![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Haha, låt oss hoppas. Nej men det kommer hända grejer den 11:e men det har inget med fotboll att göra så...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. - Blogg/speldagbok som jag nyligen startat så andra kan haka på mina bet och vinna. På två dagar har jag gått +22.5 units (2250kr vinst) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Det har ju hänt förr i fotbolls historien : Dinamo Zagreb vs Röda stjärnan den 13 maj 1990, den matchen startade kriget mellan serber och kroater inom dåvarande Jugoslavien och ledde fram till Kroatiens självständighet.
Efter 70 minuter av matchen drev polisen ut supportrar på gatorna där fighten fortsatte. Delar av maksimir (arenan) stod i brand och bortalagets spelare fick hämtas med helikopter. Flera hundra poliser och ännu fler supportrar var skadade och en ung serb dog. Efter matchen tog folket bokstavligen talat kriget ner i skyttegravarna. Ska väl säga att det politiska läget var spänt redan innan matchen, fotbollen fungerade i detta fall bara som tändvätska på en redan infekterad konflikt. Men det skulle väl kunna funka på samma sätt i Iran, konflikten där är ju minst sagt infekterad. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460Segertåget - Ruden Stats: 25 - 21 - 1 ROI: 111.61% Vinstprocent: 54.35% |
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Segertågets Spreadsheet (0-0-0): To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Ruden's IO-spel (20-8-1): To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|