![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-05-07 Sarajevo - Zeljeznicar (Premier League)![]() Datum: 2011-05-07 Tid: 17:00 Sport: Fotboll Land: Bosnien Hercegovina Liga: Premier League Match: Sarajevo - Zeljeznicar Period: ft Spel: Oavgjort Insats: 1000 Odds: 3.76 Bolag: Unibet Motivering: Min första rek här och jag vet verkligen inte om jag har gjort rätt. Fast matchen är på lördag så hittar jag inte någon sida som lagt upp oddset än fast jag vet att samtliga har bosniska ligan som spelalternativ, så exakt tid återkommer jag med och exakt odds. Se det som mitt sätt att tacka för hjälpen i tråden jag öppnade under spelbolag ![]() Normalt sätt brukar jag aldrig,vare sig spela eller rekommendera X i en match men här är det alldeles för bra förutsättningar för att stå över. Om vi börjar med tabelläget så ser det ut såhär med 5 omgångar kvar att spela. 1. Borac Banja Luka 25 16 6 3 30:11 54 2. Zeljeznicar 25 15 3 7 43:19 48 3. Sarajevo 25 13 5 7 40:26 44 4. Siroki Brijeg 25 14 1 10 51:39 43 5. Sloboda 25 12 4 9 24:23 40 Endast ettan får kvala till CL och här är nog såvida inte ett mirakel sker Borac redan klara vinnare, Zeljeznicar och Sarajevo krigar om den åtråvärda andra/tredjeplatsen vilket får lagen att spela EL. Siroki har dessutom en tuff bortamatch så det skall mycket till att dom blandar in sig i gröten. Denna match är ett derby, båda lagen är ifrån Sarajevo (Dom enda lagen i ligan) och därav är matcherna ofta väldigt griniga och väldigt hårda. Mycket kamp och väldigt lite skönlir. Ser man tillbaka i historiken så slutade förra mötet när Zeljeznicar var hemmalag 0-0, går man ännu längre tillbaka historiskt så har faktiskt 11 av lagens senaste 18 möten slutat oavgjort!http://www.betexplorer.com/soccer/bo...atchid=6736668 Inte heller har ett lag vunnit med mer än 1 mål senaste 20 möten. Nu när det dessutom är extremt viktig match så lär det bli ännu tuffare, Zeljeznicar har rent teoretiskt mer att spela för men samtidigt saknar dom sin bästa spelare och målgörare Zeba som fick rött idag och dessutom spelar på Kosevo (nationalarenan) borta... Nej mina vänner, detta är X som är lika säkert som att HIF tar SM-Guld i Allsvenskan! Lycka till om ni ryggar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pepphe (+5) Senast redigerad av Pro_Patria den 2011-05-06 klockan 23:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
![]() Du förstod nog vad jag menade, men om du ändå skall skjuta bazooka i glashus så kan du ju i ovan nämnda mening lägga till ordet har mellan "Du" och "skrivit". |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Sarajevo är i grunden ett mycket sämre lag i år än Zeljeznicar.
Dom har mindre att spela för. 3.76 på X är så spelvärt att det är fantastiskt, lägg in 200 kr ni som är fega! http://www.betexplorer.com/soccer/bo...atchid=6736668 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | ||
![]() Citat:
Citat:
FT: Velez - Drina 2-0 Själv var jag så säker på X och på 2-0 till Velez att jag satte 5.000 Nu har jag 69.000 ![]() ![]() ![]() Visserligen men mina två första rekar men att vara så säker på 0-0 och 2-0 och att båda går in borde göra att ni hädanefter ryggar mig på mina Balkanmatcher.... PS: Får jag automatiskt nu sådana procent på mina rätt som ni andra har? |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|