Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-16, 15:00   #16

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 84
Standard

Kör på denna idag.

Real - Lyon, AH+2 (1.46)
Tycker det är ett fint odds. Lyon ska inte kunna förlora med 3 baljor med rådande förutsättningar. Jag själv tror på en jämn match där uddamålet avgör, antagligen till Reals fördel.

Kolla bloggen nedan för mer info om matchen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
på fotboll"
Bettinggurun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-16, 15:26   #17

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Tror faktiskt att Kiev kommer gå för ett mål, då det skulle vara extremt värdefullt.

Ajax kommer tydligen ställa upp med sin tredjekeeper, om jag förstår rapporterna rätt?
Så överspelet där känns rätt bra med tanke på Spartaks darriga backlinje.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-16, 19:11   #18

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Lirar detta spel idag

Real madrid - Lyon

Båda lagen att göra mål 2.16 @ betsson
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-16, 19:48   #19

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Lirar detta spel idag

Real madrid - Lyon

Båda lagen att göra mål 2.16 @ betsson
Moooooooooootivera
Gammal 2011-03-16, 23:00   #20

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Jag tycker att det kan vara värt att imorn i EL testa spela på de lag som förlorat "stort" i första matchen och som måste framåt med råge för att ens ha chans på ett avancemang. Båda Man City och Zenit har stora underlägen att hämta upp och måste verkligen ösa på från början och har inget att spara på. Att dom båda lagen ska leda i paus tycker jag spontant känns som bra spel. Ger runt 2 ggr hos de flesta bolagen. Både Man City och Zenit har tillräckligt med kreativitet och speed för att lösa upp en köttmur och det jag känner kan hota dessa är ju såklart kontringar från motståndarlagen som kan döda matcherna med att göra första målet. Men jag tycker inte Twente är särskilt bra på att kontra då man har få snabba spelare. Kiev är jag mer orolig för, bänkar man Sheva kan man få ett ganska så rörligt och snabbt anfallsspel med Milevskiy i spetsen. Dock har ju City lite mer marginal att gå på än Zenit så man kommer säkerligen kontrollera defensiven i början för att inte direkt gå på pumpen och vara mer eller mindre utslagna. Skadorna i Zenits offensiv är också ett ganska kraftigt minus men Danny, Kerzhakov och Lazovic är ju hyfsade spelare

En tanke bara, kan vara värt att kolla närmare på.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 00:18   #21

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Benfica är i mina ögon ett väldigt bra spel imorgon.

"Enligt de senaste rapporterna verkar det bli som att PSG lirar på bortaplan mot Benfica. Anhängare till den portugisiska klubben, det bor väldigt många i Parisregionen, har köpt upp alla tomma stolar och inte mindre än 38 000 ”Paris-portugiser” har säkrat biljett till matchen. Detta enligt RMC, som brukar ha koll på läget."

Först var jag lösningen på allting, nu är jag problemet”, Luis de Carvalho Nenê kände sig utpekad efter matchen mot Montpellier. Inte så konstigt kanske efter att anfallaren Guillaume Hoarau antytt att Nenê är för egoistisk. Brasilianaren behöver stå i rampljuset jämt, ungefär, den uppfattningen verkar fler (avundsjuka) spelare i laget dela. Detta sade Hoarau dessutom i halvtidspausen i söndags. Klumpigt av Hoarau och stämningen har inte lyfts direkt. Tvärtom. PSG-presidenten, Robin Leproux, var nere på träningsanläggningen, Camp des Loges, för att tala spelarna till rätta och även coach Kombouaré har samtalat med de inblandade.

Allt taget från PSGs SvenskaFans

Troliga laguppställningar

PSG: Edel, Jallet, Tiene, Armand, Sakho, Makelele, Bodmer, Nene, Erding, Hoarau, Giuly

Benfica: Roberto, Luisao, Maxi Pereira, Coentrao, Sidnei, Aimar, Carlos Martins,Gaitan, Salvio, Cardozo, Saviola
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 00:21   #22

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Moooooooooootivera
en liten motivering till varför jag inte motiverade.
Hade ej tid, var på väg ut och hade egentligen inte heller tittat upp någon statistik lr så utan det var mer av en känsla jag hade att lyon skulle näta. Att real skulle näta tyckte iaf jag var glasklart.

Fick reda på under matchens gång att under alla 7 möten som dem mötts så hade lyon nätat i varje match, typiskt att de inte gjorde de när jag betta!

Men men, sorry iaf! Min tanke var mest att slänga ut oddset i världen för er att ha i åtanke när det väl började dra ihop sig.
Nästa gång avstår jag då jag inte har tid för en motivering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)

Senast redigerad av poja_90 den 2011-03-17 klockan 00:23.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 09:32   #23
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Jag tycker att det kan vara värt att imorn i EL testa spela på de lag som förlorat "stort" i första matchen och som måste framåt med råge för att ens ha chans på ett avancemang. Båda Man City och Zenit har stora underlägen att hämta upp och måste verkligen ösa på från början och har inget att spara på. Att dom båda lagen ska leda i paus tycker jag spontant känns som bra spel. Ger runt 2 ggr hos de flesta bolagen. Både Man City och Zenit har tillräckligt med kreativitet och speed för att lösa upp en köttmur och det jag känner kan hota dessa är ju såklart kontringar från motståndarlagen som kan döda matcherna med att göra första målet. Men jag tycker inte Twente är särskilt bra på att kontra då man har få snabba spelare. Kiev är jag mer orolig för, bänkar man Sheva kan man få ett ganska så rörligt och snabbt anfallsspel med Milevskiy i spetsen. Dock har ju City lite mer marginal att gå på än Zenit så man kommer säkerligen kontrollera defensiven i början för att inte direkt gå på pumpen och vara mer eller mindre utslagna. Skadorna i Zenits offensiv är också ett ganska kraftigt minus men Danny, Kerzhakov och Lazovic är ju hyfsade spelare

En tanke bara, kan vara värt att kolla närmare på.
Milevsky är inte med, han bröt armen för drygt en vecka sedan. I övrigt håller jag med dig!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 11:51   #24

Thore10s avatar

Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Rangers +0 @ 2.23 i asien. Tycker inte Rangers ska vara dogs mot PSV hemma på Ibrox. I europaspel den här säsongen så har på hemmaplan slagit Bursaspor, kryssat mot Valencia och Sporting samt förlorat mot Manchester United. I första mötet lagen emellan visade Rangers upp ett mycket fint försvarsspel, som i kombination med ett ganska ineffektivt PSV resulterade i att man höll nollan. Till den här matchen är både Steven Naismith och Kyle Lafferty tillbaka det är mycket troligt att någon av dem startar offensivt. Har svårt att se Rangers torska hemma ikväll inför ett kokande Ibrox, men oavgjort känns inte omöjligt så väljer +0.

Sen har jag lirat Zenit -1 AH men frågan är hur bra det kommer gå med infon som precis kom. Zenits förstamålvakt Vyacheslav Malafeevs fru omkom inatt i en bilolycka. Frågan är ju hur det påverkar Zenits spelare, Malafeev lär definitivt inte vakta buren idag iaf. Funderar på att köpa mig ur då det är otroligt svårt att veta Zenits inställning till matchen nu. Om man har andra saker i huvudet eller om man gör allt för att vinna för att hedra Malafeevs fru och för Malafeev självs skull.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1), Soap (+1)

Senast redigerad av Thore10 den 2011-03-17 klockan 13:35. Anledning: stavfel
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 13:35   #25

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack alla ,som har delat med er utav era tankar inför matcherna. Har det just nu lite tungt vid sidan om spelandet. Så är mest inne en kortis och suger i mig vad ni skriver, så än en gång
Gammal 2011-03-17, 14:02   #26

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter att läst i tråden blir det spel på Ajax till (2.60) @ Expekt
Oddset går ner på dom just nu. Fanns 2.70 tidigare.

6-Units på Ajax!
Gammal 2011-03-17, 14:17   #27
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Ett spel jag gillar är sälja PSV. Den har sjunkit från runt 2,7 till 2,42. Kanske befogat till 2,55-2,6 men inte ner på nivåerna som gäller nu. Blir till att lägga en order på 2,42. 0-0 i första matchen och det är väl inte ett otänkbart resultat i den här matchen heller.

Spel Rangers 1X sälj 2,42 få 1,67 efter kommission.
Gammal 2011-03-17, 14:36   #28

perrys avatar

Sharp$: 4231

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
en liten motivering till varför jag inte motiverade.
Hade ej tid, var på väg ut och hade egentligen inte heller tittat upp någon statistik lr så utan det var mer av en känsla jag hade att lyon skulle näta. Att real skulle näta tyckte iaf jag var glasklart.

Fick reda på under matchens gång att under alla 7 möten som dem mötts så hade lyon nätat i varje match, typiskt att de inte gjorde de när jag betta!

Men men, sorry iaf! Min tanke var mest att slänga ut oddset i världen för er att ha i åtanke när det väl började dra ihop sig.
Nästa gång avstår jag då jag inte har tid för en motivering.
Tycker ändå det kan vara okej att slänga upp ett pick så länge odddset är med! Fick själv upp ögonen på ditt spel tack vare att du la upp de så det hjälper med bara ett pick ibland också!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 16:05   #29

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Tycker ändå det kan vara okej att slänga upp ett pick så länge odddset är med! Fick själv upp ögonen på ditt spel tack vare att du la upp de så det hjälper med bara ett pick ibland också!
Perry:

Det har du all rätt att tycka. Men du kan kolla folks sheets istället för att uppmuntra till nerslaskning av dagens trådarna. En majoritet på Sharps, inkl mod, vill inte att dagens trådarna skall bli rena klotterplank:
Spoiler:

"Flertalet inlägg har tidigare raderats i trådar eftersom tråden är till för att diskutera dagens fotbollsomgång. Dvs kommentera, fråga efter kommentarer eller ha egna motiveringar till matcherna.
Tex, vad anser ni om barcelonas match? Jag är inne på ettan eftersom......
INGA INLÄGG MED RENA PK's ELLER ONELINERS.
Motivera/diskutera eller behåll spelen i era sheets. /MOD

Ogiltigt spel-ID: 323969

Porto har en fantastisk defensiv och går ikväll vidare på oavgjort. De senaste fem mötena lagen emellan har slutat 1-0, 2-0, 0-0, 1-0 och 0-0 till Portos fördel. Moskva har alltså inte nätat på fem matcher mot Portugiserna! Jag har ingen startelva på Porto men CSKA skall enligt denna artikel sakna Cauna och Vasin pga skador, samt Odiah pga personliga skäl. Doumbia osäker men tränade igår.

Senast redigerad av Soap den 2011-03-17 klockan 16:06.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 16:43   #30
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Perry:

Det har du all rätt att tycka. Men du kan kolla folks sheets istället för att uppmuntra till nerslaskning av dagens trådarna. En majoritet på Sharps, inkl mod, vill inte att dagens trådarna skall bli rena klotterplank:
Spoiler:

"Flertalet inlägg har tidigare raderats i trådar eftersom tråden är till för att diskutera dagens fotbollsomgång. Dvs kommentera, fråga efter kommentarer eller ha egna motiveringar till matcherna.
Tex, vad anser ni om barcelonas match? Jag är inne på ettan eftersom......
INGA INLÄGG MED RENA PK's ELLER ONELINERS.
Motivera/diskutera eller behåll spelen i era sheets. /MOD

Ogiltigt spel-ID: 323969

Porto har en fantastisk defensiv och går ikväll vidare på oavgjort. De senaste fem mötena lagen emellan har slutat 1-0, 2-0, 0-0, 1-0 och 0-0 till Portos fördel. Moskva har alltså inte nätat på fem matcher mot Portugiserna! Jag har ingen startelva på Porto men CSKA skall enligt denna artikel sakna Cauna och Vasin pga skador, samt Odiah pga personliga skäl. Doumbia osäker men tränade igår.
CSKA skapade dock mängder med chanser i Ryssland senast. Mer inne på över här om jag lirar^^
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td