Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-28, 18:41   #16
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Inlägg raderat/redigerade. Malderiss, välj dina ord noggrant i resten av tråden. /Mod
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:59   #17

Ilar24s avatar

Sharp$: 395
Standard

Finns en anledning att man ser engelsk fotboll. Barca kan inte tycka det är kul att vinna på fusk.....
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 19:48   #18

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1960

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Malderiss Visa inlägg
Umad?

Haha, du är bara så patetiskt avundsjuka att man skrattar ihjäl sig.
Hahahahahahahahahaha..

Barcelona - Chelsea CL SEMI Camp Nou.
Henry blir neddragen, vart fan är straffen?

Chelsea - Barcelona CL SEMI Stamford Bridge.
Här domaren totalt kass jag vet, dock tar Ballack med handen i början av matchen och även en totalt och BRUTALT felaktig utvisning då Anelka snubblar på sig själv. 1 man mindre i 30 minuter.

För att inte nämna ifjol, visst Busquets överdrev mot Motta men ALLA vet vilket svin Motta är, han förtjänade det x10.
Militos offside mål (LOL?)
Bojan Krkics regelrätta mål som hade tagit Barcelona till en final och ev en seger mot Munchen (2 raka i CL) ..

Nej, du framstår bara som patetisk.
En liten ***** som BARA kollar El Clasico, kom tillbaka när du ser 2-4 Spanska matcher i VECKAN! Först då kan du uttala dig.

Då kommer du se att ALLA SPANSKA lag är samma kålsupare.
At.Madrid, Sevilla, Real Madrid, Barcelona och övriga mittenlag.
Alla filmar och förstärker exakt lika mycket.

Förresten, du som tror på korrumption..
Fan vilket bra LÖNELÄGE domarna har nu då, ge mig 5 miljarder eller så avslöjar jag skiten.
Det gäller alltså ALLA domare som dömt åt Barcelona..

Spanien vann VM (större delen Barcelona spelare) ..
VM för klubblag, Spanska ligan, Champions League.

Vilken jävla MAKT dom verkar ha i världen.

Nej, sluta va en sån förbannat dålig förlorare, det ser bara fruktansvärt ILLA ut. Ta en förlust som en man och gå vidare, det är för fan bara en LEK från första början.

Edit: R.V.Ps utvisning var SOLKLAR, fan jag satt på kortsidan i klacken och jag hörde VISSELPIPAN! Är RVP döv eller?

Jag ser betydligt mer La Liga matcher än bara El Classico och jag är mycket medveten om hur mycket det filmas. De filmas mer i La Liga än i Serie A.

Man ser ju många förjävligt dåliga beslut varje vecka, men vad jag menar är att just Barcelona har fått ofantligt många katastrofala beslut med sig i väldigt stora och viktiga matcher, helt absurda grejer. Klart som fan att det drabbar alla lag att man över en säsong får flera felaktiga beslut antingen med eller emot sig i straffsituationer.

Ang RVP så är det bara löjligt, det är sjukt mycket ljud på läktaren och det kan vara vilken random idiot som helst som blåser i en pipa där. Det är ju skillnad om han löper offside ganska långt upp i banan och både hör signalen, ser linjedomarens flagga och ser att alla andra slutar spelar, men ändå drar iväg ett avslut, då ska han ha varning.

Sen kan jag garantera dig att Barcahysterin har smittat av sig även på domarna. "Åhhh de har unicef på tröjan de är ett så snällt och sportsligt lag, jag tar rött kort på Pepe eftersom han spelar för ett lag med bwin som sponsor och det främjar därför spelmissbruk..." ärligt talat, Barcelona är ett äckligt horlag som får massa jävla beslut med sig.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 19:51   #19
sox

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1361

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Du min HERRE bör kolla upp hur många straffar "Di Maria" fixat i år =)
Ja och? Ifall du inte läste mitt inlägg så sade jag att Di Maria filmar han med, tyvärr verkar det urarta i Spanien. Det som var äckligt var "hålla sig för ansiktet" filmningarna när de inte ens blev träffade och omringningen av domarn vid varje situation.

Citat:
Umad?
För att inte nämna ifjol, visst Busquets överdrev mot Motta men ALLA vet vilket svin Motta är, han förtjänade det x10.
Så det är ok att uppenbart fuska och ta sig för ansiktet och när man ligger på backen kika mellan fingrarna ifall domarn tyckte skådespeleriet var värt en oscar (rött på motståndarn), för du inte gillar Motta?

För övrigt så har jag hållt på Inter sen '88 och gillar inte Motta för fem öre, precis som jag tycker Chivu är vårdslös och en säkerhetsrisk, men spelmässigt så var Motta grym i CL-slutspelet i fjol. Busquets filmning då borde renderat en avstängning i efterhand då den var så uppenbar där han ligger och kikar
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 21:06   #20

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av toniej Visa inlägg
RvP's utvisning var inte korrekt. Efter den situationen har jag tittat efter liknande situationer i varje match jag sett. Har inte sett ett enda kort mot en forward som inte vågar chansa på om det är avblåst och gör ett avslut.

Då missade du när Sheva gjorde likadant i Europa League.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 21:34   #21

Marios avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 238
Standard

http://www.youtube.com/watch?v=mLc-Ked49og

ganska duktig e han på de också mr di maria

f.ö pepes röda kort igår tycker jag var absolut 100% korrekt, visst dani alves överdrev, överdrev mycket, men varför ska pepe gå in med dubbarna i den farten? och trots att han missar bollen så fullföljer han och har en rak utsträckt fot ( http://www.youtube.com

angående dom andra filmningarna igår så är det exakt det spelet mourinho vill spela, han fick smaka på sin egna medicin, men tyvärr så är mourinho mentalt starkare än varenda jävla journalist och det han säger, det händer. visst barcelona filma, men att det är en skam? löjligt, och att folk håller med är ännu löjligare. mourinhos spel taktik är att gå ut och försvara sig och köra på kontringar, och när han lyckas är han världens bästa tränare, när han däremot inte lyckas är motståndare allt från fuskare till skamliga människor.

ta en titt på copa del rey matchen och håll ögonen på arbeloa. killen var inte på plan för att spela fotboll det kan jag lova. han nöp, drog tröja, slog och retade upp så fort han fick chansen. tillhör det fotbollen mer än vad filmningar gör?

arbeloa är nämlingen ingen superstar som c.ronaldo eller liknande och hade aldrig gått på egna iniativ att spela på de viset, utan de va mr mourinhos taktik. skamligt? nej inte ett ljud hör man om händelserna. mourinho kontrollerar varenda journalist. de är hans tofflor. de vill bara smaka på hans pungkulor och känna den ljuva saften dom har fått för sig att han har i ägo

visst ni kollar på videona med egna ögon och säger att barcelona är filmare. men de inte så att filmare uppstod igår under matchen, snälla.
tror ni inte vilken människa som helst kan leta upp ett helt arkiv på varje topplag där minst en handfull tabbar, filmningar, fult spel och kritikvärda misstag finns

har alltid funnits, kommer alltid att finnas. att ni tycker barcelona är de värsta laget av alla, är eran åsikt

Senast redigerad av Mario den 2011-04-28 klockan 21:36.
Mario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 21:52   #22

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12945884.ab

Nya bilder ifrån spansk tv att Pepe INTE träffar Alves, Ändå kör alves en 360 i luften innan han faller o börjar gråta OCH får bäras ut på bår.

Nu kanske ni tolkar mig som en fet madrista då jag lagt upp några videos emot barca. Faktum är att jag alltid hatat köplaget real mer än barca eftersom de spelar en fantastiskt fotboll när bollen är uppe i anfallet, börjar dock tröttna på deras 80 minuters rullande boll. men dessa filmningar som Spelarna i barca håller på med är ju bara löjligt, särskilt busquets då han är minst lika ful som resten av värstingarna. Skillnaden är ju då att värstingarna inte börjar böla så fort de får en tackling emot sig.

Spelförstörelse är en taktik både bland tränare och spelare, det är klart som fan att en försvarare börjar dra i tröjan när det börjar lukta farliga situationer. Ett taktiskt gult kort, och ja Mario det tillhör fotbollen mer än filmningar.

Mourinho använder ju sig av spelförstörelse taktiken och det hyper defensiva då det är lösningen emot ett lag som barca. Det är ju samma sak som barca kör taktiken att passa runt i 80 min för att trötta ut motståndarlaget och attackera med snabba bollar bakom backlinjen. Hårt spel hör till fotbollen, se bara på PL.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 22:05   #23

Marios avatar

Standard

Kan du klargöra varför spelförstörelse tillhör spelet mer än filmningar?

Jag håller tyvärr inte med dig. Och ifall spelförstörelse tillhör fotbollen mer än vad filmningar gör, så hade det varit för att det har funnits längre inom fotbollen och vi har sett det ett tag så att vi ser det som en del av spelet, medans filmningar är relativt nya (ökningen och användningen av filmning). Nytt med den moderna fotbollen som spelas så att säga. Kollar du lite överallt på vilken liga som helst så ser du att filmningar börjar ta över som "speltaktik", vilket du hade kallat spelförstörelse för.
Tror högst tveksamt att dragningar, nypningar, och annat fult spel tillhörde fotbollen när sporten först spelades på gatorna eller på dom stora ängarna. Eller senare när lagfotboll drog igång. Tveksamt Poja.

Senast redigerad av Mario den 2011-04-28 klockan 22:07.
Gammal 2011-04-28, 22:13   #24

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Fotboll på högstanivå handlar om sport och teater. Barca är bäst i världen på båda.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 22:16   #25

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Mario Visa inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=mLc-Ked49og

ganska duktig e han på de också mr di maria

Spoiler:
f.ö pepes röda kort igår tycker jag var absolut 100% korrekt, visst dani alves överdrev, överdrev mycket, men varför ska pepe gå in med dubbarna i den farten? och trots att han missar bollen så fullföljer han och har en rak utsträckt fot ( http://www.youtube.com

angående dom andra filmningarna igår så är det exakt det spelet mourinho vill spela, han fick smaka på sin egna medicin, men tyvärr så är mourinho mentalt starkare än varenda jävla journalist och det han säger, det händer. visst barcelona filma, men att det är en skam? löjligt, och att folk håller med är ännu löjligare. mourinhos spel taktik är att gå ut och försvara sig och köra på kontringar, och när han lyckas är han världens bästa tränare, när han däremot inte lyckas är motståndare allt från fuskare till skamliga människor.

ta en titt på copa del rey matchen och håll ögonen på arbeloa. killen var inte på plan för att spela fotboll det kan jag lova. han nöp, drog tröja, slog och retade upp så fort han fick chansen. tillhör det fotbollen mer än vad filmningar gör?

arbeloa är nämlingen ingen superstar som c.ronaldo eller liknande och hade aldrig gått på egna iniativ att spela på de viset, utan de va mr mourinhos taktik. skamligt? nej inte ett ljud hör man om händelserna. mourinho kontrollerar varenda journalist. de är hans tofflor. de vill bara smaka på hans pungkulor och känna den ljuva saften dom har fått för sig att han har i ägo

visst ni kollar på videona med egna ögon och säger att barcelona är filmare. men de inte så att filmare uppstod igår under matchen, snälla.
tror ni inte vilken människa som helst kan leta upp ett helt arkiv på varje topplag där minst en handfull tabbar, filmningar, fult spel och kritikvärda misstag finns

har alltid funnits, kommer alltid att finnas. att ni tycker barcelona är de värsta laget av alla, är eran åsikt
Spoiler:

En liten fråga, du håller på Barca va?

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2011-04-28 klockan 22:17.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 23:01   #26

Ljepojes avatar

Sharp$: 175

BetRush
Stats: 46 - 26 - 8
ROI: 102.61%
Vinstprocent: 64.00%

Standard

Rivaldo - Äkta vara

Ljepoje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 23:19   #27

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Citat:

Jag håller tyvärr inte med dig. Och ifall spelförstörelse tillhör fotbollen mer än vad filmningar gör, så hade det varit för att det har funnits längre inom fotbollen och vi har sett det ett tag så att vi ser det som en del av spelet, medans filmningar är relativt nya (ökningen och användningen av filmning). Nytt med den moderna fotbollen som spelas så att säga. Kollar du lite överallt på vilken liga som helst så ser du att filmningar börjar ta över som "speltaktik", vilket du hade kallat spelförstörelse för.
Tror högst tveksamt att dragningar, nypningar, och annat fult spel tillhörde fotbollen när sporten först spelades på gatorna eller på dom stora ängarna. Eller senare när lagfotboll drog igång. Tveksamt Poja.
Det beror väl helt på vart du drar linjen på spelförstörelse och vart du drar linjen på filmningar.

Att förstärka en tackling till en viss grad anser jag vara okej. Men jag tycker absolut inte en filmning som Alves då en spelare inte nuddar honom och att då förstärka så långt som att bäras ut på bår? Ja då måste jag fråga om det är en kvinna på plan lr inte.

Att gå in i en 50/50 tackling för att försöka nå boll men man vet att det är en ganska stor chans att han tar sig förbi men ändå fullföljer för att iaf hindra anfallet är okej.
En tackling bakifrån då du inte har någon som helst chans att nå boll och bara är ute för att förstöra spelet, är ju såklart helt fel. Men det resulterar ju ändå oftast i ett rött kort. Tacklingar och spelförstörelse har ändå domarna allt som oftast rätt bra koll på så jag förstår inte ditt gnäll över det.

Ja det är väl klart att det ökar när man ser matcher som barcelonas och inser att det ger resultat. Men det är ju bara skamligt att män med miljontals ögon på sig, som ska föreställa förebilder går o slänger sig utan att dom ens har kontakt med den andra spelarn.

Att filmingar är relativt nytt skyller jag på att männen back in the day inte var lika fjolliga och bortskämda som de är nu.

Och att dragningar och etc inte tillhörde när fotbollen spelades från början på gatorna tänker jag mig inte ens ge mig in på, varken du eller jag vet vad som hände då. Men jag är säker på att en och en annan tröjdragning drogs då med.
Har du ens spelat gatufotboll? Det förekommer fult spel där, men fan inga filmningar.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 23:26   #28

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:

Om du inte tror det så tycker jag att du ska googla och kolla upp lite om fotbollens historia....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 00:30   #29

Marios avatar

Standard

Ni missar min poäng gubbar. Jag försvarar inte filmning eller D.Alves aktion igår - trots att jag fortfarande tycker att pepes utvisning var helt korrekt, - utan jag påpekar att vissa tränare kanske väljer att filmning ska tillhöra taktiken, precis som spelförstörelse. Inte att spelförstörelse tillhör spelet. Mourinho valde det ena, Pep valde det andra. Pep vann, Mourinho förlora.

Inget av alternativen är hederliga eller sportsliga.
Gammal 2011-04-29, 01:17   #30

Zimonds avatar

Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Alltid lika intressant att se hur selektiv hjärnan är. Till exempel är det alltid RVPs utvisning som diskuteras när man pratar om matchserien Barca - Arsenal, men aldrig Messis bortdömda mål för 2-0 på Emirates.

Listorna för felaktiga domslut kan göras lång åt båda håll och förmodligen är det endast en standardavvikelse eller så som skiljer antalet åt.
Förutsatt då att domaren inte kommer behöva ta fler beslut för ett lag som har bollen 70% av tiden? Det verkar ganska rimligt tycker jag. Eller FC Uefa-teorin kanske är rimligare?

Roligast var för övrigt Mourinho som sa att han hade skämts om han hade vunnit CL på samma vis som Guardiola gjorde (med semifinalen i åtanke). Har han raderat Portos semifinal mot Deportivo från minnet kanske? Eller han kanske rent utav skäms för CL-vinsten med Porto?

Som Barcasupporter tycker jag också, så klart, att vissa spelares uppträdande emellanåt är skamligt. Det är rätt synd. Jag hade dock tyckt att det var värre om jag som maräng såg mitt lags identitet, stolthet och vita uniform svärtas ner av Mourinhos defensiva truppformeringar.
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td