Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-14, 19:58   #16
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av arnestefan Visa inlägg
Okidoki, jag visste inte att man kunde redigera i efterhand.
No offence, men vad tror du texten under hans medelande

"Senast redigerad av vessl123 den idag klockan 16:17."

och knappen "Redigera" till höger betyder?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-14, 21:47   #17
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Vilken dag det blev tillslut, sena mål så att överspelen satt också. Fint som snus gubbar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-14, 23:10   #18
Gb

Gbs avatar

Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett spel du bara outar? Finner det inte ngnstans i ditt sheet?? För att det var var ett förlustspel? Eller är det så det går till i Sharps-fotboll tråd? Bara vinster i sheetet el vad??

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Jaha en klassisk måndag med inte så mycket matcher men nåt ska vi väl lyckas skaka fram

För min del blir det ett spel på Le Mans hemma mot Nimes (-0.75 till 1.88 hos Ladbrokes).

Le Mans trea i Ligue 2 tar emot 18:e placerade Nimes. Le Mans ställer upp med i stort sätt bästa laget, man saknar försvararna Narry och Bouhours samt mittfältaren El Bahri och anfallaren Diaye. Ingen av dessa är några större avbräck.

Nimes saknar i försvaret Poulain, på mittfältet Mostefa och Davidas samt i anfallet Sidibe. Nimes har även sålt två av sina anfallare (Ayiten, Bilen).

Le Mans hemma: 5-4-3 (15-12)
Nimes borta: 1-4-8 (6-14)

För övrigt har Nimes 1-8 i röva på sina sex senaste. Vill man köra lite mer safe så finns ju raka ettan till runt 1.65 på diverse bookies.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-14, 23:44   #19
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Ett spel du bara outar? Finner det inte ngnstans i ditt sheet?? För att det var var ett förlustspel? Eller är det så det går till i Sharps-fotboll tråd? Bara vinster i sheetet el vad??

Lugna puckar nu - han kanske bara inte hunnit lagt in det ännu...? Jag lägger själv in mina spel i efterhand även om jag eftersträvar att alltid låsa dem innan spelstopp - nu var jag nyligen avstäng och därför nödgad att lägga in i efterhand...

Men alla spel jag rekat finns registrerat någonstans - antingen här eller på "Gamblers"...

Hur Pacman gör vill jag låta vara osagt men jag tvivlar STARKT på att han vill göra något ottilbörligt som du insinuerar...! Kan ju finnas ett tusentals orsaker till att han ännu ej bokfört spelet... Vad är det du vill ha sagt, egentligen...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-15, 06:57   #20
Gb

Gbs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Lugna puckar nu - han kanske bara inte hunnit lagt in det ännu...? Jag lägger själv in mina spel i efterhand även om jag eftersträvar att alltid låsa dem innan spelstopp - nu var jag nyligen avstäng och därför nödgad att lägga in i efterhand...

Men alla spel jag rekat finns registrerat någonstans - antingen här eller på "Gamblers"...

Hur Pacman gör vill jag låta vara osagt men jag tvivlar STARKT på att han vill göra något ottilbörligt som du insinuerar...! Kan ju finnas ett tusentals orsaker till att han ännu ej bokfört spelet... Vad är det du vill ha sagt, egentligen...?

/Badass
Undrade egentligen bara varför spelet inte var bokfört? Fast såhär i efterhand så bryr jag mig eg inte (får skylla på det spanska rödvinet -jag är på semester i Riojalandet), folk får väl göra hur de vill med sina vinster, förluster, sheets etc. Finns tillräckligt med forum-poliser på Sharps, så det behövs knappast en till
Gammal 2011-03-15, 11:31   #21

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Jaha ja, bara för att du nu inte hittade spelet (dolt sheet) så behöver ju det inte betyda att jag inte la spelet eller? Har lagt upp det nu så du hittar Le Mans samt överspelet jag skrev om i reken som RobinD postade. Sedan postar väl folk spel hela tiden som man inte hittar i nåt eller nåns sheet direkt så inte så konstigt?

https://www.sharps.se/spreadsheet/pacmanscorner
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-15, 12:19   #22

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 524
Standard

Finn en tråd på forum.sbrforum.com där en snubbe påstår att Le Mans matchen var uppgjord.
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-15, 12:20   #23
Gb

Gbs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Jaha ja, bara för att du nu inte hittade spelet (dolt sheet) så behöver ju det inte betyda att jag inte la spelet eller? Har lagt upp det nu så du hittar Le Mans samt överspelet jag skrev om i reken som RobinD postade. Sedan postar väl folk spel hela tiden som man inte hittar i nåt eller nåns sheet direkt så inte så konstigt?

https://www.sharps.se/spreadsheet/pacmanscorner
Så kan det mkt väl vara, ingen större koll på hur folk gör om jag ska vara ärlig, då jag sällan ryggar ngn härifrån. Tyckte väl bara att det var konstigt att det inte fanns bokfört, men tänkte inte längre än näsan räckte typ (spanskt rödvin) ) Ber om ursäkt om jag lekte forum-polis där, som jag sa tidigare, finns tillräckligt av dem härinne, och behövs knappast en till.

Senast redigerad av Gb den 2011-03-15 klockan 12:21.
Gammal 2011-03-15, 12:41   #24

Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
No offence, men vad tror du texten under hans medelande

"Senast redigerad av vessl123 den idag klockan 16:17."

och knappen "Redigera" till höger betyder?
Är man ny på forumet så är det inte så självklart som när man sett det över 1000 ggr.
arnestefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-15, 12:51   #25

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 987

Standard

Och så döper du spreadsheeten till Pacmans corner.
Om jag startar en spreadsheet så kanske jag döper min till Corners pacman.
Corner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td