![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Att matchen spelas i England är en otroligt stor fördel för manu, jag anser att oddsen borde vara något lägre på Manchester än vad det är nu. Tycker att matchen känns fruktansvärt öppen och skulle inte bli det minsta förvånad om Manchester kniper bucklan. Manchester till 3.75 tackar jag aldrig nej till så länge dom inte spelar på Camp Nou! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
jag satte dubbelchans x2:a på united hoppas på det bästa ikväll
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
Mina 250 kronor satsades på "Tid för lagets första mål", mer specifikt att Man U gör mål innan den 78 matchminuten till 1.83. Ett lagom hälsosamt spel som ändå tillåter mig att verkligen njuta av matchen utan att känna panik om nu Barca skulle göra ett mål eller två. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
![]()
själv la jag 1-2 till united, rooney gör första målet.
inget speciellt, bara en högoddsare. kan bli min lyckodag, kan inte bli det. ingen lust att gräva fram till denna match. sätter in 250 senare på något löjligt liveodds. Möjligtvis kan någon hitta värde på hörnspel. United leder hörnstatistik i CL och barca är ökända för att INTE vilja ha hörnor. så, mycket möjligt att jag kör live på hörn spel. som sagt, har man byggt upp sin kassa denna säsong, så är det denna match man slösar iväg lite with permission! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
För mig blev det Rooney första målskytt till 8.00 för Bet24s 49kr och Utd leda i HT till 4.06 på Betsafes freebet. Det sista stod sig rätt svagt mot marknaden men hittade inget vettigare just hos dem. Livespelen är helt obestämda än så länge, vilket kanske inte är så konstigt
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Båda lagen gör mål till 2.10@bet365, kan inte se att lagen springer omkring på mittplan och håller boll i två halvlekar.
funderar på målgörare några tankar, Rooney ger 3.60@bet365? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Har lirat att united vinner i förlägning till ett odds på 18@betsson
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Redigerat pga tröghet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stampe (+1) Senast redigerad av majjan den 2011-05-28 klockan 19:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
Franzen Buttboy
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064Björnens NHL(inaktivt) Stats: 415 - 384 - 0 ROI: 103.42% Vinstprocent: 51.94% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
drömfinal med de två bästa lagen idag/iår, och det är utklassning... nästan förnedring även om man u faktiskt har gjort ett offsidmål.
barca är nå jävulskt bra.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1956Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Även fast mina ögon är förblindade av hat mot Barcelona och deras spelare så erkänner jag nu för första gången att de är världens bästa lag. De har dessutom faktiskt haft domsluten emot sig idag, vilket man inte ser ofta. *
Det har även spelat mkt underhållande idag. Frågan är om United kan hitta på något; http://www.redcafe.net/f6/remember-m...1999-a-297233/ Spoiler:
*Okej, där har vi 1-1 i straffar. Senast redigerad av Slurf den 2011-05-28 klockan 21:21. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
underbart! Tyckte det var självklart att barca skulle ta det, lite nervöst 10 första dock. lyckades kamma hem att barca vinner och mer än 2.5 mål
![]() lucky me ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
Sharpest
|
![]()
Helt klart rätt lag vann!
Tyckte även det var kul det som kommentatorerna nämnde. Här ser vi 2 av världens bästa lag mötas och det är en sån enorm skillnad mellan dom ändå. Så överlägsna är Barcelona helt enkelt. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Jag skulle snarare säga att det var de två bästa lagen i världen som möttes i semin.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]()
Om man vill ha en uppfattning om vilka summor som satsas när det är finaldags i CL så läs utdraget från Paddypowers blogg nedan. Hoppas det är någon mer än jag på forumet som fått utdelning av de 31 miljoner de betalat tillbaka till sina kunder:
Citat:
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom." Senast redigerad av Soap den 2011-05-29 klockan 00:55. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|