![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]()
oschosch ja jag ar en av dom som har pa rangers och ja tyvarr.. silket shhiittt
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348NHL 2014/15 Stats: 83 - 122 - 11 ROI: 115.74% Vinstprocent: 40.49% |
![]()
Malmö det klart bättre laget rent fotbollsmässigt
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Eloge till Malmö var ju endast Nikica Jelavić som kändes småfarlig i Rangers.
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Väl spelat av Malmö och det är bara att gratulera dem till seger. Dock surt på spelet som sprack! Glasgow levde verkligen inte upp till förväntningarna.
![]() Det gjorde däremot Twente som vann med 2-0, vilket jag tackar för... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
ja, jag är faktiskt glad endå. Hoppas dom kan fortsätta och komma till gruppspelet. Wilton och Daniel värkar komma igång och det blir viktigt. Och det säger jag som HIF supporter
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Med dagens insats hade ju Naysmith i Rangers inte ens platsat i superettan. Tyckte Malmö gjorde en väldigt bra genomförd match även om de hade lite flyt i slutet av matchen där Rangers sumpade lite väl mycket. Hoppas verkligen de håller detta på hemmaplan nu.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Imorgon spelar HJK - Dinamo Zagreb, HJK har en sjuk form.. men hur bra är Zagreb?
HJK är dogs på hemmaplan, i ligan har dem spelat 8 8 0 0 30:6 just på hemmaplan, ganska bra facit.. De förlorade senaste matchen i ligan borta mot Jaro med 1-0... Antagligen vilade dem spelare till just denna match... Senast redigerad av O12 den 2011-07-26 klockan 22:29. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449albygårlös Stats: 15 - 15 - 0 ROI: 115.51% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Härligt att få känna på riktig tur, Racing Genk får Ngongca utvisade efter 32 min, därefter får Partizan Babovic utvisad i 48:e, följaktligen gör Partizan 0-1, sedan kvitterar Genk i 70:e, och gör mål på övertid, riktigt härlig match, kul om nån tog tipset att spela!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 | |
![]() Citat:
Även jag är lite inne på att HJK ska kunna rubba Dinamo i hemmamatchen även om det kan bli tuffare nere i Zagreb då Dinamo har större rutin av Europaspel. Båda lagen är överlägsna i svaga ligor så svårt att avgöra styrka av ligaresultat men Dinamo åkte ut mot Sheriff Tiraspol förra året och har en liknande trupp nu. HJK +0 el +0.25 kanske? Ogiltigt spel-ID: 449922 Bra pris på +0 så ger HJK en chans imorgon. 1-1 el 2-1 imorgon och sen vänder Dinamo i returen. Senast redigerad av Vlad den 2011-07-26 klockan 23:31. Anledning: La till spelet |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
MFF yes
![]() Inte sett o läst ngt alls pga semester, men shit va glad man blir som Iffiff supporter att att dom tom vann... Mot gruppspel |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Avvaktar spel dock då över fortsätter att stiga. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Storklubben FCK att vinna med 2,3 mål ikväll? De gjorde ju succe förra året.
Hemma på Parken är dom starka, skyttekungen N'Doye tillbaka. FCK - shamrock : 1 med hcp 0-1 odds: 1.50 Men hur bra är shamrock rovers, kanske går spela -2? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 | |
![]() Citat:
![]() Honestly, it was difficult to find a match in HJK which actually defended, but in spite of respect for - we believe in ourselves and our own quality. - Jurcic believes that HJK play only football know how to play - offensively - It's hard to change tactics overnight. It's nice to be a champion of Finland, but it brings problems, because they are taught to dominate, so we have something we do. Överspelet ligger över 2.20 nu så lär finnas lite värde där. Tog HJK +0 till 2.10 då jag tycker HJK ska ha åtminstonde 50/50 hemma på konstgräset men jag tror också att Dinamo får med sig ett bortamål. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Ogiltigt spel-ID: 450155 Med det sagt så fick det bli spel för mig. Över 2.25 ökade fårn ~1,70 igår till 1,93 idag. Ser ut att pendla där. Linan bör vara 2,75 imo ![]() Om du tror att båda lagen gör mål har du both teams to score för mellan 2-2,15x hos bwin/centrebet mfl |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|