![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Följande två singlar spelas i spanska La Liga:
Kun Agüero gör mål för Atlético Madrid 1.95@Unibet Julio Baptista gör mål för Málaga 4.40@Unibet Här möts två formstarka lag och det luktar mål på lång väg. Oddsen för fler än 2.5 mål känns mycket skrala hos samtliga spelbolag varvid jag väljer att spela på dessa två herrar som målgörare. Kun Agüero är rykande het för dagen. Fem mål i fyra raka ligamatcher har det blivit och i de sju senaste ligamatcherna i vilka han har medverkat har han inte lämnat planen mållös. Nio mål har det blivit på dessa sju matcher. Julio Baptista har hittat tillbaka till den målform han hade i Sevilla för sju-åtta säsonger sedan. Spansk fotboll verkar passa honom. I de tre senaste ligamatcherna, tillbaka efter ett relativt långt skadeuppehåll, har han gjort hela fem (!) mål. Kun Agüero spelas med medelinsats medan Baptista spelas med måttlig insats. Spelstopp 20.00. Senast redigerad av soulman den 2011-05-07 klockan 18:51. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() 2.20 var oddset, vilket jag glömde att skriva in, @Expekt ![]() Senast redigerad av soulman den 2011-05-07 klockan 20:08. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 125Fotboll med Stampe Stats: 81 - 76 - 2 ROI: 107.37% Vinstprocent: 51.59% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | ||
![]() Citat:
Citat:
FT: Velez - Drina 2-0 Själv var jag så säker på X och på 2-0 till Velez att jag satte 5.000 Nu har jag 69.000 ![]() ![]() ![]() Visserligen men mina två första rekar men att vara så säker på 0-0 och 2-0 och att båda går in borde göra att ni hädanefter ryggar mig på mina Balkanmatcher.... PS: Får jag automatiskt nu sådana procent på mina rätt som ni andra har? |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Kun Agüero nollade men Baptista nätade. Ett helt OK plus
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Snyggt spelat anyways ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+3) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Varför la du detta spel hos Unibet, om du nu har problem hos dem, med spärrade konton & vice versa som du beklagar dig över i en annan tråd? ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Vi snackar väl ändå bet365 nu? Var sa han att han la dem hos unibet?
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]()
Det här blir bara bättre och bättre.
![]() ![]() För att ni ska hänga med lite bättre. Först detta. https://www.sharps.se/forums/spelbola...em-hos-unibet/ Några dagar senare en rek hos nämnda bolag. https://www.sharps.se/forums/fotboll/...remier-league/ När matchen är slut har "reken" till 1.20 https://www.sharps.se/forums/121898-post1.html blivit en dubbel och för att krydda anrättningen tog vi oddset för resultatet 2-0 istället för simpla 1.20! Och som lök på laxen hos ett bolag som bara tar en bråkdel av fantasisumman. Citat:
Som sagt. ![]() ![]() ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Wagner precis som att jag har konstaterat i en tidigare tråd så drog jag slutsatsen att du antingen har asperger alternativt lite efterbliven, är du lite ledsen för att du inte ryggade?
Unibet satte jag åt er i och med det höga oddset. Måste väl inte själv spela hos det nämnda bolaget så jag vet inte var du får det ifrån? Dessutom skrev jag väl ganska klart och tydligt att matchen enligt mina bekanta var uppgjord och att den skulle sluta 2-0. X i Sarajevo med. Du borde ryggat, men din hjärnaktivitet påminner om ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
![]()
Inte för att agera moderator men snälla håll er borta från personangrepp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dellgren (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
Vi ifrågasatte bara trovärdigheten i alla dess spel då mycket känns väldigt oklart & som upprepade efterkonstruktioner.
-Betting är inte en hobby, det är ett jobb. Senast redigerad av Wallentin den 2011-05-08 klockan 13:28. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Vände mig till Wagner och inte dig Wallentin, inte heller menat som ett skällsord utan snarare att han har svårt att ta åt sig vissa ord och meningar. Jag förstår det!
OnTopic, läste man rekarna så kunde man se att jag var mer än säker på 0-0 eller 1-1 i Sarajevoderbyt och Velezvinst till 2-0 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|