Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-17, 17:21   #1

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1681
Standard

Vem är hemmalag? 14:30: A. Makhachkala vs Amkar (5)

Hej!

Frågan kan tyckas konstig?

Men på startsidan här på Sharps så står: "mest spelade objekt", då jag klickade på objekten för imorgon så hittar jag matchen:

14:30: A. Makhachkala vs Amkar (5)
• A. Makhachkala vs Amkar (5)

När jag sedan loggade in på Unibet (har bara konto där) så står Amkar som hemmalag?

Vad gäller?

Verkar ju vara Premier Leuge så neutral plan eller dylikt verkar ju inte troligt.

Låt oss ponera att exempelvis Unibet skulle lägga in matchen fel och att jag spelat Makhachkala vinnare som bortalag och matchen också vinns av detta lag men de har spelat hemma. Hur döms mitt spel?

Frågan ställs hyptetiskt och kan även appliceraras på andra objekt där spelbolaget lagt ut fel information (säger inte att så är fallet här....).
Vad går först? Mitt val av vinnande lag eller rätt "tecken"? = 1X2?
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 17:28   #2

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Amkar är hemmalag. Blir väl ganska tydligt med tanke på oddsen som föreligger om inte annars?
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 17:36   #3

Standard

jo jag anade att så var fallet men tyckte ändå att frågan var intressant då det säkert ngn gång har blivit fel från spelbolagens sida och undrade då hur man dömer....?

Men tack för ditt snabba svar
Gammal 2011-06-17, 17:42   #4

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Ska bli void egentligen om de fittar till det.

Kan ändå tänka mig att om det var så att Makhachkala spelade hemma imorgon (Ska stå i kanske 1.45 hemma) och bookies antar att du vet om det och spelar dem till 2.30 så kommer de voida om Makhachkala vinner och låta det stå som förlust om de inte vinner. Unibet har jobbat så tidigare i vilket fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 17:50   #5

Standard

Tack&bock!
Svara

td