Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-30, 22:36   #46
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Han gjorde 40 mål på 103 matcher för Hoffenheim, men de var ju också i den tyska andra ligan när han spelade där. Under den första säsongen när dem kom upp till Bundesliga så gjorde han 14 mål, missade endast 1 match på hela säsongen.

Han kan ju lira både striker och ytter.
Okej, ja det var väl inte att ösa in direkt, men han är ju duglig iaf. Inte fullt så bra som han själv verkar tro dock.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-30, 23:37   #47

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Okej, ja det var väl inte att ösa in direkt, men han är ju duglig iaf. Inte fullt så bra som han själv verkar tro dock.
Nee precis, inge Milan material iaf.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-30, 23:41   #48

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Di Natale (Udinese) till Man United om jag får gissa.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-31, 13:42   #49

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703

Standard

Scott Parker är verkligen en spelare som vi hoppas få till Tottenham, var o ryckte i honom redan i Januari men inget vart av. Kanske väljer han pool före spurs men who knows!

Snack överallt om att vi får Friedel till oss, trodde han var "klar" för pool men tydligen inte? grym rutin för den som får honom.

Alla verkar vara o rycka i Luka men hoppas på att han ska stanna!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 00:08   #50

Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
Di Natale (Udinese) till Man United om jag får gissa.
Di Natale lämnar aldrig Udine.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
,
,

Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 09:43   #51

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
Di Natale lämnar aldrig Udine.
Sant. Och varför skulle United vilja ha en anfallare som har fyllt 33 och har högst ett par år kvar.

Däremot blir det intressant att se hur United ska ersätta VDS. Personligen tycker jag att de borde satsa på Kuszczak.
Flex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 11:00   #52
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flex Visa inlägg
Sant. Och varför skulle United vilja ha en anfallare som har fyllt 33 och har högst ett par år kvar.

Däremot blir det intressant att se hur United ska ersätta VDS. Personligen tycker jag att de borde satsa på Kuszczak.
Varför ska dom satsa på Kuszczak? Det är verkligen ingen målvakt man vinner titlar med som förstemålvakt. Han duger dock bra som en stabil andremålvakt. Dock så ville han väl lämna för någon månad sedan?
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 12:09   #53

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Varför ska dom satsa på Kuszczak? Det är verkligen ingen målvakt man vinner titlar med som förstemålvakt. Han duger dock bra som en stabil andremålvakt. Dock så ville han väl lämna för någon månad sedan?
Med tanke på vad som finns att tillgå på marknaden tycker jag att han är det bästa alternativet.

Neuer är inte tillgänglig. De Gea är för ung och oerfaren. Att Liverpool skulle sälja Reina till United finns inte på skalan. Stekelenburg skulle kunna funka men steget från Holländska ligan är stort.

Kuszczak är en bra målvakt och har varit i klubben några år nu. Som jag ser det är han det bästa valet, men jag kan ha fel....
Flex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 15:14   #54

Donalds avatar

Sharp$: 181

Standard

Citat:
Med tanke på vad som finns att tillgå på marknaden tycker jag att han är det bästa alternativet.

Neuer är inte tillgänglig. De Gea är för ung och oerfaren. Att Liverpool skulle sälja Reina till United finns inte på skalan. Stekelenburg skulle kunna funka men steget från Holländska ligan är stort.

Kuszczak är en bra målvakt och har varit i klubben några år nu. Som jag ser det är han det bästa valet, men jag kan ha fel....
Det är en knepig situation men Fergie fixar alltid en bra lösning
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 15:40   #55

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Citat:

Håller inte med dig här, Med tanke på vad som finns att tillgå? Vad är din tanke om vad som finns att tillgå? Endast transferlistade spelare?...

Neuer vill visserligen spela kvar i tyskland, De gea är ung ja men han har redan visat prov på att kunna bli en klassspelare.
Han har ju redan vunnit Uefa cupen. Lirat nästan 60 matcher för Atletico, nästan 40 matcher för olika spanska U 21,U 17 osv.
Vunnit u-17 EM 2007. Andra plats i deras VM.

Vidare så finns ju Akinfeev, Mandanda, Hugo lloris(kan vara svår o värva), Det finns ju målvakter att värva, massvis med bra målvakter i Serie A. Det gäller ju bara att man är redo att punga ut.

Jag tror inte Kuszczak är någon målvakt som håller allra högsta klass, annars skulle nog inte Fergie vara så iger om att införskaffa en ny.
Ben foster är väl t.o.m bättre än Kuszcak? Nu har dom ju visserligen sålt han?
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 18:16   #56

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Håller med poja här, Kuszczak håller tyvärr inte tillräckligt hög klass. Manchester United måste skaffa en ny bra målvakt nästa säsong om de ska konkurrera om titeln. Van Der Sar var riktigt bra under den här säsongen och enligt mig var han en stor faktor till ligatiteln.

Samma sak gäller Arsenal, även om konsonantmannen Szczesny har varit bra så måste det komma in en bättre och mer erfaren målvakt. Szczesny kommer vara redo om ett par år men i dagsläget är han inte tillräckligt mogen än.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 18:33   #57

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

AS går idag ut med att Ruud Van Nistelrooy kommer att skriva på ett ettårskontrakt med option till ett till år. Det gör att han kommer att lämna tyska klubben Hamburg på free transfer. Just nu är Ruud på plats i Málaga för att genomgå läkarundersökningen och troligen presenteras holländaren redan imorgon. Vi får vänta med en bekräftelse från båda klubbarnas hemsidor.

Ruud återvänder till La Liga!
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 00:37   #58
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Enligt initierade källor så gjorde Liverpool precis klart med Sunderlands engelska U21-landslagsmitttfältare Jordan Henderson.

Intressant!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 01:11   #59

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Enligt initierade källor så gjorde Liverpool precis klart med Sunderlands engelska U21-landslagsmitttfältare Jordan Henderson.

Intressant!
Yup verkar så,snackas om 13M£+N'Gog till Sunderland. Vill inte ha den mediokre fan men med endast Gyan och långtidskadade Frazier Campbell som renodlade anfallare i truppen så jag förstår dealen ändå. Tråkigt att Henderson lämnar men hoppas det går bra för honom därnere.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 10:51   #60

Donalds avatar

Sharp$: 181

Standard

Citat:

Intressant!
Men 20 miljoner pund, är han värd det? Dock har han åldern på sin sida.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td