![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 434Bookmakern rekar europa Stats: 1 - 4 - 1 ROI: 51.25% Vinstprocent: 20.00% |
![]() EM-Kval 3-4 juni
Friday 3 June
Kazakhstan v Azerbaijan Faroe Islands v Slovenia Liechtenstein v Lithuania Croatia v Georgia Romania v Bosnia-Herzegovina Moldova v Sweden San Marino v Finland Austria v Germany Belgium v Turkey Italy v Estonia Belarus v France Saturday 4 June 2011 Russia v Armenia England v Switzerland Latvia v Israel Slovakia v Andorra Greece v Malta Montenegro v Bulgaria Iceland v Denmark Macedonia v Republic of Ireland Portugal v Norway Fritt fram att diskutera kommande matcher i EM-kvalet ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
![]()
Har tittat lite på Kazakhstan v Azerbaijan och båda lagen verkar ha dåligt försvarsspel. Det har blivit mycket insläppta mål så antingen blir det en målrik match eller en riktigt målsnål match (doh!). Jag har själv spelat på över 2.5 då oddset hos betsafe och bet365 hos unibet ligger på 2.4 och är enligt mig ett överodds. Nu i efterhand känns nog kanske över 2 (asian) till oddset 1.875 (bet365) som ett bättre spel.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Reglerna om postning av oneliners, spel utan motivering etc gäller även i denna tråd. Post raderad och resterande inlägg som inte följer reglerna kommer i denna tråd att raderas utan vidare motivering. Uppmanar samtliga användare att återigen bekanta sig med reglerna. /mod
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Har upptäckt en liten underlig grej som förmodligen inte gagnar någon här, men jag slänger ut den för att vara hjälpsam just in case. Om man får för sig att knåpa ihop någon favorit-parlay på Betsson på helgens kval så har de faktiskt gömt de bästa oddsen. Istället för att kolla på de vanliga marknaderna, kolla längst ner oddsmenyn så finns det något som heter "Superodds" där Betsson har färdiggjorda parlays som faktiskt ger högre odds än att kombinera själv (åtminstone de tre exemplen jag orkade räkna ut).
Ex: France + Sweden + Finland + Denmark: 4.35 (superodds), 3.99 (ordinarie marknad) Germany + Finland + Portugal: 2.00, 1.88 Germany + Sweden + Finland: 2.25, 2.11 Tror kanske inte att detta berör någon här, och man kan säkert hitta ännu bättre odds hos andra bolag. Jag la mest ut det för att jag tycker att det är underligt att Betsson ens erbjuder dessa "superoddsmarknader" till högre odds än de normala då det kändes som ett praktexempel på att lura slöa personer att beta till ett lägre odds.
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Priset på Belgien ser bra ut mot Turkiet som lever på hemmaspelet. Lukaku borta i Belgien men tycker ändå att priset är för högt.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Kikade lite runt om och såg att de flesta spelar UNDER i Sverige matchen och på Belgien.
Kanske ligger det i min natur men själv spelar jag ÖVER 2,5 mål i Sverige matchen och Turkiet X2, dock små insats i båda två matcher. Varför? 2,16 på över 2,5 mål ser jag stort värde i. I fyra av fem spelade matcher gjorde Moldavien mål (bara mot Holland 0 – 1). Sverige utan Zlatan men Sverige har hungriga offensiva spelare. X2 i Belgien - Turkiet också ser jag stort värde i. OK Turkiet saknar ett par spelare men Turkiet har bra lag trots allt. Viktig match för båda två lag som ingen vill förlora så varför inte oavgjort och alla är nöjda. ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Jag gillar överspelet i Belgien/Turkiet, de har en hyfsat målrik historik både inbördes och mot andra lag. Belgien hemma brukar betyda mål och de är likt Holländare bättre på att anfalla än att försvara. Turkarna är lite ojämna i sina prestationer och det kan ju givetvis betyda både 0-0 och 3-3 men eftersom bägge lagen jagar andraplatsen och Turkiet just nu är bakom så har de inte råd med ett oavgjort resultat.
Det borde bli en öppen historia. Gillar även över i Moldavien/Sverige, Moldavien spelades stundtals ut på Råsunda även om deras aggressiva försvarsspel gav utdelning senast. Sverige jagar positionen som bästa grupptvåa för att slippa kval och med Hamréns nya landslag utan fokus på Zlatan så ser jag goda möjligheter för en 3-0/2-1 vinst eller dylikt. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Har spelat Under 3.5 på San Marino-Finland. Betsafe erbjuder det till 2.15 i odds.
Borde vara coinflip at best. San Marino har bara gått över 3.5 hemma 3 gånger i de 10 senaste matcherna, då mot Holland och Slovakien x2... Finland vann med 8-0 hemma men har mycket svårt att se hur de kan ladda till en liknande vinst borta. Som sagt, borde vara coinflip. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Underspelet i Portugal-Norge känns lockande. Norge kommer garanterat spela för 0-0. 1.96 känns lite i överkant.
Scenario 1: Norge stretar emot länge och till sist får Portugal in 1-0-målet Scenario 2: Norge får in en pinne och försöker hålla men släpper till slut 1-1 Senast redigerad av FrankieJr den 2011-06-03 klockan 13:32. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Kan være et spennende spill det ja FrankieJr. Drillo har varslet om ekstrem "Drillofotball", og Norge skal prøve alt hva de klarer å frustrere Portugal. Jeg tror scenarioet kan ha gode muøigheter om ikke Portugal får mål første 30 min. Men om de først scorer er jeg redd Norge ikke har sjans.
Lykke til ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
![]()
Är inte helt insatt i hur stark Sveriges trupp är, men en blåbärsnation som Moldavien borde vi väl vinna över utan något som helst problem?
Satte själv en tv-peng på Sverige.
![]() |
#12 |
![]()
Sverige -1 i så fall till runt 2 gånger pengarna. Moldavien är för övrigt ingen blåbärsnation, dit räknas Liechtenstein, Malta, San Marino etc...
Senast redigerad av FrankieJr den 2011-06-03 klockan 14:36. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Tycker Sverige spelade en av sina sämre matcher någonsin mot Moldavien, speciellt 2a halvlek. Vågar därför inte ge mig på överspelet, tror Sverige kan få det svårt men hoppas ju såklart på vinst..0-1 kanske?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | ||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|