![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Vilken dag det blev tillslut, sena mål så att överspelen satt också. Fint som snus gubbar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]()
Ett spel du bara outar? Finner det inte ngnstans i ditt sheet?? För att det var var ett förlustspel? Eller är det så det går till i Sharps-fotboll tråd? Bara vinster i sheetet el vad??
Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Banned
|
![]() Citat:
Lugna puckar nu - han kanske bara inte hunnit lagt in det ännu...? Jag lägger själv in mina spel i efterhand även om jag eftersträvar att alltid låsa dem innan spelstopp - nu var jag nyligen avstäng och därför nödgad att lägga in i efterhand... Men alla spel jag rekat finns registrerat någonstans - antingen här eller på "Gamblers"... Hur Pacman gör vill jag låta vara osagt men jag tvivlar STARKT på att han vill göra något ottilbörligt som du insinuerar...! Kan ju finnas ett tusentals orsaker till att han ännu ej bokfört spelet... Vad är det du vill ha sagt, egentligen...? /Badass |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Jaha ja, bara för att du nu inte hittade spelet (dolt sheet) så behöver ju det inte betyda att jag inte la spelet eller? Har lagt upp det nu så du hittar Le Mans samt överspelet jag skrev om i reken som RobinD postade. Sedan postar väl folk spel hela tiden som man inte hittar i nåt eller nåns sheet direkt så inte så konstigt?
https://www.sharps.se/spreadsheet/pacmanscorner |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Finn en tråd på forum.sbrforum.com där en snubbe påstår att Le Mans matchen var uppgjord.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Gb den 2011-03-15 klockan 12:21. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |