch:
Alfreton Town FC - Sheffield Wednesday FC Sheffield Wednesday FC spelade ju igår så det här är B-lag, alltså Sheffield Wednesday FC XI. Alfreton Town FC vinst, 2,51 är spelat.
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Har en fråga till KP angående spelet på Arsenal -1.5.
Sugen på att följa men tänkte höra om du skulle vilja motivera spelet lite kort.. Hittar nämligen inga elvor, lite för tidigt för det antagligen.. Som vi vet kan träningsmatcher gå lite hur som helst beroende på laguttagning, motivation o.s.v. Med tanke på att både Arsenal och New York spelade igår så bör det roteras lite. Såg att Arsenal lät en hel del spelare få speltid igår, möjligtvis för att kunna starta med stark elva idag?! Tack, KP! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jitex - Hammarby ska vara klasskillnad trots bottenmöte. 1.62 betalar bet365 och staten har 1.60
Umeå - Ldb Malmö, seriefinal?? ja Umeå har överraskat hittils men är man så bra? Normal klasskillnad och malmö vinner med 2-3 bollar. Frej - Boden bottenmöte, Frej var lite på gång innnan uppehållet med poöng både mot sirius och umeå, nu tar man tre viktiga poäng hemma mot bortasvaga Boden. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Arsenal team: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Djourou, Traore, Frimpong, Wilshere, Nasri, Gervinho, Arshavin, Van Persie. Subs: Sagna, Vela, Ramsey, Song, Squillaci, Mannone, Eboue, Gibbs, Chamakh, Afobe, Bartley. Dvs samma lag som de ställde upp med Boca igår. Matchen mot Boca ledde arsenal 2-0 för att tappa den till 2-2 sen. Iom att de spelade oavgjort första matchen räknar jag med att det är full fart framåt och överkörning på G utav NY RB. Jag tror matchen slutar 3-0 faktiskt. Vilket gör att de vinner cupen sålänge Boca gör max 2 mål samtidigt som de måste vinna mot PSG. Poängen räknas lite annorlunda här. 3-1-0 räknas som vanlig vinst/lika/förlust. Men man får även extrapoäng för varje mål laget gör. Engelskalag är överlägsna amerikanska lag. United vann tex 7-0 Fulham vann över columbus med 3-0 Galaxy som räknas väl som de bästa usa har att erbjuda spelade oavgjort mot City. Philadelphia spelade oavgjort mot Everton. Dessa amerikanska lag hade även hemmaplan i vänskapsmatcherna. Det är stor skillnad mellan MLS och PL. Jag skulle även våga sticka ut hakan och säga att Championshiplagen spelar jämnt mot MLS Ogiltigt spel-ID: 453665 GO GUNNERS ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
Super Moderator
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Påverkar inte utfallet för mitt spel ändå, jag fortfarande tror att matchen slutar 3-0. Troligtvis kan de kanske spela mer avslappnat ny 3 arsenal 1 boca 1 psg 0 ser tabellen ut nu. Vinner arsenal här går de upp till förstaplats med 4p. Då måste Boca vinna sin match med för att ge Arsenal en omgång. Båda ligger på 2-2 i gjorda/insläppta mål. Därför måste Arsenal vinna med 1mål mer än Boca för att ta hem cupen. Dvs 2+ mål totalt och 2+ mål räcker för att -1.5 ska sitta. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Eftersom det även är deras egen cup antar jag att de vill vinna den extra mycket.. Dessutom kan Arsenal inte vara nöjda med att ha släppt 2-0 till 2-2 igår, vilket bör göra laget än mer inspirerade. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Kan ju varit årets spel! Tack BHF
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Den voidas inte nu då för att böckerna trodde att det var A-laget som spelade? Snyggt spel iaf!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|