![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-05-26 IFK Hässleholm - Påarp (Fotboll)![]() Datum: 2011-05-26 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Sverige Liga: Fotboll Match: IFK Hässleholm - Påarp Period: ft Spel: IFK Hässleholm Insats: MAX!!!!!! Odds: 1.25 Bolag: Nordicbet Motivering: Man får lyfta på hatten och tacka och bocka. 25% ränta! Påarp saknar fortfarande sin keeper. Har haft jätteproblem med detta. Att man vann senast mot Åstorp som håller div 5 klass imponerar ej. IFK vann med 8-0 senast. Dock spelade de med en man mer stora delar av matchen. I år skulle jag säga att IFK skulle smidigt kunna vara ett lag i top 5 i div 2. Man har tre afrikaner som alla spelar imorn som gör lite hur de vill. Någon av dessa killar ser vi i allsvenska/superettan om några år. Man har förmodligen någon borta men får kanske tillbaka sin kapten som inte varit med på två-tre matcher. Det är knappast så att Påarp har de spelarna i sitt lag. Jag skulle vilja påstå att spela IFK till 1,25 hade jag gjort till -1. Dubbeln med Eslöv är riktigt bra och betalar 1,81 i dagläget. Lycka till ni som ryggar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Borttagen?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]()
En på sidan som först gör en dålig rek som innehåller ränta och kör all-in på en så låg division.
Nja
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
All-in?? Vet inte vad du har för limit på Nordicbet men jag KAN tyvärr inte köra all-in på denna. Tack i övrigt för den positiva feedbacken. Det är precis såna som dig som gör att man vill dela med sig av sina rekar efter de hundratals samtal jag gör på en vecka. Vad har du själv för kanonoinfo du kan delge oss andra??? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
fondell, sluta trolla. Båda rekarna är väl informerande och det är enkelt att se hur pass bra spelen är. Om du någon gång skulle komma med något som är konstruktivt, t ex någon form av rek eller liknade istället för sådana här poster.
På sistone har jag bara sett dig komma med gnälliga inlägg. Höj standarden istället. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]()
Haha, trollar. Insats : max säger mig ialf högsta instats.
Får be om ursäkt isåfall.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
insats: max är för mig 5/5 om man nu kör 1-5 u.. inte konstigare än så..
sen om man är kör med versaler eller gemener och med eller utan utropstecken tycker inte jag spelar så stor roll.. var glad att vi har folk här som faktiskt söker info och delger spel, och ja jag är bitter för solen lyser och jag sitter inlåst på ett kontor. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
men om jag istället skriver 10/10 eller 20/20 så kanske det irreterar dig mindre. Oavsett det är en max insats eller 10/10 unit så betyder inte detta att det är all-in på något sätt. Enligt min värdering så är det helt klart ett av veckans bästa spel. Om inte Hässleholm bara ställer ut skorna så kan jag garantera att det gör min 3 framåt. Det gör inte Påarp |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|