Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-26, 21:28   #46

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

oschosch ja jag ar en av dom som har pa rangers och ja tyvarr.. silket shhiittt
Gammal 2011-07-26, 21:35   #47

mackyyys avatar

Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Malmö det klart bättre laget rent fotbollsmässigt närmare 2-0 än 1-1 för fan!!! Fantastisk insats av våra himmelsblå hjältar!!!
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 21:39   #48

Sharp$: 811

Standard

Eloge till Malmö var ju endast Nikica Jelavić som kändes småfarlig i Rangers.
Gammal 2011-07-26, 21:39   #49

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 501
Standard

Väl spelat av Malmö och det är bara att gratulera dem till seger. Dock surt på spelet som sprack! Glasgow levde verkligen inte upp till förväntningarna.

Det gjorde däremot Twente som vann med 2-0, vilket jag tackar för...
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 21:42   #50
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
oschosch ja jag ar en av dom som har pa rangers och ja tyvarr.. silket shhiittt
Samma här, ouch! Dock riktigt kul för Malmö tycker jag
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 22:16   #51

trilions avatar

Sharp$: 764

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Samma här, ouch! Dock riktigt kul för Malmö tycker jag
ja, jag är faktiskt glad endå. Hoppas dom kan fortsätta och komma till gruppspelet. Wilton och Daniel värkar komma igång och det blir viktigt. Och det säger jag som HIF supporter
Gammal 2011-07-26, 22:21   #52

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Standard

Med dagens insats hade ju Naysmith i Rangers inte ens platsat i superettan. Tyckte Malmö gjorde en väldigt bra genomförd match även om de hade lite flyt i slutet av matchen där Rangers sumpade lite väl mycket. Hoppas verkligen de håller detta på hemmaplan nu.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 22:28   #53
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3910

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Imorgon spelar HJK - Dinamo Zagreb, HJK har en sjuk form.. men hur bra är Zagreb?

HJK är dogs på hemmaplan, i ligan har dem spelat 8 8 0 0 30:6 just på hemmaplan, ganska bra facit..

De förlorade senaste matchen i ligan borta mot Jaro med 1-0... Antagligen vilade dem spelare till just denna match...

Senast redigerad av O12 den 2011-07-26 klockan 22:29.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 22:29   #54

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Härligt att få känna på riktig tur, Racing Genk får Ngongca utvisade efter 32 min, därefter får Partizan Babovic utvisad i 48:e, följaktligen gör Partizan 0-1, sedan kvitterar Genk i 70:e, och gör mål på övertid, riktigt härlig match, kul om nån tog tipset att spela!
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 23:14   #55

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Imorgon spelar HJK - Dinamo Zagreb, HJK har en sjuk form.. men hur bra är Zagreb?

HJK är dogs på hemmaplan, i ligan har dem spelat 8 8 0 0 30:6 just på hemmaplan, ganska bra facit..

De förlorade senaste matchen i ligan borta mot Jaro med 1-0... Antagligen vilade dem spelare till just denna match...
Så är det. Df Lindström,Mf Bah,Mf Rafinha,Fw Sadik,Fw Pukki vilade helt eller delvis i förra ligamatchen och tycks vara HJK:s nyckelspelare.

Även jag är lite inne på att HJK ska kunna rubba Dinamo i hemmamatchen även om det kan bli tuffare nere i Zagreb då Dinamo har större rutin av Europaspel. Båda lagen är överlägsna i svaga ligor så svårt att avgöra styrka av ligaresultat men Dinamo åkte ut mot Sheriff Tiraspol förra året och har en liknande trupp nu. HJK +0 el +0.25 kanske?

Ogiltigt spel-ID: 449922

Bra pris på +0 så ger HJK en chans imorgon. 1-1 el 2-1 imorgon och sen vänder Dinamo i returen.

Senast redigerad av Vlad den 2011-07-26 klockan 23:31. Anledning: La till spelet
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 23:27   #56

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

MFF yes

Inte sett o läst ngt alls pga semester, men shit va glad man blir som Iffiff supporter att att dom tom vann... Mot gruppspel
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 05:45   #57
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Så är det. Df Lindström,Mf Bah,Mf Rafinha,Fw Sadik,Fw Pukki vilade helt eller delvis i förra ligamatchen och tycks vara HJK:s nyckelspelare.

Även jag är lite inne på att HJK ska kunna rubba Dinamo i hemmamatchen även om det kan bli tuffare nere i Zagreb då Dinamo har större rutin av Europaspel. Båda lagen är överlägsna i svaga ligor så svårt att avgöra styrka av ligaresultat men Dinamo åkte ut mot Sheriff Tiraspol förra året och har en liknande trupp nu. HJK +0 el +0.25 kanske?

Ogiltigt spel-ID: 449922

Bra pris på +0 så ger HJK en chans imorgon. 1-1 el 2-1 imorgon och sen vänder Dinamo i returen.
Är inte det ett rätt bra tecken på ett överspel? Två offensivt bra lag i svaga ligor där de knappt får anfall på sig. Backlinjen är inte av samma kaliper som anfallslinjen samt att backarna brukar ligga högre upp i plan än annars. Enligt mig är det ett givet överspel i den här typen av matchups. Anledningen till att i de i deras statistik släppt in få mål är just för att de mött runklag som inte gått fram. Dessutom kan man inte glömma 10-0 vinsten över Bangor.
Avvaktar spel dock då över fortsätter att stiga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bafzel (+5), FrankieJr (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 08:47   #58

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 252

Standard

Storklubben FCK att vinna med 2,3 mål ikväll? De gjorde ju succe förra året.
Hemma på Parken är dom starka, skyttekungen N'Doye tillbaka.
FCK - shamrock : 1 med hcp 0-1
odds: 1.50

Men hur bra är shamrock rovers, kanske går spela -2?
kimpzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 11:07   #59

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Är inte det ett rätt bra tecken på ett överspel? Två offensivt bra lag i svaga ligor där de knappt får anfall på sig. Backlinjen är inte av samma kaliper som anfallslinjen samt att backarna brukar ligga högre upp i plan än annars. Enligt mig är det ett givet överspel i den här typen av matchups. Anledningen till att i de i deras statistik släppt in få mål är just för att de mött runklag som inte gått fram. Dessutom kan man inte glömma 10-0 vinsten över Bangor.
Avvaktar spel dock då över fortsätter att stiga.
Dinamos coach snackar på presskonferensen innan matchen att de inte har hittat en match att scouta där HJK spelar försvarsspel så antar att han menar att de mött runklag som du uttrycker det

Honestly, it was difficult to find a match in HJK which actually defended, but in spite of respect for - we believe in ourselves and our own quality. -

Jurcic believes that HJK play only football know how to play - offensively - It's hard to change tactics overnight. It's nice to be a champion of Finland, but it brings problems, because they are taught to dominate, so we have something we do.

Överspelet ligger över 2.20 nu så lär finnas lite värde där. Tog HJK +0 till 2.10 då jag tycker HJK ska ha åtminstonde 50/50 hemma på konstgräset men jag tror också att Dinamo får med sig ett bortamål.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 11:39   #60
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Dinamos coach snackar på presskonferensen innan matchen att de inte har hittat en match att scouta där HJK spelar försvarsspel så antar att han menar att de mött runklag som du uttrycker det

Honestly, it was difficult to find a match in HJK which actually defended, but in spite of respect for - we believe in ourselves and our own quality. -

Jurcic believes that HJK play only football know how to play - offensively - It's hard to change tactics overnight. It's nice to be a champion of Finland, but it brings problems, because they are taught to dominate, so we have something we do.

Överspelet ligger över 2.20 nu så lär finnas lite värde där. Tog HJK +0 till 2.10 då jag tycker HJK ska ha åtminstonde 50/50 hemma på konstgräset men jag tror också att Dinamo får med sig ett bortamål.

Ogiltigt spel-ID: 450155

Med det sagt så fick det bli spel för mig. Över 2.25 ökade fårn ~1,70 igår till 1,93 idag. Ser ut att pendla där. Linan bör vara 2,75 imo

Om du tror att båda lagen gör mål har du both teams to score för mellan 2-2,15x hos bwin/centrebet mfl
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td