Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-28, 19:51   #1

FoxMulders avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4008
Standard

28/1 20:30 Algeriet - Egypten (Afrikanska Mästerskapen)

Torsdag 28/1, 20.30, Afrikanska Mästerskapen
Algeriet - Egypten

Svårt att se att Egypten vinner tre raka afrikanska mästerskap, även om man precis som i de två senaste turneringarna har varit det bästa laget.

Motståndarna Algeriet övertygade inte på något sätt i gruppspelet, och man lyckades bara göra ett mål framåt. I kvartsfinalen lyckades man dock slå ut Elfenbenskusten, vilket är imponerande.

Egypten har de senaste åren gått segrande ur möten mot andra topp-nationer i Afrika, men ett lag som man brukar ha svårt för är Algeriet. Precis som i den senaste VM-kvalmatchen har Egypten blivit för stora favoriter att vinna denna match. Även om jag själv tycker att Egypten är ett bättre lag (och även mycket trevligare att se på, underhållningsmässigt sett) så tror jag att man kan få det svårt idag.

Sedan 1969 har 18 matcher spelats lagen i mellan, där Egypten bara vunnit fyra och förlorat åtta (sex av matcherna har slutat oavgjort). Lägg där till att man aldrig har besegrat Algeriet utanför landsgränsen och att man i tidigare afrikanska mästerskap har inbördes statisk 0-1-3.

Matchen slutar oavgjort idag, och går till straffar.
Tror även att...
...om Algeriet går till final, förlorar man mot Ghana.
...om Egypten nu vinner idag, vinner man även finalen.

Mitt tips:
Algeriet - Egypten X @ 3,10 2u

Men eftersom X alltid är ett riskfyllt spel lägger jag även till den här:
Algeriet - Egypten 1 DNB @ 2,37 2u

Bolag: Bet365
Spelstopp: 20.30 (om 49 min)

Kom dock ihåg att det är Afrikanska Mästerskapen vi talar om, så spela inte med hela bankrullen.

PS. U.Sandebäck har tippat på Egypten...
FoxMulder är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 22:32   #2

FoxMulders avatar

Sharp$: 4008
Standard

Vilken kollaps, trodde Algeriet skulle stå upp bättre...
FoxMulder är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 22:35   #3

olof86s avatar

Sharp$: 27
Standard

Never fade Ulrik
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 22:35   #4
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tror inte många var på din sida idag tyvärr!

Du missade det faktum att Algeriet snodde VM-platsen från Egypten i år. Tändvätska!

Nya tag bara! Tycker att 2.25¨som jag fick på Egypten var mycket spelvärt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td