Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-16, 18:03   #31

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Stort tack för Höganäs! 2-0
Ja! Jag kommer hålla koll på dom i fortsättningen med
Gammal 2011-04-17, 20:05   #32

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Harplinge - Kvibille slutade 0-1 och pengen till oddset 2.25 satt fin fint. Kollade på matchen och harplinge hade inte ett skott på mål under hela matchen, planen va usel och spelet blev därav lite tråkigt. Kvibille spelade stundtals bra och hade en väldigt härlig glöd i truppen. 0-1 borde i min mening mer varit 0-2, minst.

Men iaf, Härlig start på grisserierna med en kvibille vinst! Nästa match de blir å glo av är Lund SK - Lödde, i DM. Torsdag spelas matchen och vet ej om man kommer kunna oddsa på matchen!

Lycka till!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-04-18, 17:14   #33
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Tyvärr har vi i ledningen bestämt att inga monstertrådar på spelomgångar ska göras iom att de blir så krångligt att hålla reda på dom.
Veckovisa är okej.

Jag låser denna och ber er starta en ny tråd.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td