Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-12, 20:21   #16
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Hur menar du nu?
Då spelet inte avgörs förrän säsongens slut så ligger insats+eventuell vinst låst på båda sidorna av spelet. Du kan dock bocka av traden som avklarad tidigt men all kapital är låst fortfarande.
Nope, så fort du bokar spelet så kan du omsätta allt utom vinsten på andra objekt.

Så fort du bokar ett odds så ändras saldot på kontot i alla fall, nu har jag inte dubbelkollat att jag verkligen överskridit min gräns. Men jag är rätt säker på att så är fallet iaf.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-12, 20:40   #17
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nope, så fort du bokar spelet så kan du omsätta allt utom vinsten på andra objekt.

Så fort du bokar ett odds så ändras saldot på kontot i alla fall, nu har jag inte dubbelkollat att jag verkligen överskridit min gräns. Men jag är rätt säker på att så är fallet iaf.
Ja det stämmer, jag fick dock för mig att ni skulle boka och spela på två olika sidor för att komma åt utsticken just. För gör man det så låses vinst och insatsen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-12, 20:47   #18
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Ja det stämmer, jag fick dock för mig att ni skulle boka och spela på två olika sidor för att komma åt utsticken just. För gör man det så låses vinst och insatsen.
Oddsen var tagna från betfair så jag antog att det var det ämnet som behandlades. Trades från olika böcker till betfair är krångligt imo.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-13, 09:49   #19

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Intressant att du vill spela Dzeko, men tycker att Hernandez är ett osäkert kort då det är hans andra säsong?
Hur många har Dzeko lirat?

Dessutom levererade Hernandez direkt, medan Dzeko inte imponerat på någon.
Att sen oddset inte är det mest spelbara på Hernandez är en annan sak, köper bara inte din motivering.

Håller med RobinD om att Dzeko är överskattad.
Tycker bara inte att det är motiverat att Hernandez ligger på 10 medan Dzeko ligger på 30. Hernandez är ung och har spelat en säsong i Europa. Dzeko har levererat massor av mål i Bundesliga innan han gick till City. Därav skillnaden på oprövat gentemot prövat kort. Jag säger absolut inte att Dzeko är bättre, bara att oddsen inte ska skilja så mycket mellan de två.
Gammal 2011-07-13, 10:42   #20

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forzawes Visa inlägg
Tycker bara inte att det är motiverat att Hernandez ligger på 10 medan Dzeko ligger på 30. Hernandez är ung och har spelat en säsong i Europa. Dzeko har levererat massor av mål i Bundesliga innan han gick till City. Därav skillnaden på oprövat gentemot prövat kort. Jag säger absolut inte att Dzeko är bättre, bara att oddsen inte ska skilja så mycket mellan de två.
Det som gör att Dzeko-oddset inte är högt nog är väl att Hernandez är uttalad starter i United medans vi nog kan vänta oss MINST en, kanske två världsforwards till City innan fönstret stänger iom Tevez-situationen. Tror knappast att Mancini vågar satsa allt på Dzeko och Balotelli.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td