![]() |
Bomben 4 April
Har sökt nu i 10 minuter och letat runt överallt och inte hittat någon officiell tråd eller var man postar och diskuterar sina bomben-spel. Så skapar en ny tråd, var det fel av mig så får ni säga till och vägleda mig rätt.
Det här systemet lirar jag, är en riktigt långboll men tror ändå den har en seriös chans ikväll. http://data.fuskbugg.se/skalman02/Bo...04%20April.jpg Så vad sitter ni på inför kvällens omgång eller ni hakar på Sharps bolagspel ?;) Lycka till ikväll ! :) |
Citat:
Vari ligger det i systemet att det är en "kantboll"? Jag skulle lagt till ett tredje mål för Elfsborg - annars ser det väl i princip helgarderat ut... Lycka, till...! /Badass |
Hur skulle detta vara en "långboll", ser ut som du har snott kvp/aftonbladets bomben :) Public hela vägen!:cheers:
|
Jag syftade väll mest på Stockholmsderbyt som i mina ögon är helt öppen ;)
Någon sa att jag snott AB. s. Var kan man se deras? Eller man måste köpa papperstidning för det? |
Citat:
edit; kvps bomb Djurgården: 0,1,2 Aik: 0,1,2 Elfsborg 0,1,2 Häcken 0,1 IFK Göteborg 0,1,2 Örebro 0,1,2 |
Själv gjorde jag en imorse som jag sålde iväg som andelar
0,1 1,2 1,2,3,4 0,1,2,3 0,1,2,3,4 0,1,2 Bör väl sitta :rolleyes: |
Citat:
|
De satte sin bomb men det gjorde halva sverige med förutom jag. Sprack på AIK.
Vilka är kvps? kvällspostens? |
Känner någon för att lite kortfattat förklara vad bomben är för något?
|
Citat:
Google är din vän. |
Tack, försöker undvika svenska spel, så skippar nog bomben.
|
Det är ju bomben-vecka nu, så ytterliggare 500 k i potten i kvällens CL-bomb(+Reading-Preston). Är det någon gång man borde spela är det den här veckan :)
|
Citat:
|