Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-29, 04:06   #1

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-08-06 PSG - Lorient (Ligue 1)

Datum: 2011-08-06
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: Frankrike
Liga: Ligue 1
Match: PSG - Lorient
Period: ft

Spel: PSG
Insats: 8.00
Odds: 1.760
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Paris Saint-Germain har startet et nytt eventyr etter at laget har blitt kjøpt opp av Qatar Sports Investments. PSG har også nylig kjøpt Mohamed Sissoko (Juventus) og Salvatore Sirigu (Palermo). Den hardtsatsende klubben har allerede brukt store penger på kjøpe inn Milan Bisevac, Jeremy Menez, Blaise Matuidi, Nicolas Douchez og Kevin Gameiro. Nå er også laget linket til Palermos stjernespiller Javier Pastore.

Sportsdirektør Leonardo vet å bruke pengene han har fått til rådighet. Hvis Pastore-kjøpet bekreftes vil PSG ha brukt totalt over 600 millioner kroner på spillerkjøp til nå i sommer. Det skal bli veldig spennende å følge PSG denne sesongen. De har hentet mye kvalitet og det er hyggelig å se at de har hentet ganske mange franskmenn. Kevin Gameiro er en notorisk måljeger som sikkert kommer til å score mange mål for PSG. En annen spiller som har ligget litt i dvale er Jeremy Menez. Han var regnet som det største talentet i fransk fotball, men har ikke helt levd opp til forventningene. Han har meget god teknikk og er veldig morsom å følge når han er i det rette humøret. Svakheten hans er at han fort kan bli litt usynlig i dårlige perioder.

Denne sesongen har jeg ganske store forventninger til PSG ettersom de har beholdt sine beste og mest lovende spillere samtidig som de har hentet flere meget gode spillere. En av Frankrikes mest lovende forsvarspillere Mamadou Sakho er kun 20 år, men har allerede etablert seg i PSG og Ligue 1. Flere av verdens beste klubber ligger langflate etter unggutten å hadde det ikke vært for at klubben ble kjøpt opp så skal en ikke se bortifra at han hadde forsvunnet fra Paris.

Forrige sesong endte PSG på 4.plass etter en svak sesongavslutning. De hadde 9-8-2 hjemme i Paris. Nene ble lagets toppscorer forrige sesong med 14 mål i serien og kanskje ligaens beste spiller. Lorient har som sagt mistet sin beste spiller og toppscorer Kevin Gameiro til PSG. En annen viktig spiller som har blitt solgt er Jeremy Morel som har skiftet beite til Marseille. De har hentet inn blant annet Mathieu Coutadeur og Quercia fra Auxerre. Lorient hadde 4-5-10 borte forrige sesong og er et typisk hjemmelag. De har klart å beholde lagets beste spiller om man ser bortifra Gameiro, Bruno Ecuele Manga som var en av Ligue 1 beste stoppere forrige sesong.

Her mener jeg PSG er store favoritter å jeg blir ikke overrasket om oddsen fortsetter å falle frem mot kampstart. Spesielt om Javier Pastore kommer å velger PSG. Han er også sterkt linket til Chelsea så det er fortsatt usikkert. Uansett om Pastore eller noen ankommer eller ikke så er dette PSG laget bedre enn hva Lorient er. Lorient har mistet sin notoriske målscorer Kevin Gameiro til nettopp PSG. Det er en stor svekkelse for laget. En annen faktor som taler for spillet er at Lorient ofte sliter mot tekniske spillere, noe som det er flere av i PSG denne sesongen. PSG blir forstatt stadig linket til nye spillere, men det er usikkert om det blir noen nye klare før kampen. Jeg syns oddsen er meget spillbar å velger å være ganske tidlig ute.

Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+1)

Senast redigerad av Fake den 2011-07-29 klockan 04:15.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 08:58   #2

Nordiks avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1330

La baguette - Football
Stats: 16 - 15 - 2
ROI: 100.45%
Vinstprocent: 51.61%

Standard

Hej!

Trevligt att se intressen i PSG Eftersom jag har följt Paris de senaste 25år är det kanske lite svårt att vara 100% objektiv och jag kommer inte att lira så ofta deras matcher. Men jag kan lägga till lite kommentar:

Som sagt, Qatars pengar har kommit i kassan och Paris har köpt 7 bra spelare. Pastore är kanske på väg och alla är överens om att Paris har allt som behövs för att vara bäst i Ligue 1. Frågorna är När och Hur?

Med så många nya spelare i laget kan behöva lite tid innan det finns osmos.
Tränaren Antoine Kombouaré kommer att behöva hitta den rätt organisation ... och att kommer överens med Leonardos idéer.
Träning matcherna har varit svårt att bedöma, som ofta. Matcherna mot Sion, Benfica och Anderlecht skrämde mig lite (7 mål släpptes in). Men de två 45' matcherna mot Innsbruck (1-0) och AS Roma (3-0) var väldigt bra. Så....

Lorient har som sagt tappat Gameiro, sin bästa spelare. Men Christian Gourcuff är kvar och han är (den) en av dem bästa tränare i Ligan. Även om Lorient förlora sina bästa spelare varje år, lyckas han ändå att hålla samma spel filosofi: en tekniskt, snabbt 4-4-2.

Dessutom har Lorient varit ett tufft lag för PSG de senaste år. Vi har inte vunnit mot de dem senaste 4 matcher:

http://www.soccerway.com/matches/201...728/head2head/

Hoppas så klart för en seger

Edit: Under helgen spelas Emirate Cup. PSG möter Boca Juniors och New York Red Bulls.

Senast redigerad av Nordik den 2011-07-29 klockan 09:05.
Nordik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 13:23   #3

Fakes avatar

Regnskap

Standard

Takk for tilbabakemeldingen Nordik. Som du sier så kan det ta litt tid før alt sitter, men på en annen side så har laget spilt ganske så bra i de siste treningskampene. En annen ting som gjør at jeg ikke tror det vil ta så lang tid før de blir samspilte er at de fleste som har kommet inn er franske. Dette gjør kommunikasjonen mye enklere. Jeg velger å ikke legge så mye vekt i tidligere resultater når det kommer til lag som har hentet inn så mange nye spillere. Som sagt sliter Lorient mot teknisk gode lag og jeg tviler på at noen kan erstatte Gameiro med 22 mål denne sesongen, jeg frykter Lorient havner på nedre halvdel denne sesongen.
Gammal 2011-08-03, 03:40   #4

Fakes avatar

Regnskap

Standard

Oddsen på PSG er nå på 1.56 som average. Javier Pastore skal nærmest være klar for PSG.

Off topic: Jeg drar på en ukes ferie ca så det vil ikke komme noen reker, men har lagt til endel spill i spreadsheet om noen skulle finne det interessant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusiuz (+1)
Svara

td