![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#151 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() ![]() Btw, varför ger du inte RobinD samtliga sharp$ som du har innestående på ditt saldo för? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#152 |
![]()
Ska ni starta en sån här diskussion efter varje match där ni ser någon filma? Händer ju för fan hela tiden i ALLA lag. Domarna gjorde kanske inte sin bästa insats i karriären, men visst fan var barca det bättre laget. (Neutral)
![]() ![]() |
![]() |
#153 | |||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Citat:
![]() Perfa - jag gav alla....datan som håll på och "klödda" med att jag inte hade fler sharps ![]() Sen vart jag ju även tvungen att spara 2 stycken sharps till free-spins tråden ![]()
Senast redigerad av kingscania den 2011-05-04 klockan 21:58. |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#154 | |
![]() Citat:
Stäng tråden nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#155 |
![]()
Jag har följt spanska ligan i åratal och måste säga att Barcelona verkar vara det lag som får klart flest domslut EMOT sig. Det är däremot ganska förståeligt i och med att det oftast är spel mot ett mål när dom spelar.
De personer som säger att Barcelona har domarna med sig mer än andra lag faller troligtvis in i någon av dessa kategorier: * Håller på ett annat lag (Real?) och klarar inte av att vara objektiv. * Förstår sig inte på fotboll. * Har sett för få matcher med Barcelona. * Har lyssnat för mycket på vad amatörtyckarna säger. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
U-town (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#156 | |
![]() Citat:
![]() Bara 3 inlägg sen 2008 så den har väl dött sotdöden nu. Ja inte bara den tråden. ![]() Arsenal- M´boro möts 4 ggr på 18 dagar....! om några överlevande från den tiden minns?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#157 | |
![]() så "spot on" jag va.Citat:
fotbollen kan enkelt hamna där också, bara att införa nolltollerans så vänjer sig alla snabbt. ja, varför inte all idrott helt enkelt.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#158 | |
![]() Citat:
Åh,äntligen en klok person som har förstått hur det är!! Sharps till dig |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#160 | |
![]() Citat:
![]() Någon som vet vad SO himself (Jörgen) gör idag? ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|