Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-29, 10:38   #1

Abysss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

30/1 15:30 Neath Athletic - Cefn Druids (Wales Premier League)

Då jag kommer vara upptagen hela dagen imorgon så tänkte jag kasta upp helgens Wales matcher redan nu. Har gått rätt ok när det gäller WPL för mig, av 6 matcher har 5 suttit och jag hoppas att det håller sig säsongen ut.

15:30 Neath Athletic - Cefn Druids

Neath Athletic:
Neath har jag rekat förut och de har bevisat att de kan. Återigen möter man ett lag från botten av WPL. Senast var det mot Porthmadog (16) och nu mot Cefn (17).
I Porthmadog matchen rekade jag HCP och Över spel, överspelet satt men inte HCP då Neaths Folland lyckades göra självmål i 78:e minuten. När jag hade läst igenom matchrapporten såg jag att Neath var det bättre laget och Porthmadog inte hade något av spelet.
Neath har inte förlorat hemma på de 8 senaste matcherna man spelat, 5 vinster och 3 oavgjorda. Man gör 2 mål i snitt per match och släpper in 1.13.
Formen just nu är 2-2-1
Största vinsten för laget är mot Porthmadog (borta vinst med 4-1).

Cefn Druids:
Efter Caersws så är Cefn WPL sämsta borta lag. På 9 borta matcher har man förlorat 8 och kryssat 1.
Man är rätt kass på att göra mål på bortaplan, bara 0.67 mål gör man och släpper in hela 2.89
Största vinsten för laget kom hemma mot Porthmadog (1-0) vilket också är lagets ända vinst denna säsong.
Formen är inte heller den bästa 0-1-4

Tidigare möten:
26-09-2009 Cefn Druids - Neath Athletic 0-1
14-03-2009 Cefn Druids - Neath Athletic 3-1
25-10-2008 Neath Athletic - Cefn Druids 1-0
22-03-2008 Neath Athletic - Cefn Druids 3-0
18-11-2007 Cefn Druids - Neath Athletic 2-0

Det är stor skillnad på Neath denna säsong än vad det var förra säsongen. Cefn har helt enkelt börjat fundera över hur de ska kunna ta sig tillbaka till WPL så snabbt som möjligt och jag kan verkligen inte se hur de ska kunna förstöra en Neath vinst idag.
Neath har bara 7 poäng till att ta sig upp till Europaspel, ett mål som jag tror de satsar stort på men som de tyvärr inte kommer uppnå då lagen som är förre dem är för bra.

Här tycker jag all sorts spel är ok.

Neath Athletic - Newi Cefn Druids H(0.0 - 1.0) 1 @ 1.70 (NB) 3u
Neath Athletic - Newi Cefn Druids ö2.5 @ 1.50 (NB) 3u

För den lite fegare finns
Neath Athletic - Newi Cefn Druids 1 @ 1.25 (NB)
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 21:45   #2

olof86s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 27
Standard

Tack, jag hakar på!
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td