|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-06-23, 17:45 | #1 |
2011-06-25 Lille Tøyen - Sprint/Jeløy (3 Divisjon Avd 1)Datum: 2011-06-25 Tid: 16:00 Sport: Fotboll Land: Norge Liga: 3 Divisjon Avd 1 Match: Lille Tøyen - Sprint/Jeløy Period: ft Spel: Sprint/Jeløy -1 Insats: 10.00 Odds: 1.500 Bolag: Nordicbet Motivering: Da har jeg funnet et spennede spill fra norsk 3. Divisjon avdeling 1. En av seriefavorittene Sprint-Jeløy som er en av de lokale klubbene fra jeg kommer fra skal spille borte mot bunnlaget Lille Tøyen. Før sesongen var Sprint-Jeløy tippet som en av de største favorittene til opprykk, men de fikk en ganske tøff seriestart med mange skader å det tok litt tid før man kom igang. Nå begynner det å se lysere ut på skadefronten og tabellklatringen har begynt. Sprint-Jeløy har vunnet sine tre seneste kamper og man slo blant annet topplaget Nordstrand 4-2 på bortebane før det ble 3-2 seier mot solide Fredrikstad 2. De ligger for øyeblikket på 6.plass fire poeng bak serieleder Nordstrand som har en kamp mer spilt. Sprint-Jeløy står med 6-0-4 og 22-22 i målforskjell. Man skal ikke legge for mye vekt i det da man tapte hele 8-0 mot Østsiden borte for fire runder siden. Nå som laget begynner å bli skadefri har resultatene begynt å gå slik folk trudde på forhånd. Sprint-Jeløy er absolutt en av kandidatene til opprykk. Lille Tøyen er et lite lag fra Oslo som ligger helt sist i serien med kun en seier. Laget har fått det meget tøft i 3. Divisjon, 1-0-9 er status hittil og 11-36 i målforskjell. Seieren kom hjemme i tredje runde mot det andre bunnlaget Borgen. Det er klasseforskjell på disse lagene og Nordicbet er ute med gode 1.50 på at Sprint-Jeløy vinner med mer enn ett mål mot det svake bunnlaget Lille Tøyen. Jeg setter faktisk max på denne kampen. Sprint/Jeløy stiller med en sterk tropp idag. De har iløpet av sommern forsterket med tidligere G17-landslagspiller Erik Halvorsen. Lykke til om du følger! Senast redigerad av Fake den 2011-06-25 klockan 13:44. |
|
|