![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Ganske godt gjort å ha gjort det ettersom jeg kun har gitt ut 2 andre tips som er ferdig. Der det ble vinn på den ene
![]() Desverre ser det ut som Molde går på et tap, men Vålerenga som jeg tipset om leder hvertfall. Senast redigerad av Fake den 2011-05-29 klockan 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]()
denna känns fördjävlig. men hade jag vetat atthaugesund hade så många skador hade jag skälv bettat på denna så det va inte på förhand ett dåligt tipps i min mening. bollen är rund helt enkelt. kan studsa hur som helst
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]()
5-0 slutt å spill ut. Selvmål, feilaktig straffe og utrolig effektive Haugesund knuste Molde selv om banespillet var jevnt.
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
![]()
saker som händer i fotboll. du gjorde ett bra tipps ändå, väldigt spelbart. det va ett överodds. Idag missage jag Alcorcon - betis. stog 3-1 i andra alcorcon en man mer sen släpper de till 3-3 på två minuter. shit happens in football helt enkelt. en till, spelade på granada - elche stog 3-1 i 82 minuten och elche kvitterar på stopptid. menar, vad ska man säga! shit happens!!!
bara att hoppas att det vänder snart. du har ändå fått in två av dina rekommendation så plöj på bara. bra läsning och det är ju upp till oss om vi ryggar eller inte, mer insikt i matcherna är ett stort plus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Jepp, det er ikke alltid ballen ruller rett. Heldigvis fikk jeg inn de to spillene jeg anbefalte mest i forhold til units
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Perfa lätta lite på "attityden".. det är ett internetforum, ingen vilda västernsalong
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1), performance (+1) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Tråden har uppfyllt sitt syfte, och har gått OT. Låser. /mod
|
![]() |
![]() |
![]() |
|