![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-05-25 Hittarp - Eslöv (Fotboll)![]() Datum: 2011-05-25 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Sverige Liga: Fotboll Match: Hittarp - Eslöv Period: ft Spel: Eslöv Insats: MAX Odds: 1.45 Bolag: Nordicbet Motivering: Nu gör vi ett nytt försök med en rek. Ni som följt mig så att jag rekade Hittarp mot Råå förra omgången. Hittarp lyckades då förlora med 3-2 trots att råå ställde upp med ett junijorlag och saknade 9 st spelare från startelvan. Hittarp får inför denna match tillbaka några spelare men det räcker absolut inte. Eslöv, som åkte ner från 3:an förra året har börjat skapligt i serien. Man har dock haft mycket stolpe ut. Man äger ett bollinnehav på 70-80 i nästan varje match men varit lite nonchalanta. Det kommer man inte vara ikväll. Man har bara tagit en poäng på de senaste två matcherna. Man har en spelare avstängd i övrigt ordinarie. Fullt fart framåt ikväll. 0-5? Ha ytterliagre en rek som är stenklar. Måste bara kolla några saker först. Återkommer! Lycka till ni som ryggar! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]()
Försök skriva reken till oss spelare som inte har koll på dessa divisonerna lite mer informativa.
Undvik också saker som, stenklar, ränta, bankapengar, all-in etc..
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Good luck TS! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]()
Läs hans andra rek.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Jo jag skriver ränta i andra spelet men är väl även informativ. Jag förklarar ju i texten nedan vad som gäller.
Sedan är det upp till varje spelare att värdera och skaffa sig tillräckligt mycket info innan man spelar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]()
Då jag gav honom tips på saker som han kan tänka på i en rek så borde det vara relaterat till hans andra rekar. Eller?
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Hittarp 4 - Eslöv 1. Tråkigt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Sjukt!!!!!
De ¨lyckas fan inte vinna mot ett juniorlag som Råå ställde upp med förra året. Vilka t.o.m Asmundstorp idag slår med 2-1. det är deras tredje seger på över två år. Men att vinna mot ett ordinarie Eslöv som borde vinna denna serie och haft stolpe ut i år med 4-1!!! 4 jävla 1!! Ett av det mest förvånande reslultat jag varit med om på länge. Sorry för den. Miss på två i rad och inte helt i form. Ni som lirat IFK Hässleholm borde kanske sälja av på X2? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|