![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Europatipset 1 Maj!
1. Arsenal - Man Utd
2. Man City - West Ham 3. Osasuna - Valencia 4. Racing - Mallorca 5. Villarreal - Getafe 6. Fiorentina - Udinese 7. Milan - Bologna 8. Helsingborg - Häcken 9. Kalmar - Syrianska 10. Sampdoria - Brescia 11. Almería - FC Sevilla 12. Málaga - Hércules 13. St. Etienne - Monaco Hoppas kunna få igång en härlig diskussion! Tankar och idéer kring matcherna? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
bra steckvärde i West Ham? City är streckat till 83% vilket är alldeles för högt. West Ham har precis allting att spela för, framförallt sin överlevnad! 5% på West Ham kan vara en bra rensare!
72% på Villarreal! Getafe är enligt mig ett bra lag och kan mycket väl hota Villarreal som troligen har fokus på Europa League. 28% på Udinese borta mot Fiorentina får anses som bra! Udinese är i bra form och siktar efter Champions League-platserna, alltså har de fortfarande mycket att spela för! Sen har jag en egen lite tanke om Syrianska. Jag tror mycket väl att Syrianska kan plocka poäng av Kalmar FF borta. Motivering? Nja, mest magkänsla. Men Syrianska tog ledningen mot AIK senast innan matchen bröts, och dom är i starkt poängbehov. Samtidigt är jag inte alls imponerad av Kalmar denna säsongen, enda farlig spelaren är Sobralense! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Visst har West Ham allt att spela för men det har även City. Fyrapoängsförsprånget vill City verkligen behålla eftersom man om två omgångar möter Tottenham i en match som direkt kan vara avgörande om vem som tar fjärdeplatsen, tillika sista CL-platsen. Men visst är 83% lite väl högt kanske. Spelbolagen värderar City till ca 72 % (snittodds på 1,39).
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Tycker Racing och Kalmar ser ut som bra spikar
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
Man C är relativt starka hemma, 10-4-2. West Ham borta, 2-7-8. Man har även förlorat senaste 4 matcherna. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Häcken tror jag kan klara av Helsingborg då Helsingborg inte är i världens bästa form, trots vinsterna.
Almeria, 5 raka torskar möter ett tungt och starkt Sevilla. Almeria fixar de här.. A ligger riktigt risigt till. Jumboplats. 7 poängs till laget över och man spelar väl mest för heder då sannolikheten är att dom kommer få spela B nästa år. Henok Goitom är lösningen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Låter bli Italienarna ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Du menar i så fall att spelbolagen skulle värdera X2 till 28%, men om man räknar fram spelbolagens procent på samma sätt som du precis gjorde så skulle man få fram att Spelbolagen tycker att det är 36% chans att det blir X2 (snittodds på 2,75) eller 32% på X2 (högsta odds 3.10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|