Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-06, 15:35   #16

Wallentins avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 238

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jackee Visa inlägg
Jag ser definitivt ett värde i 1.66 rent statistiskt. Men jag har inte riktigt bestämt mig om skadorna respektive lag har påverkar värdet.
Statistiskt, ja! Men om man räknar med övriga faktorer såsom motivation etc så ser jag tyvärr inget värde i 1.66 på Elche!
Gammal 2011-05-06, 15:44   #17

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wallentin Visa inlägg
Statistiskt, ja! Men om man räknar med övriga faktorer såsom motivation etc så ser jag tyvärr inget värde i 1.66 på Elche!
Dock är jag lite tveksam om Alcorcons motivation verkligen är på topp. Hade de verkligen varit motiverad skulle de ha spelat bättre mot Huesca hemma. Men en utskällning av tränaren och motivationen är på topp igen?
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 15:48   #18
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Misstänker att du enbart spelar på Betsafe? för annars kan du få 2.58 på Vejle.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 15:56   #19

Wallentins avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Misstänker att du enbart spelar på Betsafe? för annars kan du få 2.58 på Vejle.
Yes, just nu håller jag mig enbart till betsafe då jag precis bonustradat lite på andra bolag & tagit ut alla pengar. Ska väl dunka in lite grus på de andra sajterna sen för att kunna hitta högre odds, tack iaf för att du uppmärksammar sådant
Gammal 2011-05-06, 15:58   #20

Wallentins avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jackee Visa inlägg
Dock är jag lite tveksam om Alcorcons motivation verkligen är på topp. Hade de verkligen varit motiverad skulle de ha spelat bättre mot Huesca hemma. Men en utskällning av tränaren och motivationen är på topp igen?
Jag tror att innebörden av matchen i sig betyder mer än vad den faktiskt gjorde mot Huesca, även om de såklart borde ha vunnit den matchen ja.
Jag tror inte att en utskällning av tränaren förändrar motivationen, men däremot tror jag att de förstår att chansen över huvudtaget kan rinna dem ur händerna ikväll om de inte tar poäng.
Gammal 2011-05-06, 16:02   #21
O12

O12s avatar

boken

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wallentin Visa inlägg
Yes, just nu håller jag mig enbart till betsafe då jag precis bonustradat lite på andra bolag & tagit ut alla pengar. Ska väl dunka in lite grus på de andra sajterna sen för att kunna hitta högre odds, tack iaf för att du uppmärksammar sådant
Kul att du uppskattar det, försöker bara hjälpa till
Gammal 2011-05-06, 16:11   #22

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 205
Standard

Har inte tid att sitta och skriva ihop en rek nu men jag kan verkligen rekommendera spelet på Örebro idag mot Kalmar.

Kalmar är svaga borta med två lika och en oavgjord, Örebro har gått lite knackigt men har siktet inställt på topplacering medan Kalmar inte har några större ambitioner iår och är nöjda om de får vara kvar i allsvenskan.

Inför dagens match saknar KFF sin viktigaste spelare Daniel Sobralense vilket kommer vara en nyckelfaktor till förlusten idag, kalmars andra brassar är inte samspela ännu och presterar inget vidare.

Kommer spela Örebro som vinnare samt under 2,5 mål då båda lagen har väldigt bra målvakter och jag tror det blir en ganska chanssnål match.. 1-0 eller 2-0.

Ettan finns till över 2,20 och ska tas alla dagar i veckan tycker jag.

Lycka till från en inte så passionerad Kalmarbo.

Senast redigerad av _ekan_ den 2011-05-06 klockan 18:19.
_ekan_ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 16:41   #23

zlotyss avatar

Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _ekan_ Visa inlägg
Har inte tid att sitta och skriva ihop en rek nu men jag kan verkligen rekommendera spelet på Örebro idag mot Kalmar.

Kalmar är svaga borta med två lika och en oavgjord, Örebro har gått lite knackigt men har siktet inställt på topplacering medan Kalmar inte har några större ambitioner iår och är nöjda om de får vara kvar i allsvenskan.

Inför dagens match saknar KFF sin viktigaste spelare Daniel Sobralense vilket kommer vara en nyckelfaktor till förlusten idag, kalmars andra brassar är inte samspela ännu och presterar inget vidare.

Kommer spela KFF vinnare samt under 2,5 mål då båda lagen har väldigt bra målvakter och jag tror det blir en ganska chanssnål match.. 1-0 eller 2-0.

Du ska spela på Örebro men skriver "Kommer spela KFF vinnare" ???
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 18:18   #24
O12

O12s avatar

boken

Standard

Imed att allt i hans text handlar om att Örebro är ett bättre lag och att Kalmar är dåliga borta bl a, Borde Ni inte kunna lista ut att han menar Örebro då?

Läser Ni hela reken, så är det vid ett enda tillfälle som han nämner det förvirrande orden som kan peka mot ett spel på Kalmar, resterande 10 andledningar för spel mot Örebro (syns inte?)

Sluta haka upp Er på skrivfel, och skrik inte ut det, upplys istället skaparen av inlägget om felet. Så att det kan rättas till.

Inte för att vara "sån" men i med detta har det skrivits 3 "onödiga inlägg", där det egentligen enbart hade behövts ett trevligt feedback svar till skaparen av "reken".

Senast redigerad av O12 den 2011-05-06 klockan 18:22.
Gammal 2011-05-06, 18:24   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Imed att allt i hans text handlar om Örebro är ett bättre lag och att Kalmar är dåliga borta bl a, Borde Ni inte kunna lista ut att han menar Örebro då???

Sluta haka upp Er på skrivfel, och skrik inte ut det, upplys istället skaparen av inlägget om felet. Så att det kan rättas till.
Tack ja givetvis felskrivning där i all hast.. men spelet är verkligen bra av många anledningar. Örebro är ett starkare lag än Kalmar i år, de sistnämnda är värdelösa på bortaplan. Örebro måste börja plocka trepoängare på hemmaplan. Kalmar saknas sin viktigaste spelpjäs som är med och skapar alla farliga situationer, utom honon blir det mest tjångbollar..

Ber om ursäkt men ni förstår nog
Gammal 2011-05-06, 18:24   #26

Sonnys avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _ekan_ Visa inlägg

Kommer spela Örebro som vinnare samt under 2,5 mål då båda lagen har väldigt bra målvakter och jag tror det blir en ganska chanssnål match.. 1-0 eller 2-0.

Vill bara informera om att att det verkar som om både Haddad eller Gerciz är borta ikväll för Örebro om man ska tro dem som hänger på Svenska Fans. . Därför är det tveksamt att spela på Örebro ikväll enligt min mening. Däremot känns underspelet intressant. Oddset har dock droppat en del, men går att hitta på expekt till 1.7.

Senast redigerad av Sonny den 2011-05-06 klockan 18:25.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 18:48   #27

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singlar spelas i Superettan med kort tid kvar till spelstopp:

Landskrona BoIS-Assyriska Föreningen fler än 2.5 mål 1.80@Betsson
Landskrona BoIS-Assyriska Föreningen fler än 3.5 mål 3.20@Betsson

Jag hoppas att traditionens makt håller i sig då det brukar bli målrika matcher mellan de här båda lagen. Förra säsongen slutade båda matcherna mellan lagen med fem mål. Jag hoppas och tror dessutom på en offensiv tillställning även ikväll. I senast omgången av Superettan vann Assyriska med 3-2 borta mot Degerfors medan BoIS bortabesegrade Öster med 3-2.

Den första singeln spelas med ganska hög insats medan den andra singeln spelas med relativt låg insats. Spelstopp 19.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-05-06 klockan 18:52.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 21:12   #28
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

OT raderat, påminner samtliga deltagare att dagens trådar inte är till för att posta vad vi ryggar, vilka tripplar vi lirar, one-liners, OT och chatt-inlägg. Hade inte KP redan godkänt vissa inlägg genom att delta svara på frågor hade jag raderat 2-3 till som inte tillför något.

Kan vi försöka komma ihåg att detta är en diskussionstråd ämnad att utbilda och framföra bra spel. 3 sidor varav hälften är OT gör att kvaliten drunknar i mängden! /Mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-06, 21:59   #29

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Följande singlar spelas i Superettan med kort tid kvar till spelstopp:

Landskrona BoIS-Assyriska Föreningen fler än 2.5 mål 1.80@Betsson
Landskrona BoIS-Assyriska Föreningen fler än 3.5 mål 3.20@Betsson

Jag hoppas att traditionens makt håller i sig då det brukar bli målrika matcher mellan de här båda lagen. Förra säsongen slutade båda matcherna mellan lagen med fem mål. Jag hoppas och tror dessutom på en offensiv tillställning även ikväll. I senast omgången av Superettan vann Assyriska med 3-2 borta mot Degerfors medan BoIS bortabesegrade Öster med 3-2.

Den första singeln spelas med ganska hög insats medan den andra singeln spelas med relativt låg insats. Spelstopp 19.00.
2-3 slut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+1)
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-05-07, 08:02   #30

Standard

Svårt att förutse att Kalmar har två eller möjligen tre målchanser på hela matchen och gör mål på båda, Örebro hade många bra chanser men bara ett mål. Hoppas för många inte hoppade då, vidhåller dock att det var ett bra spel trots plump i protokollet.
Stängt ämne

td