|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-14, 15:06 | #1 | |
Stryktipset 16/4
Hallå!
Det brukar vanligtvis inte komma upp några sådana här trådar, men en annan som är rätt färsk inom ämnet så kan det vara intressant att diskutera lite. Hade funderat något sånt här, men har knappt någon koll alls i engelska andra-divisionerna så folk som har det får gärna kommentera! Spoiler:
Ifall det finns folk som är intresserade av att starta bolag tillsammans så kan det också diskuteras här, roligt ifall folk sätter sig samman här på sharps! Vi får naturligtvis se hur populärt detta blir, är det bara några som svarar så kanske det inte är direkt lönt att starta en sådan här tråd. Men man måste alltid testa! vad har ni för rader?
2011-04-14, 18:36 | #2 | ||
Citat:
Men det ändrar ju ändå inte trådens mål, få fram en liten diskussion nu! Försöker ladda upp samma igen, fast via en annan dator
2011-04-15, 07:55 | #3 |
Suck...det är inget virus...bara att den är via fuskbugg som är en "osäker" sida.
Fondell: imponerande sheet. Men varför lägger du en rad som ger dig om tur kanske 10 tusen i utdelning? |
|
2011-04-15, 09:22 | #4 |
Sharpest
|
OT RENSAT! Nu diskuterar vi stryktipsomgången och inte huruvida bilden har virus i sig eller ej. För det har den inte. Reagerar den får ni kontakta er antivirusleverantör. //MOD |
2011-04-15, 13:30 | #5 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
sunderland svenska folket har 12% på den average bookies 28% både på x och 2a.
Birmingham har 65 % hos svenska folket och bara 42 % hos avg bookies Everton SF 69% AVG Bookies 55% o 26% på x Hull och Leeds kraftigt överstreckade hos SF över 70% ,Bookies avg ruint 50 % Borde nog va lite mer streck på sunderland oxå?? Svenska folkets Oms lite drygt 6 miljoner när dom här siffrorna togs. bookies siffror från Oddsportal. dessa matcher e dom som är anmärkningsvärda skillnader på. bra att kolla upp! Senast redigerad av robbson11 den 2011-04-15 klockan 13:33. |
2011-04-15, 15:31 | #6 |
Ja Birmingham är årets hetaste fade hittils - helt orimligt överspelad.
Då en del sidor har Birmingham som "säker match" kan vi nog räkna med att de letar sig upp över 70% tills imorgon. Robbson, då engelsk fotboll alltid är hårt spelad på Betfair skulle jag säga att det är ett bättre riktmärke än oddsportals snitt, även om de ibland ger liknande odds... Senast redigerad av Portugisen den 2011-04-15 klockan 15:32. |
|
2011-04-16, 02:14 | #7 |
Håller på att analysera mötena nu. Kommit halvvägs, lägger ner 8-12 kr på stryktipset, ditt system verkar många kronor dyrare
Jag hoppas West Brom "skräller" mot Chelsea och kryssar. Hoppas också på att Sunderland kryssar borta, känns som något båda lagen skulle vara nöjda med. EDIT: blev följande Senast redigerad av hardballs den 2011-04-16 klockan 13:11. Anledning: +Kupongen |
|
2011-04-16, 02:16 | #8 | ||
Citat:
Angående mitt sheet, så tippar jag inte längre (därför det inte rör sig) är nog också lite för lite matcher för att bli imponerande. Men en bra start onekligen, tack! Är inte alls van vid att spela på stryktipset/europatipset. Lirat det två gånger nu, och ska köra det lite nu då jag tar en/två veckors paus från tippandet (har inte tid just nu). Och jag är inte ute efter skrällar, jag är ute efter lite kaffepengar Men intressant det med streckningarna, var kollar man bookies??
2011-04-16, 09:50 | #9 |
Tittar man på förra veckans rad så var väl den helt utan skrällar men gav ändå 8000 spänn. Skulle fondells rad sitta med ett gäng kryss tror jag nog den skulle kunna ge en bit över 20000.
1X på Mjällby känns osäkert. Jag tror mer på Kalmar där faktiskt. Mjällby passade runt bollen fint på sin egen planhalva i matchen mot AIK men skapade faktiskt inte en enda riktig målchans på hela matchen. Det enda skottet på mål man hade kanske skulle resultera i mål en gång på tusen. Svår match, men jag kan inte utelämna KFF här. Vad gäller Birmingham håller jag med skribenterna ovan om att de blivit alldeles för stora favoriter. |
|
2011-04-16, 10:57 | #10 |
rak etta på Mjällby! De spelar mot Kalmar hemma nu, 3 poäng är ett måste. Efter det möter man MFF borta där man inte räkna med poäng. 0 eller 1 poäng är för lite efter 4 matcher. Ni kan säga vad ni vill, men Mjällby kommer vinna detta - inside information!
|
|
2011-04-16, 13:21 | #11 | |||
Citat:
Citat:
Senast redigerad av fondell den 2011-04-16 klockan 13:24. |
||||
|